Ze staan onder aan je mail die in het NL is geschreven.
Allemaal CA33UA codes zegb maar.
Allemaal CA33UA codes zegb maar.
Source: recess.nl
wanneer had je hem besteld? ik gisteravond..wrote:Ik heb em binnen!
ff een klein stukje gekeken, ik kreeg gewoon tranen in me ogen voor top25 met Forever Young.
echt mooi in beeld gebracht![]()
en ik heb ook een epic face gezien rond 1 uur en 15 minuten maar dat zien jullie zelf wel![]()
al met al ziet het er goed uit
Dezelfde Forever young als bij defqon 2009 ?? Moest feestfabriek helaas overslaan... Zonde eigenlijkwrote:wrote:Ik heb em binnen!
ff een klein stukje gekeken, ik kreeg gewoon tranen in me ogen voor top25 met Forever Young.
echt mooi in beeld gebrachtquote]
WAT VET DAT DAT EROP STAAT!!!! ik hoopte t aléén van de mooiste momenten van alle feestjes vond ik dat
ik ook 2 x precies hetzelfdewrote:wat een supervette dvdwas het wachten waard!! alleen kom 2 keer precies hetzelfde in beeld :') 3 oranje hoedjes op rij
Wat een machtig feest was het, beleef het helemaal terug
31 December mogen we weer @ Fantasy Iland
Maandagwrote:wanneer had je hem besteld? ik gisteravond..wrote:Ik heb em binnen!
echt mooi in beeld gebracht![]()
en ik heb ook een epic face gezien rond 1 uur en 15 minuten maar dat zien jullie zelf wel![]()
al met al ziet het er goed uit
wil hem ook binnen hebben
ik donderdag maar het schiet niet echt opwrote:Woensdag al me digipack besteld, nog niet binnen
heb ik dus ook :S heel slecht hoorwrote:ik heb mijne nog steeds niet, zou m voor oud op nieuw krijgen