waarom weer code black en toneshifterz? had Audiofreq het alleen laten doen
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single 2 tracks
Audiofreq, Code Black & Toneshifterz - Dragonblood (Defqon.1 Australia Anthem 2016) (Q134)
- Label
- Q-Dance Records
- Catalogue number
- Q134
- 01Dragonblood (Defqon.1 Australia Anthem 2016) (Pro Mix)
- 02Dragonblood (Defqon.1 Australia Anthem 2016) (Edit)
-
RHardtraxxer
- 221 posts member since 2014
- last seen Dec 2024
Had toch meer verwacht van deze combinatie.
Last edited by RikxMusic on 31 Aug 2016 17:05, edited 1 time in total.
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Klinkt dik zeg, enorm veel drive die mid, vind het wel geslaagd anthem eigenlijk
Ben die code black synth wel een beetje zat eigenlijk, voor de rest leuke plaat!
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Dit is trouwens een oudere versiewrote:https://clyp.it/ymck1z0k
-
PHardtraxxer
- 376 posts member since 2009
- last seen 16 days ago
Die code black lead ben ik ondertussen ook wel een beetje beu, mag wel eens met wat nieuws komen.
wrote:Die code black lead ben ik ondertussen ook wel een beetje beu
-
RHardtraxxer
- 221 posts member since 2014
- last seen Dec 2024
wrote:wrote:wrote:Die code black lead ben ik ondertussen ook wel een beetje beu
dat is nog steeds de zelfde toen hij met code black begon toch?wrote:Die code black lead ben ik ondertussen ook wel een beetje beu, mag wel eens met wat nieuws komen.
nee niet helemaal maar eentje die hij volgens mij als sinds brighter day gebruikt en dat is bijna hetzelfdewrote:dat is nog steeds de zelfde toen hij met code black begon toch?wrote:Die code black lead ben ik ondertussen ook wel een beetje beu, mag wel eens met wat nieuws komen.
Nee dit is hem niet voor mij...
Die Code Black lead is nu inderdaad wel iets te vaak gebruikt.
Ik zet Dragonblood van Bass Modulators nog wel een keer op!
Die Code Black lead is nu inderdaad wel iets te vaak gebruikt.
-
LHardtraxxer
- 72 posts member since 2016
- last seen Jun 2025
wrote:Nee dit is hem niet voor mij...
Ik hoor te weinig Audiofreq en teveel Code black, helaas.
Melodie had veel potentie maar die Code Black leads/synths verpesten het een beetje.
Melodie had veel potentie maar die Code Black leads/synths verpesten het een beetje.
wrote:Ik hoor te weinig Audiofreq en teveel Code black, helaas.
-
THardtraxx Addict
- 1171 posts member since 2012
- last seen Nov 2023
Ik hoor niks maar dan ook niks terug van Toneshifterz (Melodie misschien? En vind ik het eigenlijk wel zo erg sinds hij naar mijn mening 'het' is verloren.).
De Midintro is duidelijk Freqqy! Hij is wel fijn.
Maar verder vind ik hem totaal niet spannend. Krijg er iig geen Defqon gevoel van.
Doe mij maar Psychedelic Wasteland.
Maar verder vind ik hem totaal niet spannend. Krijg er iig geen Defqon gevoel van.
-
KHardtraxxer
- 698 posts member since 2013
- last seen 18 days ago
Hoi hallo.
Momenteel verblijf ik komend halfjaar in Sydney voor mijn stage.
Nu is het zo dat ik heel graag naar defqon australia wil. Maar entree is 180 dollar, gaat mij toch iets te ver omdat alles al zo duur is.
Vandaar dat ik mij afvroeg of iemand nog een discount ticket voor mij heeft of iets anders waardoor ik niet de volle pond hoef te betalen.
Nu is het zo dat ik heel graag naar defqon australia wil. Maar entree is 180 dollar, gaat mij toch iets te ver omdat alles al zo duur is.
Vandaar dat ik mij afvroeg of iemand nog een discount ticket voor mij heeft of iets anders waardoor ik niet de volle pond hoef te betalen.
Stel je vraag:wrote:Hoi hallo.
-
K
Ik heb de eerste versie van het anthem gehoord! (Staat niet online tho) Compleet anders en echt veeeeel toffer! Was meer Toneshifterz! Is mij een raadsel waarvoor ze voor deze hebben gekozen 
Doet me helemaal niets en weer die vreselijk slappe kick gebruiken 
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Dan moet je Toneshifterz - Dimanous ff checken, zit in de nieuwe WE Rwrote:Ik hoor niks maar dan ook niks terug van Toneshifterz (Melodie misschien? En vind ik het eigenlijk wel zo erg sinds hij naar mijn mening 'het' is verloren.).