Oh even nagekeken, klopt. haha.. vind dat toch beetje traag voor hardstyle.wrote:Tba was 144 dacht k
(maar hier maar weer ontopic doen)
Oh even nagekeken, klopt. haha.. vind dat toch beetje traag voor hardstyle.wrote:Tba was 144 dacht k
Meh, EHS lag soms nog onder de 140 BPM, en toch had het meer energie dan sommige nummers van 150 BPM, zou niks uit moeten maken duswrote:Nou, dat vind ik toch best wel laag voor hardstyle, wat meestal op 148 - 150 ligtwrote:Duss...wrote:Anxiety maar 145 bpm...
Ik zeg toch dat je kan zorgen dat je er een beetje uit ziet, je hoeft er niet als Gostosa of Stepanhie uit te zien. Dat zegt ik niet, maar zo lelijk man, het ziet er niet uit. Homo.wrote:fuckin weirdo :p jij hebt gostosa en Stephanie de hele dag op repeat of ?wrote: Ik kijk dan liever naar die plaatselijke Arie dan deze homo. Je kan toch wel een beetje zorgen dat je eruit ziet. En verder is de muziek nou oook weer niet geweldig..
Laat die jongen in z'n waarde joh. Dat hij er zo bij loopt maakt de tracks niet slechterwrote:Ik zeg toch dat je kan zorgen dat je er een beetje uit ziet, je hoeft er niet als Gostosa of Stepanhie uit te zien. Dat zegt ik niet, maar zo lelijk man, het ziet er niet uit. Homo.wrote:fuckin weirdo :p jij hebt gostosa en Stephanie de hele dag op repeat of ?wrote: Ik kijk dan liever naar die plaatselijke Arie dan deze homo. Je kan toch wel een beetje zorgen dat je eruit ziet. En verder is de muziek nou oook weer niet geweldig..
Je bent 16jaar en je favoriete verwijt op mensen hun uiterlijk is dat ze homo zijn.Ik zeg toch dat je kan zorgen dat je er een beetje uit ziet, je hoeft er niet als Gostosa of Stepanhie uit te zien. Dat zegt ik niet, maar zo lelijk man, het ziet er niet uit. Homo.
goed debuut op scantraxx, ze hadden hun debuut al gemaakt op straight on redwrote:na vaker luisteren vind ik het beide toptracks die ik nog vaak ga luisteren, goed debuut
http://www.discogs.com/artist/Wasted+Penguinzwrote:goed debuut op scantraxx, ze hadden hun debuut al gemaakt op straight on redwrote:na vaker luisteren vind ik het beide toptracks die ik nog vaak ga luisteren, goed debuut
Dat heb ik ook, vraag me af wat sommige mensen aan die I'm Free vinden. Saai plaatje..wrote:Na em een paar keer geluisterd te hebben, vind ik anxiety toch wel lekkerim free blijft bagger
ik vraag mij hetzelfde afwrote:Dat heb ik ook, vraag me af wat sommige mensen aan die I'm Free vinden. Saai plaatje..wrote:Na em een paar keer geluisterd te hebben, vind ik anxiety toch wel lekkerim free blijft bagger
Klopt, is mij ook wat te direct. Meteen ze *trrrrr* TEEE TETETE TE TE TEDEDEEwrote: Vind daar alleen de overgang van intro naar mid-intro zo direct ofzo.
wrote:Totaal niet mijn ding. Ze passen dus prima bij Scantraxx.