Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
HS Single

The Machine - Within Each Of Us (TMS030)

Label
The Magic Show Records
Catalogue number
TMS030
A
Marinda wrote:Echt een vette plaat dit! Weet iemand trouwens wanneer de remix voor Crypsis uitkomt?
Remix voor Crypsis? Heb ik iets gemist? >.<
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
AndyAsteroids wrote:
Marinda wrote:Echt een vette plaat dit! Weet iemand trouwens wanneer de remix voor Crypsis uitkomt?
Remix voor Crypsis? Heb ik iets gemist? >.<
Hij bedoeld de Before The Storm Remix.
M
Hardtraxxer
852 posts member since 2012
last seen Nov 2018
Jezus wat een geweld :bomb:
Krijg gelijk kippenvel bij die climax :loving:
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
Sjongejongejongejonge :bomb: wat is die gast bezig zeg! Hoop um gauw live te horen
A
JVDM wrote: Hij bedoeld de Before The Storm Remix.
Ohja tuurlijk, ff vergeten
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Hele fijne kick natuurlijk, en ik vind de break echt heel vet (á la Times Like These :loving: ) , alleen jammer dat de climaxen mijns inziens wat missen. Denk dat het ligt aan de screeches die ik niet zo geweldig vind.
Desalniettemin een erg fijne plaat.
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Daveytl wrote:Hele fijne kick natuurlijk, en ik vind de break echt heel vet (á la Times Like These :loving: ) , alleen jammer dat de climaxen mijns inziens wat missen. Denk dat het ligt aan de screeches die ik niet zo geweldig vind.
Desalniettemin een erg fijne plaat.
Hier sluit ik mij volledig bij aan :)
A
Pfffffffff ik kan geen genoeg krijgen van deze plaat. Eindelijk weer eens een goeie melodie + monsterkicks en GEEN afgezaagde anti. Niks meer aan doen, inpakken en wegwezen. :worship:
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Anders gebruik je gewoon weer de chronic disorder kick. Wat een flop.
Hardtraxx Veteran
14325 posts member since 2011
last seen 49 minutes ago
Andromeda wrote:Zoals ik al zei, klinkt erg lekker. Hopen dat hij aan zijn kicks heeft gewerkt. Ik hoop in ieder geval niet dat het look-a-like hardcore kicks worden.
Die heeft hij altijd al gehad :P zolang ze maar lekker afgewerkt zijn
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Heeft ie zeker niet altijd gehad, kicks als Mistress of Darkness en Audiobot lijken totaal niet op Hardcore kicks. Hopen dat hij weer zulke kicks gaat maken want die zijn me een partij ziek :loving:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Jordi wrote:Anders gebruik je gewoon weer de chronic disorder kick. Wat een flop.
Er zit wel een gruwelijk verschil tussen die en deze.
Dat er bij alle bij een reverb met een attack op zit wil niet zeggen dat ze het zelfde zijn.
Hardtraxx Veteran
3735 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Broken Balance wrote:
Jordi wrote:Anders gebruik je gewoon weer de chronic disorder kick. Wat een flop.
Dat er bij alle bij een reverb met een attack op zit wil niet zeggen dat ze het zelfde zijn.
Wel gebaseerd op die kick, maar dan vele malen beter afgewerkt. Ik vind het geen probleem, klinkt goed ^^
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Broken Balance wrote:
Maar wel dezelfde als van DKOT. En de kick heeft hij zelf niet gemaakt maar gekregen. (geen speculaties, zelf toegegeven door Chris One). En daar is natuurlijk rollin' en Within Each of Us op gebaseerd.
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Op gebaseerd is niet 1 op 1 overgenomen. Bijna iedere producer baseert zijn tracks op iets uit een andere track. Ik vind dat je hierin geen gelijk hebt. De kick van Chronic Disorder is heel anders, het idee erachter is hetzelfde, maar dat wilt niet zeggen dat de kick ook hetzelfde is.

Edit: Waar tracks van afgeleid zijn. (page 103)
Hier staan ik weet niet hoeveel tracks die gebaseerd zijn op andere tracks. Ik snap het probleem niet helemaal. De kick klinkt gewoon niet hetzelfde en is dus niet de Chronic Disorder kick. Overigens hoorde je laatst bijna niemand klagen over Wildstylez - Straightforward die de melodie van Strobe jat. Dan is die track toch ook geen flop of wel soms?
Hardtraxxer
117 posts member since 2013
last seen Feb 2017
Teringvette plaat hoor :drool:
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Cruelty wrote:Ja maar het was al volgens mij al wel duidelijk dat die kick waar jullie het over hebben uit Luke Spellbound - System Shutdown komt.
Ja.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 10 hours ago
echt een ge-wel-di-ge plaat, het blijft een fenomeen, wat heeft deze man toch al veel gruwelijke nummers gemaakt :thumbsup:
A
Cruelty wrote:Brute track, die climax :bomb: :bomb: .
Kandidaat voor TOTY :worship: .
Het is 31 januari :/
Hardtraxxer
578 posts member since 2010
last seen Feb 2026
Andromeda wrote:Op gebaseerd is niet 1 op 1 overgenomen. Bijna iedere producer baseert zijn tracks op iets uit een andere track. Ik vind dat je hierin geen gelijk hebt. De kick van Chronic Disorder is heel anders, het idee erachter is hetzelfde, maar dat wilt niet zeggen dat de kick ook hetzelfde is.

Edit: Waar tracks van afgeleid zijn. (page 103)
Hier staan ik weet niet hoeveel tracks die gebaseerd zijn op andere tracks. Ik snap het probleem niet helemaal. De kick klinkt gewoon niet hetzelfde en is dus niet de Chronic Disorder kick. Overigens hoorde je laatst bijna niemand klagen over Wildstylez - Straightforward die de melodie van Strobe jat. Dan is die track toch ook geen flop of wel soms?
De "Chronic Disorder" kick is ook niet origineel (Promo Files). Zo kun je oneindig door gaan idd. Hij lijkt er op, maar het is niet dezelfde kick.
A
Cruelty wrote:
AndyAsteroids wrote:
Cruelty wrote:Brute track, die climax :bomb: :bomb: .
Kandidaat voor TOTY :worship: .
Het is 31 januari :/
Nice?
Zeker mooie datum
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
tomac wrote:
Broken Balance wrote:
Wel gebaseerd op die kick, maar dan vele malen beter afgewerkt. Ik vind het geen probleem, klinkt goed ^^
En alle hardstyle kicks van tegenwoordig zijn gebaseerd op Zany - Science & Religion (Science Mix)
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 7 hours ago
Broken Balance wrote:
En alle hardstyle kicks van tegenwoordig zijn gebaseerd op Zany - Science & Religion (Science Mix)
Immeasurably*. Die was er meer dan een half jaar eerder
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Delt-A wrote:
Broken Balance wrote:
Immeasurably*. Die was er meer dan een half jaar eerder
Oh ja klopt! my bad.
C
Hardtraxxer
323 posts member since 2013
last seen Oct 2016
Driveeee!