Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Kippenvel, met name het outro!
Hans Zimmer sowieso eindbaas! 
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
In een tijd dat in zo'n beetje iedere track een kickroll zit, is het toch heerlijk om een keer een track te horen met kicks die onafgebroken doorbeuken met zo'n prachtige melodie erbij 
Verrek, maar idd, de "simpel"heid van deze track maakt hem zo vet. Alleen die geniale melodie van Time met die loeizware kicks. Heerlijkwrote:In een tijd dat in zo'n beetje iedere track een kickroll zit, is het toch heerlijk om een keer een track te horen met kicks die onafgebroken doorbeuken met zo'n prachtige melodie erbij
Traantje weggepinkt toen deze gedraaid werd en dat meen ik echt 
Ik ook ja, zo mooi.wrote:Traantje weggepinkt toen deze gedraaid werd en dat meen ik echt
Vind de originele versie mooier.
Het zou toch wat zijn als we Noisecontrollers en Hans Zimmer voor een week kunnen opsluiten in een megastudio incl het Prague Philharmonic Orchestra.
Je bedoelt Vazardwrote:Het zou toch wat zijn als we Noisecontrollers en Hans Zimmer voor een week kunnen opsluiten in een megastudio incl het Prague Philharmonic Orchestra.
Nop, gewoon NC. Bij de beste componist hoort de beste HS producer.wrote:Je bedoelt Vazardwrote:Het zou toch wat zijn als we Noisecontrollers en Hans Zimmer voor een week kunnen opsluiten in een megastudio incl het Prague Philharmonic Orchestra.?