Dit topic gaat over die track, niet om te horen of jij wel of niet Zygoma's humor kan waarderen.wrote:mensen die grappig denken te zijn maar die de track eerst niet even luisteren om erachter te komen dat het met die pitchkicks wel meevalt. Maar omdat jij je dan zo goed voelt zal ik even dit plaatsen hoor:wrote:
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single
The Prophet & Audiofreq - We Are One! (10 Years Of Scantraxx Anthem) (SCAN083)
- Label
- Scantraxx
- Catalogue number
- SCAN083
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Wat een heerlijke track weer, die gasten blijven me verbazen.
wrote:die gasten blijven me verbazen.
-
J
Dit moet toch een grap zijn, ik krijg hier spontaan jeuk van aan me aorta.
Bah, typische Prophuck en Audiofag meuk 
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
zo typisch ''Prophuck'' is het anders niet hoor. typisch audiofreq wel ja.wrote:Bah, typische Prophuck en Audiofag meuk
Je blijft 'm ook verdedigen he die Audiofreq..wrote:zo typisch ''Prophuck'' is het anders niet hoor. typisch audiofreq wel ja.wrote:Bah, typische Prophuck en Audiofag meuk
-
K
na een paar keer luisteren groeit ie toch wel op je hoor

-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Hoor hem net op fear.fm ik vind hem wel oke 
Last edited by Onthafloorx on 29 Mar 2012 22:59, edited 1 time in total.
-
EHardtraxx Elite
- last seen Jul 2015
wat verdedig ik hiermee? Ik beweer alleen dat dit niet typisch prophet is . en dat is het ook niet...wrote:Je blijft 'm ook verdedigen he die Audiofreq..wrote:zo typisch ''Prophuck'' is het anders niet hoor. typisch audiofreq wel ja.wrote:Bah, typische Prophuck en Audiofag meuk
-
EHardtraxx Elite
- last seen Jul 2015
op het moment van plaatsen is de climax nog niet eens begonnen op fear.fmwrote:Hoor hem net op fear.fm ik vind hem wel oke
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Moet het altijd van de climax afhangen dan, lyrics kunnen het hem ook doen soms hoorwrote:op het moment van plaatsen is de climax nog niet eens begonnen op fear.fmwrote:Hoor hem net op fear.fm ik vind hem wel oke
Ik vind em wel mooiwrote: lelijkste cover ooit
nja de track... morgen lekker vergeten
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 11 days ago
wrote:Respecteer alle tracks behalve de ongeinspireerde, inferieure meuk die The Prophet en Audiofreq hier naar buiten brengen..
-
NHardtraxx Newbie
- 27 posts member since 2011
- last seen Jul 2013
dit dus...wrote:Dit moet toch een grap zijn, ik krijg hier spontaan jeuk van aan me aorta.
-
EHardtraxx Elite
- last seen Jul 2015
niet aan kan? gewoon discussiëren is leuk maar altijd dat gehaat niet. ik plaats geen zielige reacties ik plaats zelfs gewoon hele normale reacties. ik reageer op iemand dat dit niet typisch prophet is (de sounds klinken totaal niet prophet) wat diegene wel beweerd. mag dat niet? is dat een rare of zielige reactie? als daar vervolgens zo op wordt gereageerd is dat hoogstens zielig ja. Snap echt niet waarom ik zoiets niet zou mogen plaatsen.wrote:Als je het niet aan kan rot dan lekker op.wrote:waarom quote je een ander?omdat jij een irritant kereltje bent
whahahaha jezus
dit is by far het meest geslaagde forum van Nederland. reden? omdat je hier echt kan discussiëren met mensen!whaha
Wat wil je nou precies bereiken met je zielige reacties?
jammer hopelijk is het vernieuwde forum beter
Snap niet waarom ze Headhunterz niet het anthem laten maken. Zonder hem was Scantraxx helemaal niets. En wat heeft Audiofreq nou toegevoegt aan Scantraxx?
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
helemaal mee eenswrote:Snap niet waarom ze Headhunterz niet het anthem laten maken. Zonder hem was Scantraxx helemaal niets. En wat heeft Audiofreq nou toegevoegt aan Scantraxx?
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
wrote:helemaal mee eenswrote:Snap niet waarom ze Headhunterz niet het anthem laten maken. Zonder hem was Scantraxx helemaal niets. En wat heeft Audiofreq nou toegevoegt aan Scantraxx?
-
J
Niks.wrote:Snap niet waarom ze Headhunterz niet het anthem laten maken. Zonder hem was Scantraxx helemaal niets. En wat heeft Audiofreq nou toegevoegt aan Scantraxx?
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Nee, dit vind ik helemaal niks...
Sorry hoor maar profeetje mag heel wat gaan veranderen voordat hij terug een waardig producer mag genoemd worden vind ik
Sorry hoor maar profeetje mag heel wat gaan veranderen voordat hij terug een waardig producer mag genoemd worden vind ik