Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Cover: VA - Dragonblood E.P. (Q130) (Q140 t/m Q143)
HS Compilation 5 tracks

VA - Dragonblood E.P. (Q130) (Q140 t/m Q143)

Label
Q-Dance Records
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Rutgerrrw wrote:Encore & inception echt niet normaal.. Ook die plaat van andy svge brengt je weer helemaal terug. Dan nog te bedenken dat Wolfpack er ook nog bij zat :love:
Wolfpack was de enige plaat die ik totaal niet in de eindshow(s) vond passen. De rest daarentegen... :drool:
D
Hardtraxxer
225 posts member since 2010
last seen Feb 2025
M Unic wrote:Andy Svge - Gravity :worship:
Ben benieuwd wie dit is
is een "oude" bekende :x
R
Hardtraxxer
114 posts member since 2015
last seen Jul 2025
BuzzLightyear wrote:
Rutgerrrw wrote:Encore & inception echt niet normaal.. Ook die plaat van andy svge brengt je weer helemaal terug. Dan nog te bedenken dat Wolfpack er ook nog bij zat :love:
Wolfpack was de enige plaat die ik totaal niet in de eindshow(s) vond passen. De rest daarentegen... :drool:
Echt? Dat vond ik juist wel, sowieso een goede plaat plus de tekst wat iedereen mee zingt gaf voor mij samen met Dragonblood juist wel dat beetje extra. Vocals die iedereen dan meezingt en dan een paar onbekende parels maakten voor mij muzikaal gezien wel een hele goede endshow dit jaar.
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Dutch92 wrote:
M Unic wrote:Andy Svge - Gravity :worship:
Ben benieuwd wie dit is
is een "oude" bekende :x
Waverider. djandysvge.com staat ook geregistreerd op naam van Andy Blom, oftewel Waverider.
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Wat. Een. Platen :worship:
Met als uitschieter toch echt wel Gravity :cry: :loving:
B
Hardtraxxer
187 posts member since 2015
last seen May 2017
Magnetron wrote:Wat. Een. Platen :worship:
Met als uitschieter toch echt wel Gravity :cry: :loving:
Voor mij ook Gravity! wauw
Hardtraxxer
805 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Gravity vind ik toch wel echt de mooiste, doet me een beetje denken aan producties van Tha Playah ook.
Hardtraxxer
398 posts member since 2013
last seen Sep 2022
Voor deze release moet ik toch weer even reageren, wat een vette EP! :$

Geen één slechte plaat, en Gravity, wat mooi! :loving:
Donateur
1629 posts member since 2009
last seen 16 hours ago
Verschrikkelijk vette EP
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Inception, Perception, Encore en Gravity zijn buitencategorie. Wat ongelooflijk vet, bij de eerstgenoemde drie platen had ik meters kippenvel.

Dragonblood wel geinig, maar niet geweldig.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 2 days ago
Daveytl wrote:Inception, Perception, Encore en Gravity zijn buitencategorie
Dit! Vorig jaar had je Solar en Still Here, dit jaar heb je 4 van dat soort wereldtracks. :worship:
Hardtraxxer
405 posts member since 2014
last seen Oct 2018
Gravity & Encore :worship: :worship: :worship:
Hardtraxxer
578 posts member since 2010
last seen Feb 2026
Spanning Tree wrote:Gravity vind ik toch wel echt de mooiste, doet me een beetje denken aan producties van Tha Playah ook.
Dacht toen ik hem hoorde tijdens de eindshow eigenlijk meteen dat het een hardcoreplaat van Tha Playah was tot de melodie begon xd

Maar wat een platen. Gravity mijn absolute favoriet!
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
De synth van Encore doet me ook denken aan Venom (Wildstylez remix), wat heel erg positief is :yay: Wat een gruwelijk vette synth.
P
Hardtraxxer
135 posts member since 2010
last seen Oct 2017
Voor mij is Gravity de beste van de 5, zelfs zonder de titel zou ik het nummer omschrijven als :

Het mee worden genomen in een hogere versnelling naar een andere dimensie, waarna je op het hoogtepunt wordt losgelaten en niet de kans meer krijgt om terug te gaan.

Conclusie: sfeer is goed neergezet.
Hardtraxxer
257 posts member since 2008
last seen Jan 2017
Wat een heerlijke EP! Ondanks dat het stuk voor stuk heerlijke tracks zijn steekt Gravity wel boven de rest uit, zelfs met de kicks die een klein beetje tegenvallen. Encore op nr 2, vroeg me al af wanneer Wildstylez weer eens iets van zich liet horen (track met Coone niet meegerekend, behoort niet tot de stijl in het rijtje tracks van hem die ik zo geweldig vind)
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Gravity en Encore steken er met kop en schouders bovenuit imo. Perception is ook een heerlijke plaat.
De Inception is wel leuk, maar steekt er niet zo uit als de rest.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Gravity kan ik uren op repeat hebben staan. Wat een meesterwerk zeg. Dít is dus precies het gevoel waardoor ik jaren geleden verliefd ben geworden op hardstyle :loving:
H
Hardtraxxer
333 posts member since 2011
last seen Nov 2016
Encore :loving: :loving: beste euforische plaat die ik in mijn leven heb mogen aanhoren! Kippenvel tot op me ballen! Zo'n harp doet het toch veel meer voor mij dan een saxofoon!
Hardtraxxer
311 posts member since 2015
last seen Apr 2019
Even de knuppel in het hoenderhok gooien. Laat ik vooropstellen zelf ook fan te zijn van gravity ( op de kicks na). Niemand van jullie stoort zich aan de gelijkenis met cats, jets & breaks? Zelfde soort 2 climaxen; een met akkoorden en koortjes en een met voorgenoemde ingrediënten en lange uithalen/ jankende screeches.
Het is goed gedaan, maar super origineel? Nope.
Hardtraxxer
746 posts member since 2014
last seen May 2018
Crippled wrote:Even de knuppel in het hoenderhok gooien. Laat ik vooropstellen zelf ook fan te zijn van gravity ( op de kicks na). Niemand van jullie stoort zich aan de gelijkenis met cats, jets & breaks? Zelfde soort 2 climaxen; een met akkoorden en koortjes en een met voorgenoemde ingrediënten en lange uithalen/ jankende screeches.
Akkoord :)
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 9 days ago
Crippled wrote:Even de knuppel in het hoenderhok gooien. Laat ik vooropstellen zelf ook fan te zijn van gravity ( op de kicks na). Niemand van jullie stoort zich aan de gelijkenis met cats, jets & breaks? Zelfde soort 2 climaxen; een met akkoorden en koortjes en een met voorgenoemde ingrediënten en lange uithalen/ jankende screeches.
Ja daar deed hij mij dus ook al aan denken. Maar dat vind ik ook een geweldige plaat en deze brengt datzelfde gevoel helemaal terug. :loving:

Gravity en Encore net gekocht btw
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 27 days ago
Niemand heeft het ook over superorigineel toch? Beter goed gejat (al vind ik dat ook niet echt het geval) dan slecht bedacht. Gewoon een fantastische plaat, net als C,J & B.
Hardtraxx Addict
1095 posts member since 2016
last seen Feb 2026
Stuk voor stuk lekkere platen. Hardstyle zonder al te veel toeters en bellen maar toch euforisch en sfeervol. :thumbup:

Denken jullie trouwens niet dat Waverider vrijwillig van naam gewisseld is? De andere artiesten die Scantraxx verlieten hadden ook niet bijzonder veel struggles met de rechten volgens mij.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 12 days ago
Gravity deed me idd aan C,J & B denken, maar dat kan ik alleen maar beamen. :D