Google zegt Psalm 23:4
Related topics
- View the latest post: Tracks waar je pas net achter komt dat ze bestaan
- View the latest post: Noisecontrollers unreleased free tracks [10 tracks]
- View the latest post: Waar zijn de fucking moderators, maak iemand anders moderator
- View the latest post: Nummers die je eerst niet tof vond maar waar je nu helemaal weg van bent.
- View the latest post: WEB-releases: Waar te koop?
Active topics in Algemeen
Moderators
-
CHardtraxxer
- 70 posts member since 2010
- last seen Aug 2015
Die zin van die psalm zit ook in the lost soul van hhz toen ik dathoorde moest ik ook meteen aan gangsters paradise denken
-
CHardtraxx Addict
- 1631 posts member since 2012
- last seen 6 days ago
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
-
CHardtraxx Addict
- 1631 posts member since 2012
- last seen 6 days ago
Klopt, maar zag dat stukje van Wilfred toevallig gister langskomen op de reclame
-
MHardtraxx Addict
- last seen Jun 2026
Calmdowner wrote: Klopt, maar zag dat stukje van Wilfred toevallig gister langskomen op de reclame
Haha okej dan
Toevallig zat ik zojuist voor de desbetreffende aflevering
View on YouTube
gebruikt voor:
View on YouTube
View on YouTube
gebruikt voor:
View on YouTube
View on SoundCloud
Iemand enig idee waar deze van is afgeleid?
-
S
FF kijken in het release topic van die plaatjochem148 wrote:View on SoundCloud
De film Sexy Beast. Heeft Angerfist ook een paar vocalen uit gehaald.jochem148 wrote:View on SoundCloud
Op lololyrics staat trouwens bijna altijd waar de sample vandaan komt.
Gelukkig staat vocals gebruiken uit een film/track gelijk aan het afleiden van zo'n film/track.
Inderdaad verkeerd begrepen, laat maar ..STAN- wrote:Gelukkig staat vocals gebruiken uit een film/track gelijk aan het afleiden van zo'n film/track.
Inderdaad. Too many vocals hier.STAN- wrote:Gelukkig staat vocals gebruiken uit een film/track gelijk aan het afleiden van zo'n film/track.
-
S
Is toch ook best vet om te weten?Klos wrote:Inderdaad. Too many vocals hier.STAN- wrote:Gelukkig staat vocals gebruiken uit een film/track gelijk aan het afleiden van zo'n film/track.
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 10 days ago
Mwoah, ik vind het vetter om een bekende melodie te horen in een nummer van 10 jaar terug dan wat dialogen uit films.stefaneke wrote:Is toch ook best vet om te weten?Klos wrote:Inderdaad. Too many vocals hier.STAN- wrote:Gelukkig staat vocals gebruiken uit een film/track gelijk aan het afleiden van zo'n film/track.
Ik vind vocals juist leuk om te horen
Zoals die van Beheaded, kwam daar laatst pas achter toen iemand in dit topic een bericht daarvan stuurde.
Het is weer wachten op de volgende newbie die Big L - Put It On hier post.Klos wrote:Inderdaad. Too many vocals hier.STAN- wrote:Gelukkig staat vocals gebruiken uit een film/track gelijk aan het afleiden van zo'n film/track.
Bij sommige tracks vind ik het wel vet om te weten waar de vocalen vandaan komen. Maar het is nog vetter om te weten waar de melodie vandaan komt zoals bij Bringing The Funk.
Nou, een poging voor melodie en shit dan:
View on YouTube
en
View on YouTube
met vocals uit
View on YouTube
leidt tot
View on YouTube
View on YouTube
en
View on YouTube
met vocals uit
View on YouTube
leidt tot
View on YouTube
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 9 hours ago
Ik vind het juist vet dat mensen ook Vocals posten. Leuk om te zien waar ze het vandaan hebben. En natuurlijk kan ik dat op lololyrics ook vinden. Maar ik ga niet elke track daar op zoeken, dus vooral blijven doen mensen 
Ik vind ook niet dat vocals hier niet thuis horen, het zijn er wel altijd heel veel
Ik vind het bijvoorbeeld wel echt vet dat hele onbekende vocals ergens opeens door iemand worden gevonden. Dat is wel leuk, ja.
Maar dat ik dus laatst bijvoorbeeld random bij een nummer kwam waar The Sacrifice direct van afgeleid is, vind ik leuker
@Davey; dat je Kill Bill nog nooit hebt gezien, sjongejongejongejongejongejonge
Maar dat ik dus laatst bijvoorbeeld random bij een nummer kwam waar The Sacrifice direct van afgeleid is, vind ik leuker
@Davey; dat je Kill Bill nog nooit hebt gezien, sjongejongejongejongejongejonge
Al wel 3 keer gezien of zo, maar gewoon vergeten sjongejongejongejongejongejongeKlos wrote: @Davey; dat je Kill Bill nog nooit hebt gezien, sjongejongejongejongejongejonge
-
MHardtraxx Addict
- last seen Jun 2026
Weet niet of de al gepost is 
View on YouTube
View on YouTube [Vanaf 0:07]
View on YouTube
View on YouTube [Vanaf 2:48]
View on YouTube
View on YouTube [Vanaf 0:07]
View on YouTube