Een van de beste platen van de afgelopen jaren
.
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single
Wildstylez & Noisecontrollers - Cats, Jets and Breaks (LCM005D)
- Label
- Lose Control Music
- Catalogue number
- LCM005D
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Waarom op LCM? xD niet echt logisch imo.
Mijn gok: hij is in de studio van Wildstylez gemaakt (staat in de officiële titel ook als eerst genoteerd) en komt daarom op Wildstylez' label. Als "coulantie" / promotie ook op het NC album gezetwrote:Waarom op LCM? xD niet echt logisch imo.
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
Een van de, zoniet de allerbeste mainstream plaat van de laatste vijf jaar imo. Die break alleen al
.
Prachtig harmonieus geheel en een enorm hoog niveau hardstyle
.
Prachtig harmonieus geheel en een enorm hoog niveau hardstyle
Komt die break ergens vandaan of hebben ze hem zelf verzonnen? Hoe dan ook echt een fantastische track, wat een sfeer
Ook de tweede climax vind ik erg vet met al die geluidjes tussendoor.
In dit nummer stoor ik me niet aan de pitchkicks, wat een plaatje. Die tweede climax
.
Geniale plaat! Blij dat we deze al snel zien!
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 11 days ago
Die choirs en synth in die plaat zijn echt heel baas. Alleen zo jammer dat ze compleet weggedrukt worden als die kick omhoog begint te pitchen. Verpest de track een beetje voor mij.
Nadert perfectie..... sowieso 9 v/d 10 nummers van het album van Noisecontrollers is geweldig
Heb ik je al verteld pummel.wrote:Komt die break ergens vandaan of hebben ze hem zelf verzonnen? .
En??/wrote:Heb ik je al verteld pummel.wrote:Komt die break ergens vandaan of hebben ze hem zelf verzonnen? .
Er is zo'n kerel op Youtube die piano tutorials maakt ofzo en daar hebben ze het van overgenomen, zoiets kreeg ik mee.wrote:En??/wrote:Heb ik je al verteld pummel.wrote:Komt die break ergens vandaan of hebben ze hem zelf verzonnen? .
-
A
Deze of C#nt is mijn TOTY tot nu toe, het belooft nog een mooi jaar te worden als het zo doorgaat
De sfeer in deze track is echt ongekend. Heb nog nooit zoiets gehoord in een hardstyle track. Pure perfectie wat betreft euforische hardstyle 
wrote:Heb ik je al verteld pummel.wrote:Komt die break ergens vandaan of hebben ze hem zelf verzonnen? .
Voor mij de beste plaat die ik tot nu toe ooit heb gehoord 
How cute.wrote:Voor mij de beste plaat die ik tot nu toe ooit heb gehoord
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Hij doet me ook heel erg denken aan de 'Requiem For A Dream' soundtrack.wrote:Er is zo'n kerel op Youtube die piano tutorials maakt ofzo en daar hebben ze het van overgenomen, zoiets kreeg ik mee.
View on YouTube
Maar ik geloof je haha.
Plaat zelf is van voor tot achter gruwelijk
-
WHardtraxxer
- 118 posts member since 2012
- last seen Mar 2026
Snel even alles doorgelezen en vind het wel grappig dat het dat het niemand opvalt dat deze track 1 grote lachgastrip is. Oke, tenzij je nooit een ballonnetje lachgas hebt gehad natuurlijk.
Je hoort in de midintro dat er iemand in een ballon in & uitblaast en door de hele track heen hoor je dat haperige/gonzige gevoel/geluid dat je hebt tijdens dat je een ballonnetje neemt. Hoor je vooral ook terug in de outro. Kan aan mezelf liggen maar alle mensen die ik het liet horen waren het met me eens.
Je hoort in de midintro dat er iemand in een ballon in & uitblaast en door de hele track heen hoor je dat haperige/gonzige gevoel/geluid dat je hebt tijdens dat je een ballonnetje neemt. Hoor je vooral ook terug in de outro. Kan aan mezelf liggen maar alle mensen die ik het liet horen waren het met me eens.