Anxiety vind ik echt een heerlijke plaat, vind het ook wel toffe gasten 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 2 tracks
Wasted Penguinz - I'm Free / Anxiety (SSL015)
- Label
- Scantraxx Silver
- Catalogue number
- SSL015
- I'm FreeYouTube
- AnxietyYouTube
Anxiety is nog wel te doen, maar im free trekt me dan echt weer totaal niet aan
en alsjeblieft die naam zeg. Waarom penguinz, en dan ook nog eens met zo'n klote z waar de scantraxxzzzz site ook helemaal mee vol staat. Vind het persoonlijk wat onproffesioneel overkomen 
-
PHardtraxxer
- 174 posts member since 2009
- last seen Jul 2012
Scantraxxnl
#nowplaying @wastedpenguinz - Anxiety #newmusic #sweden #sverige #dj #hardstyle release date @hardstylecom : 18-06-2010
#nowplaying @wastedpenguinz - Anxiety #newmusic #sweden #sverige #dj #hardstyle release date @hardstylecom : 18-06-2010
Dat heet een mening autist!wrote:focking jankerij hier
eerst de naam af kraken
alsof koppesnellers zon goeie naam is?
wtf man, denk eerst is na.
en aangezien er in de Hardstyle filmpjes nogal is met bier word geshowt kan dronken pinguins best als naam en wat maakt een naam ook uit.
verder is dit een van de betere releases van Scantraxx de laatste tijd, dan doel ik met name op I'm Free, goeie intro + heldige climax.
Anxiety zou ik niet draaien maar is ook best fijn.
iedereen diesmiley doet is een bad boy die scantraxx basht
Ik vind de intro en climax van I'm Free wel heel vet.
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
ik ben indd een autistwrote:Dat heet een mening autist!wrote:focking jankerij hier
eerst de naam af kraken
en aangezien er in de Hardstyle filmpjes nogal is met bier word geshowt kan dronken pinguins best als naam en wat maakt een naam ook uit.
verder is dit een van de betere releases van Scantraxx de laatste tijd, dan doel ik met name op I'm Free, goeie intro + heldige climax.
en ik geef mijn mening ook
ja maar je presenteert je mening als feit.wrote:ik ben indd een autistwrote:Dat heet een mening autist!wrote:focking jankerij hier
eerst de naam af kraken
-
PHardtraxxer
- last seen Jul 2012
vind dit echt gave muziek, niet op en top! maar kan er echt goed naar luisteren! die 3 nieuwe van hun zijn ook echt vet:)!
Vaak als je sterk overtuigd bent van je eigen mening kan het voor anderen over komen dat het als feit gepresenteerd wordt, maar dat gebeurt zo vaak hierwrote:ja maar je presenteert je mening als feit.wrote:ik ben indd een autistwrote: Dat heet een mening autist!
-
P
- 1 posts member since 2010
- last seen Jun 2010
Die lui hebben echt een hele goede plaat gemaakt genaamd hate mondayz die moet echt gerealesed worden
wat een ongelooflijk lekkere plaat is dat
View on YouTube
Luister zelf maar is!!!!
View on YouTube
Luister zelf maar is!!!!
-
PHardtraxxer
- last seen Jul 2012
Resistance is ook echt mega goed!

wow idd lekkere trackwrote:Die lui hebben echt een hele goede plaat gemaakt genaamd hate mondayz die moet echt gerealesed worden
View on YouTube
Luister zelf maar is!!!!
-
PHardtraxxer
- last seen Jul 2012
dat is de oudere hate mondayz dit is de 2010 versie die is iets andersView on YouTubewrote:wow idd lekkere trackwrote:Die lui hebben echt een hele goede plaat gemaakt genaamd hate mondayz die moet echt gerealesed worden
View on YouTube
Luister zelf maar is!!!!
deze tracks zijn echt vet! dat is mijn mening! 
Nog 9 daagjes
Vind het wel fijn als ze er releasedata bij geven. Had ook in die hardstyle.com survey gezegd dat ze een upcoming releases pagina moeten hebben met releasedata enzo
Vind het wel fijn als ze er releasedata bij geven. Had ook in die hardstyle.com survey gezegd dat ze een upcoming releases pagina moeten hebben met releasedata enzo
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Idd, dan weten we ook wat er gaat komen, en worden we niet zo in 1x op dat youtube kanaal verrast hahawrote:Nog 9 daagjes![]()
-
A
En z'n nickname ookwrote:jouw post jawrote:schandalig
hahaha! Kijk naar die linker gast en zet hem eens naast; Proppie, Heady, Wildstylez, Frontliner etc.wrote:En z'n nickname ookwrote:jouw post jawrote:schandalig
en vraag jezelf dan eens af wat er niet in het rijtje thuis hoort.
Dit naast het feit dat ik hun muziek gewoon (nog) niet scantraxx waardig vind.
Dus vandaar dat ik 'schandalig' zeg.
-
PHardtraxxer
- last seen Jul 2012
je gaat een dj toch niet bekritiseren om zijn uiterlijk? volgens mij ben je zelf gewoon lelijk.wrote: hahaha! Kijk naar die linker gast en zet hem eens naast; Proppie, Heady, Wildstylez, Frontliner etc.
Dit naast het feit dat ik hun muziek gewoon (nog) niet scantraxx waardig vind.
Dus vandaar dat ik 'schandalig' zeg.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Beleefd houden hier he jonges! Commentaar geef je maar in het zeiktopic! ontopic hier.
Nog 'n weekje wachten tot m'n verjaardag en meteen kopen op de release dag
, zelf vind ik Anxiety nog iets nicer als I'm free 
Tja, Ik blijf sommige nummers niks vinden maar er zitten goede dingen tussen. Zoals Hate Mondays, dat vind ik gewoon een lekker nummertje
faggot :')wrote:hahaha! Kijk naar die linker gast en zet hem eens naast; Proppie, Heady, Wildstylez, Frontliner etc.wrote:En z'n nickname ookwrote: jouw post ja
En Brennan Heart is dik, wat is je punt?
Het gaat om de muziek, anders luisteren we wel naar Lady Gaga ofzo.