BPM van de cd die in de digipack zat was veels te laag. Klonk voor geen meter.
Bij deze nieuwe cd klopt de snelheid wel.
Bij deze nieuwe cd klopt de snelheid wel.
Source: recess.nl
Gisteren ook ontvangen, nog niet beluisterd (beide cd's niet) omdat ik de top 25 niet echt wat vind. Het is geen afspiegeling van DE top 25 maar het is gewoon de 25 populairste platen onder de hardstyle vanaf 2006 met enkele (terechte) uitschieters.wrote:ik kreeg net de disc 3 bonus cd top 25 binnen maar wat is er mis dan met die cd die in het digipack zit, ik merk het niet hoorde volgorde is gewoon hetzelfde
Slechte zaak van Q, gewoon jammer..wrote:Het is nu 10 dagen geleden dat ik een mail heb gestuurd naar Q! Gewoon nog steeds niets vernomenZojuist weer wat mails de deur uit gedaan. Wat the fuck is er toch mis met die gasten daar? Wil liever m'n geld terug voor de 2 digipacks die ik heb besteld van die code. Wat bar, en bar slecht was die dvd zeg
Nog maar eens 5 dance tunes credits dan:Dwrote:Nog steeds niet ontvangen...
Inderdaad al weet ik me god niet wat ik van mn 10 credit moet kopenwrote:Nog maar eens 5 dance tunes credits dan:Dwrote:Nog steeds niet ontvangen...
Haha ik bleek nog 30 credits te hebben nog van In Qontrol 2009 ofzo. Toen ze al die dance tunes kaartjes uitdeelden. Kwam ik nu pas achter.wrote:Haha ik had al 10 credits gekregen2 DVD's
Ik weet niet of je er geweest bent? Ik vind het namelijk wel vet om al die dingen nog terug te zienwrote:Heb m gedownload uiteraard. Aardige DVD maar vind het niks bijzonders. Belichting van de publiekshots is ook erg slecht.
Ja ben er geweest. Is ook wel vet om het terug te zien hoor.. Maar ik heb eigenlijk een veel minder mooie herrinnering aan het feest. Zal wel komen doordat we de WK-Finale verloren. Daardoor kijk je heel anders terug op het weekend. Maar ik vond het zeker een bazenfeest. Alleen die DVD tsja. Niks bijzonders, gemiddelde defqon dvd is vetter en die zijn zelfs niet geweldig vind ik. Voor een 10 jarig jubileum verwacht ik meer dan dit.wrote:Ik weet niet of je er geweest bent? Ik vind het namelijk wel vet om al die dingen nog terug te zienwrote:Heb m gedownload uiteraard. Aardige DVD maar vind het niks bijzonders. Belichting van de publiekshots is ook erg slecht.Brengt herrineringen boven