1 van de vetste van The Machine tot nu toe, wat een plaat

Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Doet me niet zoveel eerlijk gezegd. Het gevoel mist bij mij gewoon.
Tering had niet verwacht dat deze zo lekker was toen ik de LQ hoorde

Track van het jaar tot nu toe voor mij! Kicks zijn heerlijk, drive is heerlijk, tempo is heerlijk, sfeertje is heerlijk, de weinige vocalen zijn heerlijk en deze gaat zoooooooooo lekker!

-
S
Vind'm op het eerste gehoor een beetje raar liggen. Maar ik kan het wel waarderen!
Wat een gruwelijk dikke plaat zeg, heel erg vet zo'n lange opbouw.
-
I
Ik vind endure the moment veeel vetter! Maar deze kan er ook zeker mee door 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
De climax is iets te random, maar een lekkere track is het zeker 
Kippenvell
beste track van de loudness cd 
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
In - midintro en outro zijn goed te doen, de opbouw richting climax duurt me te lang (de drive was er even, maar dan verpest hij het weer) om dan vervolgens een vocal met I worship the beast er in te gooien. De schreeches met die anti zijn wel dik, geven er wat meer aan. Het tweede deel heeft dan wat meer drive wat ik wel kan appreciëren 
Naar mijn eerste gevoel een dertien in een dozijn 'hardere' track. Kan niet tippen aan eerder werk!
Naar mijn eerste gevoel een dertien in een dozijn 'hardere' track. Kan niet tippen aan eerder werk!
-
THardtraxxer
- 597 posts member since 2010
- last seen Nov 2014
Top plaat !!
dat figuur boven mij snapt het niet helemaal 
-
BHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2017
krijgen we dat weer!wrote:dat figuur boven mij snapt het niet helemaal
Het enige wat deze track de moeite waard maakt zijn de screeches verwerkt met die anti. Wat ik al aangaf dat ik dat wel dik vond klinken. De rest klinkt naar mijn gevoel weer allemaal hetzelfde als in andere 'hardere' tracks.
Persoonlijk vind ik dat hier amper een drive inzit. Uitgezonderd het tweede deel.
Het stukje richting de climax gaf me hoop en dan laat hij dat gevoel verdwijnen.
Zowieso als ik deze track langs zijn andere producties leg verdwijnt deze in het niets
Maf hoor, ik vind juist dat er wel een hele dikke drive inzitwrote:krijgen we dat weer!wrote:dat figuur boven mij snapt het niet helemaal
Het enige wat deze track de moeite waard maakt zijn de screeches verwerkt met die anti. Wat ik al aangaf dat ik dat wel dik vond klinken. De rest klinkt naar mijn gevoel weer allemaal hetzelfde als in andere 'hardere' tracks.
Persoonlijk vind ik dat hier amper een drive inzit. Uitgezonderd het tweede deel.
Het stukje richting de climax gaf me hoop en dan laat hij dat gevoel verdwijnen.
Zowieso als ik deze track langs zijn andere producties leg verdwijnt deze in het niets
-
THardtraxxer
- 597 posts member since 2010
- last seen Nov 2014
oke bedankt ! voor de uitleg ik snap je wel ieder zo ze mening!wrote:krijgen we dat weer!wrote:dat figuur boven mij snapt het niet helemaal
-
BHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2017
Daarom ook het zinnetje uitgezonderd het tweede deelwrote: Maf hoor, ik vind juist dat er wel een hele dikke drive inzit.
Sorry maar dat is echt enorme poep.wrote: Naar mijn eerste gevoel een dertien in een dozijn 'hardere' track.
-
BHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2017
Nauw, dat gevoel kreeg ik wel bij de eerste keer luisteren hoor.
Iets in de aard van: meh, niet speciaal genoegd. Allesinds, dat was de eerste indruk
Dan heb ik het niet over die screeches verwerkt met de 'anti'. Dat stuk is dik, maar wat erna komt ben ik al gewoon geworden.
Ik zeg ook niet dat ik de track niet leuk vind klinken, maar gewoon niet speciaal genoegd voor mij
Iets in de aard van: meh, niet speciaal genoegd. Allesinds, dat was de eerste indruk
Dan heb ik het niet over die screeches verwerkt met de 'anti'. Dat stuk is dik, maar wat erna komt ben ik al gewoon geworden.
Ik zeg ook niet dat ik de track niet leuk vind klinken, maar gewoon niet speciaal genoegd voor mij
Nee dat je het nummer niks vindt moet je zelf weten maar als je kan dit nummer gewoon niet dertien in een dozijn vinden.
Die afwisseling qua sounds met koorzang, screech en melodie heb ik iig nooit eerder gehoord.
Die afwisseling qua sounds met koorzang, screech en melodie heb ik iig nooit eerder gehoord.
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
precies dat is vrij random maar wel geniaalwrote:Nee dat je het nummer niks vindt moet je zelf weten maar als je kan dit nummer gewoon niet dertien in een dozijn vinden.![]()
-
BHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2017
Klopt, maar die combinatie komt nu ook niet zo heel vaak voor in deze track hé? 
Ik doelde meer op het 'even de 'anti' doorpushen naar de climax' effect.
Ik doelde meer op het 'even de 'anti' doorpushen naar de climax' effect.
Stuk of 3/4 keer? Genoeg om eruit te springen.wrote:Klopt, maar die combinatie komt nu ook niet zo heel vaak voor in deze track hé?![]()
-
BHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2017
Ok, 4 keer. Maar dat is hooguit alles samengenomen 10s van de hele track.wrote: Stuk of 3/4 keer? Genoeg om eruit te springen.
Dus zo erg springt het er nu ook weer niet uit hé
Je hebt wel gelijk wat betreft de combinatie ervan. Dat heb ik nu ook niet zo vaak voorbij horen komen.