Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Cover: VA - Dragonblood E.P. (Q130) (Q140 t/m Q143)
HS Compilation 5 tracks

VA - Dragonblood E.P. (Q130) (Q140 t/m Q143)

Label
Q-Dance Records
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 24 days ago
Enorm sterkte EP, tering.
Hardtraxxer
311 posts member since 2015
last seen Apr 2019
Pommer wrote:Niemand heeft het ook over superorigineel toch? Beter goed gejat (al vind ik dat ook niet echt het geval) dan slecht bedacht. Gewoon een fantastische plaat, net als C,J & B.
Dat is waar, ben ik met je eens!
De gelijkenis viel me direct op, was benieuwd of jullie dat ook hadden; ja dus. :beer:
Hardtraxx Elite
2653 posts member since 2014
last seen 5 hours ago
Alle tracks supervet en eindelijk euforisch !!
Hardtraxx Veteran
4809 posts member since 2014
last seen 13 hours ago
Gravity :loving:
J
Hardtraxxer
324 posts member since 2014
last seen Apr 2017
Andy Svge, ik ga voor Waverider! Jammer van de kicks, anders was dit echt een dijk van een plaat geweest voor mij.
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 15 days ago
Redman wrote:Denken jullie trouwens niet dat Waverider vrijwillig van naam gewisseld is? De andere artiesten die Scantraxx verlieten hadden ook niet bijzonder veel struggles met de rechten volgens mij.
Dat denk ik eerlijk gezegd ook. Het Waverider project is helaas toch nooit écht doorgebroken, dus zou de keuze wel goed kunnen begrijpen. Nieuwe start, nieuwe kansen.
Als er meer van dit soort kwaliteit tracks uitkomen geeft ik het een goeie kans van slagen!
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
Vitality wrote:
Redman wrote:Denken jullie trouwens niet dat Waverider vrijwillig van naam gewisseld is? De andere artiesten die Scantraxx verlieten hadden ook niet bijzonder veel struggles met de rechten volgens mij.
Dat denk ik eerlijk gezegd ook. Het Waverider project is helaas toch nooit écht doorgebroken, dus zou de keuze wel goed kunnen begrijpen. Nieuwe start, nieuwe kansen.
Als er meer van dit soort kwaliteit tracks uitkomen geeft ik het een goeie kans van slagen!
mijn track van het jaar is iig bekend :D
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 17 hours ago
Ik vind Gravity zelfs iets beter dan CJB.
D
Hardtraxxer
643 posts member since 2012
last seen 20 days ago
Andy Svge - Gravity & Audiotricz - Inception

Blijf ze maar luisteren.. ik vind ze echt zo geweldig!! :$ (L)
Hardtraxxer
273 posts member since 2016
last seen Jan 2023
Die break van Perception :loving:
Hardtraxxer
189 posts member since 2009
last seen Oct 2020
Encore (L) (L) (L) (L)

Lang geleden zo dat ik genoten heb van een Wildstylez plaatje.

Headhunterz draaide hem zondag op parkbeats en ik werd echt helemaal gek! :thumbsup:
Hardtraxx Addict
1339 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Die Gravity he..

wat is die vet :loving:
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
View on YouTube
K
Hardtraxx Addict
1848 posts member since 2011
last seen Aug 2023
Totale disconnect hier wat betreft Hardstyle, en dan luister je Encore en dan weet ik weer helemaal wat ik zo heerlijk vind aan deze muziek :cry: . Wat een plaat! Ziekelijk gave vage sounds in de mid en wat een fijne kick.
Gravity is ook héérlijk, doet me denken aan Cats Jets & Breaks. Met die choirs erbij, een heel mooi episch gevoel.
B
Hardtraxx Addict
1401 posts member since 2012
last seen Jan 2021
Kwisniks wrote:Totale disconnect hier wat betreft Hardstyle, en dan luister je Encore en dan weet ik weer helemaal wat ik zo heerlijk vind aan deze muziek :cry: . Wat een plaat! Ziekelijk gave vage sounds in de mid en wat een fijne kick.
Gravity is ook héérlijk, doet me denken aan Cats Jets & Breaks. Met die choirs erbij, een heel mooi episch gevoel.
Exact dit :worship: :loving:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 27 days ago
Hier ook, alleen dan wel met Gravity :loving: En ik vind zelfs Perception ook nog iets mooier dan Encore.
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
Lang geleden dat ik met een euforische plaat nog eens kippenvel heb :woot:
Donateur
3580 posts member since 2009
last seen Nov 2021
DL22 wrote:Lang geleden dat ik met een euforische plaat nog eens kippenvel heb :woot:
Idem hier... Gravity... Wat een track!!!! Die sfeer in heel de track... Lang niet meer gehoord. Als je dit nummer opzet en je ogen sluit ga je in een trip door het universum... heerlijk!
H
Hardtraxxer
807 posts member since 2012
last seen 2 days ago
DL22 wrote:Lang geleden dat ik met een euforische plaat nog eens kippenvel heb :woot:
Hardtraxx Veteran
5519 posts member since 2010
Gravity staat nu op nummer 3 in de Spotify Viral top 50 van Nederland :thumbsup:
Toch een hele prestatie tussen alle andere muziek die er is.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Wat is dit een verademing als je dit afzet tegen de veel te lieve platen aan de ene kant en de veel te geforceerd harde platen aan de andere kant. Perfecte balans tussen hard en melodieus.
Hardtraxxer
183 posts member since 2014
last seen Jul 2026
Encore doet me erg denken aan een Project One plaat. Die had zo op het album gepast. Gravity is meer Pavelow achtig (Beautiful & Rich)... Erg positief als de Hardstyle weer deze kant op gaat. Krijgen we misschien weer een paar mooie jaren na de afgelopen rauwe tijd. :thumbsup: :worship:
H
1 posts member since 2016
last seen Jul 2016
Iemand een idee voor de full versions? :bomb: :bomb: :bomb:
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Nee.
T
Hardtraxx Addict
1171 posts member since 2012
last seen Nov 2023
H44ttr4x wrote:Iemand een idee voor de full versions? :bomb: :bomb: :bomb:
Heb wel een aantal ideeën ja. Maar ik denk dat ze toch echt hun eigen ideeën hebben gebruikt.