Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 11 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS Single

The Prophet & Audiofreq - We Are One! (10 Years Of Scantraxx Anthem) (SCAN083)

Label
Scantraxx
Catalogue number
SCAN083
D
Hardtraxxer
572 posts member since 2012
last seen Apr 2015
Uniforce wrote:
Wildstylerz wrote:
Jolle wrote:Snap niet waarom ze Headhunterz niet het anthem laten maken. Zonder hem was Scantraxx helemaal niets. En wat heeft Audiofreq nou toegevoegt aan Scantraxx?
helemaal mee eens
Juist.
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Waar blijft de 1 april aankondiging?
J
Hardtraxx Newbie
24 posts member since 2010
last seen May 2013
Goed nummer! kan iedereen lekker aan de djbooth hangen en een hand aan de dj geven! even filmen nog en klaar is kees!
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Track is een prima samenvatting van de afgang van Scantraxx in 10 jaar (of eigenlijk de laatste 2 jaar) en de verpaupering van mainstream-hardstyle in het algemeen.
Hardtraxxer
703 posts member since 2010
last seen May 2019
Ik ben het er mee eens dat dit nooit een 10 jaar scantraxx anthem had mogen zijn , meer gewoon nieuw nummertje.

Het lijkt erop dat dov de anthems niet op het thema maakt maar meer projecteerd op het comemrciele volk dat niet zo nauw luisterd
naar nummers maar meer een handje klap en meeblér nummertje wilt (ook goed maar dat is niet mijn ding)

Dit is dus wel een beetje schande
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
Ik weet hoe de Cover is gemaakt, Jetix poppetje en Sonic hebben neuqseks gehad.
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Bart0ving wrote:Ik weet hoe de Cover is gemaakt, Jetix poppetje en Sonic hebben neuqseks gehad.
hahaha
Hardtraxxer
241 posts member since 2011
last seen Feb 2018
Bart0ving wrote:Ik weet hoe de Cover is gemaakt, Jetix poppetje en Sonic hebben neuqseks gehad.
Gelachen. ^^

Idd wat een lelijk cover. Inclusief het nummer zelf, beetje jammer allemaal.
Hardtraxx Addict
1134 posts member since 2010
last seen Feb 2019
Haha, dit nummer faalt echt iets te hard gewoon.
Hardtraxxer
204 posts member since 2012
last seen Dec 2024
View on YouTube
De mid-intro is dan opzich wel weer goed te doen :whistle:
A
Ik ben nog niet overtuigd
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
View on YouTube
G
Hardtraxx Newbie
18 posts member since 2012
last seen Jun 2012
baaas!
O
Hardtraxx Addict
1337 posts member since 2011
last seen May 2016
I lol'd xd
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 26 days ago
Die vocals :lol:

Voor het niveau van The Prophet & Audiofreq de laatste tijd valt de rest nog mee, maar het heeft inderdaad echt geen reet te maken met 10 jaar scantraxx, dit had gewoon een random nieuw nummer kunnen/moeten zijn.
Q
Hardtraxxer
959 posts member since 2009
last seen May 2015
Pommer wrote:Die vocals :lol:

Voor het niveau van The Prophet & Audiofreq de laatste tijd valt de rest nog mee, maar het heeft inderdaad echt geen reet te maken met 10 jaar scantraxx, dit had gewoon een random nieuw nummer kunnen/moeten zijn.
Dit inderdaad. Snap alle kritiek over de kwaliteit niet helemaal want het is best een prima mainstream plaat maar het representeert alleen totaal niet 10 jaar scantraxx
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
Q-Dominic wrote:
Pommer wrote:Die vocals :lol:

Voor het niveau van The Prophet & Audiofreq de laatste tijd valt de rest nog mee .
Dit inderdaad. Snap alle kritiek over de kwaliteit niet helemaal want het is best een prima mainstream plaat
Ik denk niet dat Pommer bedoelt dat dit een prima mainstream plaat zou zijn.

Maar een prima mainstream plaat voor hun doen.
N
Hardtraxxer
113 posts member since 2008
last seen Mar 2026
Zeker een lekkere plaat! Vooral de Mid:D!

Thema klopt idd niet!

een 10 jaar scantraxx anthem wordt gemaakt door een mix van dj's die scantraxx groot hebben gemaakt..
En dan van de oude tot de nieuwe stijl!
Vind ik dan he:P
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Anthem had idd beter gemaakt kunnen worden door bijvoorbeeld, Frontliner, HHZ, WLZ & DBSTF, hun zorgen toch voor wat fatsoenlijke scantraxx releases. Dat heb ik Audiofreq en de laatste jaren Dov nog nooit zien doen. 2 keer luisteren dit plaatje, en dan zo snel mogelijk in de prullenbak flikkeren!
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
iMark wrote:Anthem had idd beter gemaakt kunnen worden door bijvoorbeeld, Frontliner, HHZ, WLZ & DBSTF, hun zorgen toch voor wat fatsoenlijke scantraxx releases. Dat heb ik Audiofreq en de laatste jaren Dov nog nooit zien doen. 2 keer luisteren dit plaatje, en dan zo snel mogelijk in de prullenbak flikkeren!
Beweer je nou dat Bioweapon geen goede releases had in de tijd?
Hardtraxxer
343 posts member since 2009
Typisch gevalletje van: Jammer!
Hardtraxx Elite
2771 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Denk dat een WP anthem ook niet eens slecht zou zijn ;)

*Kijkt naar KRK's tijdens het afspelen van dit nummer*: Hoezo staan jullie stil? Zit totaal geen bass in die kick :P
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
The Indicator wrote:Denk dat een WP anthem ook niet eens slecht zou zijn ;)

*Kijkt naar KRK's tijdens het afspelen van dit nummer*: Hoezo staan jullie stil? Zit totaal geen bass in die kick :P
Als je deze kick afspeelt op een fatsoenlijke installatie zit er genoeg bass onder de kick . Die Audiofreq kicks hoorde ik toen ik op rebirth aankwam van een paar kilometer af al dreunen. Misschien komt het door de kwaliteit bij jou. deze is geloof ik alleen in 128 kbps te downloaden.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Bass mag er misschien wel inzitten, maar dreunen doet het amper, er zit niet weinig piek in de bass namelijk. Het is vooral veel (als in lang) bass.
Hardtraxx Elite
2771 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Ach vriend, laten we eerlijk wezen: dit zijn kutkicks. De woofers beweegen helemaal niet, terwijl ze dat bij de meeste tracks wel doen :P. Drama kicks en drama vocals en zo kan ik nog wel even doorgaan! Enne emerick, monitoren geven het geluid meestal beter weer dan normale speakers. Bij normale speakers wordt er alles aan gedaan om het beter te laten klinken.