Hoi Lyst, heb je Sander zn wachtwoord weten te achterhalen?wrote:Ik was bijna gewond geraakt ja. Maar dat kwam omdat ik bijna in slaap viel en op de grond viel door de slaap, en dan zou ik wel gewond kunnen raken. Snap de enthousiaste reacties hier echt nietwrote:Wat zullen er een gewonden vallen als deze live gedraaid wordt![]()
Vind hem doodsaai.
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single
The Machine - Within Each Of Us (TMS030)
- Label
- The Magic Show Records
- Catalogue number
- TMS030
- Within Each Of UsYouTube
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
wrote:Hoi Lyst, heb je Sander zn wachtwoord weten te achterhalen?wrote:Ik was bijna gewond geraakt ja. Maar dat kwam omdat ik bijna in slaap viel en op de grond viel door de slaap, en dan zou ik wel gewond kunnen raken. Snap de enthousiaste reacties hier echt nietwrote:Wat zullen er een gewonden vallen als deze live gedraaid wordt![]()
Vind hem doodsaai.
Nee kan er niks aan doen. Rollin vond ik best vet maar deze totaal niet.
Over Lyst gesproken..
De track zelf steekt wel goed in elkaar op zich, maar het doet mij op de een of andere manier vrij weinig. Wellicht omdat de standaard bij The Machine tracks zo hoog ligt voor mij.
De track zelf steekt wel goed in elkaar op zich, maar het doet mij op de een of andere manier vrij weinig. Wellicht omdat de standaard bij The Machine tracks zo hoog ligt voor mij.
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
nog steeds?wrote:Over Lyst gesproken..
Ik weet wat hij kan dus. Op zijn album stonden nog een flink aantal erg vette platen en zo heel veel is daar tussen nu ook weer niet uitgekomen.
Ik vind dit voor thuis ook minder dan de platen van het album en vooral een stuk minder dan Bass Invasion. Live wel gruwelijk goed rammen natuurlijk, maar dat doen zijn oudere platen ook.