Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Cover: Wasted Penguinz - I'm Free / Anxiety
HS EP 2 tracks

Wasted Penguinz - I'm Free / Anxiety (SSL015)

Label
Scantraxx Silver
Catalogue number
SSL015
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
vind dit niet zo best, niet scantraxx waardig.. en wtf heeft die gozer voor kapsel dan, verkapte emo? :/ :thumbdown:
A
p-stylez wrote:vind dit niet zo best, niet scantraxx waardig.. en wtf heeft die gozer voor kapsel dan, verkapte emo? :/ :thumbdown:
Jup, zijn kapsel is niet scantraxx waardig
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Almighty wrote:
p-stylez wrote:vind dit niet zo best, niet scantraxx waardig.. en wtf heeft die gozer voor kapsel dan, verkapte emo? :/ :thumbdown:
Jup, zijn kapsel is niet scantraxx waardig
klopt
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
faggot :')

En Brennan Heart is dik, wat is je punt?

Het gaat om de muziek, anders luisteren we wel naar Lady Gaga ofzo. :) I'm Free :love: :thumbsup

Ja klopt daarom zei ik ook; 'Dit naast het feit dat ik hun muziek gewoon (nog) niet scantraxx waardig vind'.
Kan je mij wel een faggot noemen, maar je kan beter eerst leren lezen. En Brennan Heart is niet dik maar feestelijk rond.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Uit @ hardstyle.com... en LEKKER :D 1 van de betere 'pure'/blije nu-style releases van de afgelopen tijd
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Op de player daar klinkt Anxiety redelijk als een Wildstylez track. Klinkt lang niet slecht! Die ga ik wel kopen.

I'm Free ben ik bang bij dat ik die nooit ga draaien. Dus die laat ik denk ik liggen.
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Ik zal al niet naar hun gaan kijken omdat dat kapsel echt om te kotsen is. Gatverdamme. :sick:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Edwinn wrote:
Ik zal al niet naar hun gaan kijken omdat dat kapsel echt om te kotsen is. Gatverdamme. :sick:
Wat maakt dat in godsnaam uit? Al staat daar de plaatselijke Arie van 35 in zijn witte hemd met een sigaretje en een biertje.. Als ie vette muziek maakt toch? Dat lijkt mij teminste wel het belangrijkste.
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Khadber wrote:
Edwinn wrote:
Wat maakt dat in godsnaam uit? Al staat daar de plaatselijke Arie van 35 in zijn witte hemd met een sigaretje en een biertje.. Als ie vette muziek maakt toch?
Ik kijk dan liever naar die plaatselijke Arie dan deze homo. Je kan toch wel een beetje zorgen dat je eruit ziet. En verder is de muziek nou oook weer niet geweldig..
Hardtraxxer
191 posts member since 2010
last seen Aug 2012
Klinkt heerlijk man na paar x luistere !! :thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2026
Edwinn wrote: Ik kijk dan liever naar die plaatselijke Arie dan deze homo. Je kan toch wel een beetje zorgen dat je eruit ziet. En verder is de muziek nou oook weer niet geweldig..
fuckin weirdo :p jij hebt gostosa en Stephanie de hele dag op repeat of ?
Hardtraxxer
400 posts member since 2009
last seen Jun 2016
Axiety vind k toch wel verrassend lekker zeg! :thumbup:
A
Edwinn wrote:
Khadber wrote:
Edwinn wrote: Ik zal al niet naar hun gaan kijken omdat dat kapsel echt om te kotsen is. Gatverdamme. :sick:
Wat maakt dat in godsnaam uit? Al staat daar de plaatselijke Arie van 35 in zijn witte hemd met een sigaretje en een biertje.. Als ie vette muziek maakt toch?
Ik kijk dan liever naar die plaatselijke Arie dan deze homo. Je kan toch wel een beetje zorgen dat je eruit ziet. En verder is de muziek nou oook weer niet geweldig..
Haal je kop uit die plek waar de zon nooit schijnt :')
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Beide tracks zijn vet en zeker Scantraxx waardig als je ziet wat die de laatste tijd uitbrengen. Ik luister vooral veel naar I'm Free voor die intro :woot:
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
I'm Free is echt troep!
De intro van Anxiety klinkt wel beetje als Wildstylez. Maar klinkt nou niet echt super. En dan komt die mid-intro, blije crap. Climax is dan nog het beste van heel deze release.

Scantraxx gaat achteruit, en hard!
Hardtraxx Veteran
6525 posts member since 2008
last seen Sep 2022
Maximize wrote:I'm Free is echt troep!
De intro van Anxiety klinkt wel beetje als Wildstylez. Maar klinkt nou niet echt super. En dan komt die mid-intro, blije crap. Climax is dan nog het beste van heel deze release.

:')

vind het een stukje originaliteit
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
djpatt wrote:

Wat? :huh:
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Anxiety maar 145 bpm...
Hardtraxx Veteran
6525 posts member since 2008
last seen Sep 2022
Maximize wrote:
djpatt wrote:

Wat? :huh:
dat ik de tracks origineel vind, beter dan al dat 13 in een dozijn tracks
Hardtraxx Addict
1987 posts member since 2008
last seen Mar 2011
freddyadu8 wrote:Anxiety maar 145 bpm...
Duss... :)
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Vind er maar weinig aan... :thumbdown:
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2020
Arthurhoihoi wrote:
freddyadu8 wrote:Anxiety maar 145 bpm...
Duss... :)
Nou, dat vind ik toch best wel laag voor hardstyle, wat meestal op 148 - 150 ligt
Hardtraxx Elite
2498 posts member since 2009
last seen May 2023
AVIO releases liggen volgens mij ook rond de 145 ;)
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2020
Tel wrote:AVIO releases liggen volgens mij ook rond de 145 ;)
148 volgens mij, ready?! / Kabooom was iig 148, en volgens mij de (meeste) andere platen van AVIO ook
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2026
Tba was 144 dacht k :)