Hier heb ik maar 1 juiste reactie op... Italian Hardstyle released op het moment sneller dan elk label, en om nou te zeggen dat van die tracks de originalteit vanaf straalt? Het lijkt allemaal op mekaar, alleen het is wat ruwer. Het zijn vette tracks, zeker niet verkeerd, maar in het opzicht van originaliteit en productietempo wijkt het niet veel af van wat jullie over Scantraxx beweren.wrote:Helemaal mee eens maar dat blijkt denk ik wel uit me eerdere posten...wrote:En dat is 27...
Laat scantraxx zich eens richten op kwaliteit ipv kwantiteit
Dan haal ik nog even Fusion erbij... produceert ook gigantisch veel, 45% is Noisecontrollers-sound, 45% heeft de Michel-Pollensound, en dan heb je nog een paar artiesten als Toneshifterz en B-front, die in dat op zicht veel kans maken op de originaliteitsprijs, want die doen niet alleen maar hetzelfde.
Wat dat betreft is T!ltt records nog een van de origineelste labels.
Theracords produceert ook gigantisch veel, ik hou er zelf niet zo veel van, maar origineel is het zeker, daar kan ik niet onderuit.
Avio is dan weer een uitzondering, toch wel aardig origneel, en voor de verandering niet zoveel producties(in vergelijking met de hier voor genoemde labels).
Dirtyworkz doet het aardig goed, verschilt veel van elkaar, een hoop nieuwe en ook zeker goede artiesten.
En nu vergeet ik een heleboel labels, maar dan kan ik blijven doorgaan. Wat kun je hieruit concluderen? Dat er toch een boel labels zijn die, hoewel ze in tegenstelling tot Scantraxx soms als heilig worden verklaard(noem maar een Fusion), toch ook niet zo origineel zijn als dat beweerd wordt en dat er ook zeker daar vaak sprake is van lopende-bandwerk wat betreft de producties.
On to the real topic:
Ik vind het een goede eerste release, zeker Scantraxx-waardig, en ik hoop dat we nog veel van deze gasten gaan horen!