wrote:Het komt inderdaad neer op smaak, maar naar mijn mening is dit nummer gewoon weer 1000 in een dozijn, zit er weer een bloedlelijke pitch in, en vind het kwalitatief gezien ook niet alles. Van een 10 years of Scantraxx anthem heb ik veel meer verwacht, aangezien The Prophet zelf heeft gezegd dat de kwaliteitsnorm bij Scantraxx het allerhoogste ligt, veel hoger dan de 'rauwere' labels.
En van Headhunterz , niet eens qua producties, maar de sets die ik heb bijgewoond van hem en z'n openheid richting de scene toe kan ik heel erg waarderen. Laatste producties vind ik alleen Headshot echt vet!
ben ik het wel mee eens , maar daarom vind ik hem niet slecht ofzo. Van mij hoeft niet iedere productie vernieuwend te zijn of revolutionair, snap die drang nooit zo. Dan is het lekker 1000 in een dozijn. Zo lang het lekker is vind ik het prima.
De pitch gaat in deze track ook niet hoger dan in de gemiddelde mainstream track heb ik het idee ( hoewel er wel audiofreq tracks zijn waar die belachelijk hoog gaat
Ik zie deze track overigens ook niet als '' representatief voor scantraxx 10 jaar'' vind het dus ook beetje vreemd dat dit dan een anthem wordt . Het had net zo goed een normale track kunnen zijn maargoed.
En dat over headhunterz geef ik je gelijk in, hoewel ik het dan wel fijn zou vinden als die daarnaast ook nog goede producties aflevert