Dvd is niet zo speciaal, alleen de stukken van Qlubtempo Parade, Donkey Rollers & Deepack, Forever Young en Hardcore Afsluiter (Noize Suppressor helemaal uit zn dak) zijn de moeite waard.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01Deepack - The Prophecy (Qlimax Anthem 2003)
- 02D-Block & S-te-Fan - Music Made Addict
- 03Showtek - FTS (Original Mix)
- 04JDX ft. Sarah Maria - Live The Moment
- 05Frontliner - Spacer
- 06Technoboy - Ti Sento
- 07Zany & DV8 - Nothing Else Matters
- 08Noisecontrollers - Attack Again
- 09Noisecontrollers - CTRL.ALT.DEL (In Qontrol Anthem 2009)
- 10Headhunterz - Scrap Attack (Defqon.1 Anthem 2009)
- 11Builder - Her Voice (Headhunterz Rmx)
- 12Headhunterz - The Sacrifice (Brennan Heart Rmx)
- 13Technoboy - Rage
- 14Headhunterz & Wildstylez vs. Noisecontrollers - Tonight
- 15Headhunterz - Rock Civilization
- 16Tat & Zat - Gangsta
- 17Southstylers - Pounding Senses (Deeper Inside Mix)
- 18Davide Sonar - Natural
- 19The Prophet vs. Deepack - Stampuhh!
- 20Noisecontrollers - Crump
- 21Wildstylez - K.Y.H.U. (Noisecontrollers Rmx)
- 22Blademasterz - One Blade
- 23DJ Duro - Cocain Motherfucker (Al Pacino Rmx)
- 24Donkey Rollers - Followers
- 25Crypsis & Sasha F - Get Hit!
Source: recess.nl
-
WHardtraxxer
- 568 posts member since 2009
- last seen Nov 2015
Puur mening want ook van de last part of the partylab met de rawere hardstyle is mooi. De dvd zit sowieso goed in elkaar, vloeiender dan gemiddelde andere dvd.
Bovendien merk je echt een reis op door de muziekale hardstyle wereld.
Ik kijk de DVD wel op youtube
maar ik vind de DVD prima inmekaar zitten, kippenvel hoor 
Edit 1: And an Jurn daar gaan mn nekharen
Edit 1: And an Jurn daar gaan mn nekharen
Vind het een heerlijke DVD, zitten inderdaad wél kippevel momentjes in (Forever young, NSIWE) en het is gewoon heerlijk om van bovenaf te hele zaal te zien knallen..
De 23e besteld en nu pas binnen. 
ik heb m nog niet.. hoop dat ik hem ook vandaag of morgen krijg, anders dan ga ik even klagen bij Qwrote:De 23e besteld en nu pas binnen.
Wat is dit nou weer?Beste Q-dancer,
Wij hebben je bestelling van de Q-dance Feestfabriek registratie ontvangen. Bedankt hiervoor!
We hebben echter een melding gekregen dat je de DVD én het digipack besteld hebt.
In onze eerdere mail hebben we aangegeven dat er één keuze per code mogelijk was, zie;
"Je bestelling kun je vanaf nu hier plaatsen. Via dezelfde link bestel je ook het digipack. Er is maar 1 keuze mogelijk per code en bij meerdere codes moet je per code een bestelling plaatsen."
Daarom is je bestelling van de DVD bij deze komen te vervallen.
Als het goed is heb je inmiddels je bestelde digipack ontvangen, heel veel plezier ervan!
Groeten,
Q-dance
Met drie verschillende code's mag ik dan hopen? Anders klopt het gewoon wat Q-dance zegt.wrote:Wat is dit nou weer?Beste Q-dancer,
Wij hebben je bestelling van de Q-dance Feestfabriek registratie ontvangen. Bedankt hiervoor!
We hebben echter een melding gekregen dat je de DVD én het digipack besteld hebt.
In onze eerdere mail hebben we aangegeven dat er één keuze per code mogelijk was, zie;
"Je bestelling kun je vanaf nu hier plaatsen. Via dezelfde link bestel je ook het digipack. Er is maar 1 keuze mogelijk per code en bij meerdere codes moet je per code een bestelling plaatsen."
Daarom is je bestelling van de DVD bij deze komen te vervallen.
Als het goed is heb je inmiddels je bestelde digipack ontvangen, heel veel plezier ervan!
Groeten,
Q-danceIk heb 1 digipack besteld en 2 losse DVD's dus waar slaat dit op?
Ik had drie codes inderdaad
ik weet wat ik heb gedaan
1 Blueray box is binnen, de andere 3 normale nog niet! Opschieten verdammt!
Zijn er al mensen die de DVD via de actiecode onderhand binnen hebben gekregen?
De blue ray's heb ik al een tijdje maar die dvd's duren wel erg lang
Ik heb zojuist een e-mail de deur uit gedaan waar die shit blijft. Gewoon alweer bijna 1 jaar geleden, waar zijn ze toch mee bezig bij Qwrote:Zijn er al mensen die de DVD via de actiecode onderhand binnen hebben gekregen?
Ben benieuwd of je reactie krijgtwrote:Ik heb zojuist een e-mail de deur uit gedaan waar die shit blijft. Gewoon alweer bijna 1 jaar geleden, waar zijn ze toch mee bezig bij Qwrote:Zijn er al mensen die de DVD via de actiecode onderhand binnen hebben gekregen?
De blue ray's heb ik al een tijdje maar die dvd's duren wel erg langDaarbij, het is ook nog eens de meest waardeloze registratie die ik ooit van een feest heb gezien! Snap niet wat er zo 'speciaal' aan moet zijn volgens Q, dat het meer dan een half jaar heeft geduurd.
Wat erg zeg, ik heb nog steeds geen reactie ontvangen
:')
Ik heb helaas dezelfde problemen met de qlimax dvd....wrote:Wat erg zeg, ik heb nog steeds geen reactie ontvangen:')
Reactie binnen een uur staat op de site
Ik wacht nog tot maandag, maar dan ga ik ze helemaal kapot spammen
Mafia-praktijken daar.....#fail
Ik heb de twee gratis DVD's ook nog steeds niet binnen.
Zeer vette dvd
Vooral het beging met de early knallers en het moment dat de hardcore dj's binnen komen!!!!
Dat is het hardste nummer van de avond
haha
Dat is het hardste nummer van de avond
-
WHardtraxxer
- 201 posts member since 2009
- last seen Sep 2015
stond op twitter laatst dat we nieuwe cd zouden krijgen, want klopt niks van deze
waarom zoveel problemen bij de feestfabriek dvd??
6 Million ways to diewrote:Zeer vette dvdVooral het beging met de early knallers en het moment dat de hardcore dj's binnen komen!!!!
Dat is het hardste nummer van de avond![]()
haha
ik krijg net per post disc 3 10 years of q-dance feestfabriek bonus cd..
wat waren er voor problemen met de cd die bij de digipack zat dan :S ?
had deze niet verwacht haha
wat waren er voor problemen met de cd die bij de digipack zat dan :S ?
had deze niet verwacht haha
ik kreeg em ook net jah, kheb de oude cd niet geluisterd maar wat is het verschil dan?
ik kreeg ook die CD binnen vanmorgen, wel goed van ze dat ze de goede versie nog er achteraan sturen (niet dat ik nog van plan was 'm grijs te draaien ofzo).
Nu de gratis DVD's nog.
Nu de gratis DVD's nog.
Ik moet die gratis dvd ook nog krijgen
-
NHardtraxxer
- 89 posts member since 2009
- last seen 12 days ago
ik kreeg net de disc 3 bonus cd top 25 binnen maar wat is er mis dan met die cd die in het digipack zit, ik merk het niet hoor
de volgorde is gewoon hetzelfde