Vindt wel leuke nummers
Dit soort hardstyle is er al genoeg..
moet bij elke plaat het wiel opnieuw uitgevonden worden danwrote:ik vind het te standaard, er zit geen vernieuwing in![]()
Dit soort hardstyle is er al genoeg..
Gast snap jij iets? Krusaders en Wasted Penguinz lijken in de aller verste verte niet op elkaar qua stijl.wrote:B-front & Frequencerz is wel verschillend kwa stijlwrote:Ja en wat moet Fusion met B-front, want ze hebben Frequencerz toch al... wat lul jij allemaalwrote:en wat ik dus niet snap is waarom scantraxx hun erbij wil hebben
dit voegt weinig toe vind ik want ze hebben al de krusaders
By Krusaders & Wasted Penquinz is dat minder verschillend
daarom vind IK het weinig toevoegen
Hoe oud ben jij eigenlijk?wrote:Rap is sowieso gay rappen over hoe un groote gangster ze wel nie zijnwrote:Ben ik voor, doe mij maar een hardstyle tv kanaal en geen rap i am a nigga shit zooi op mtv.wrote:man wat kun jij zeuren zeg
schandalig mtv blabla
en als ze een tv zender beginnen met alleen maar hardstyle erop zie je ook nog is een keer wat leuks op tvbehalve de donkey rollers rap die is vet
Wat is het probleem? 80% van de mensen hier vind bij dit soort platen de intro en de outro beter dan de climax(ben ik het niet mee eens), dus moet toch niet zo'n probleem zijn?wrote:die intro duurt wel heel lang vier keer ofzo
Tja als je zo in de hardstyle staat, kan ik best begrijpen dat scantraxx het enige is wat je nog kan waarderen. :')wrote:als max enforcer hem mixed zal het wel weer zo'n cd worden waarbij je in slaap valt omdat het saai is maar weer wakker van word omdat het zonodig altijd zo rauw en hard moet zijn
+1wrote:Tja als je zo in de hardstyle staat, kan ik best begrijpen dat scantraxx het enige is wat je nog kan waarderen. :')wrote:als max enforcer hem mixed zal het wel weer zo'n cd worden waarbij je in slaap valt omdat het saai is maar weer wakker van word omdat het zonodig altijd zo rauw en hard moet zijn
Lystwrote:+1wrote:Tja als je zo in de hardstyle staat, kan ik best begrijpen dat scantraxx het enige is wat je nog kan waarderen. :')wrote:als max enforcer hem mixed zal het wel weer zo'n cd worden waarbij je in slaap valt omdat het saai is maar weer wakker van word omdat het zonodig altijd zo rauw en hard moet zijn
Die epische opmerking van hem is een blijvertje he.wrote:Tja als je zo in de hardstyle staat, kan ik best begrijpen dat scantraxx het enige is wat je nog kan waarderen. :')wrote:als max enforcer hem mixed zal het wel weer zo'n cd worden waarbij je in slaap valt omdat het saai is maar weer wakker van word omdat het zonodig altijd zo rauw en hard moet zijn
17 en jij?wrote:Hoe oud ben jij eigenlijk?wrote:Rap is sowieso gay rappen over hoe un groote gangster ze wel nie zijnwrote:man wat kun jij zeuren zeg
Ben ik voor, doe mij maar een hardstyle tv kanaal en geen rap i am a nigga shit zooi op mtv.behalve de donkey rollers rap die is vet
Die I'm Free heb ik een aantal maanden geleden als s gehoord, erg lekkere track moet ik zeggen; anxiety vind ik zelf wat minder. Ik ben benieuwd wat deze mannen ons in de toekomst gaan brengen!
+1wrote:vind het maar een beetje saai , tijd voor wat vernieuwends scantraxx
haha komt hij aan xDwrote:het wordt tijd voor een lento anti dubstyle climax violento