Last edited by Negert on 08 Apr 2012 17:10, edited 2 times in total.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Welke minuut begint het nummer of aan het begin?
Last edited by Wout1997 on 24 Feb 2012 14:06, edited 1 time in total.
op dit moment maak ik er weinig van.
Last edited by delange on 24 Feb 2012 14:12, edited 1 time in total.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Begin.
Vind hem dik, hij had hem alleen mogen laten doorklappen op 01.13. Ben er niet zo voor om je opbouw zo lang mogelijk te laten duren!
Vind hem dik, hij had hem alleen mogen laten doorklappen op 01.13. Ben er niet zo voor om je opbouw zo lang mogelijk te laten duren!
1e nummer neem ik aan. Stond een tijdje op youtube van The Machine als "work in progress" maar is er weer vanaf gehaald omdat ie veranderd is.wrote:Welke minuut begint het nummer of aan het begin?
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2013
Thx, volgens mij gaat deze wel hard ookal wil ik pas oordelen op HQ
Ik vind die mid intro echt uber vet, heerlijke drive en vette sounds!
Klinkt wel weer tof, toch even wachten op betere kwaliteit
-
MHardtraxxer
- 500 posts member since 2012
- last seen Feb 2013
Voor zover ik kan horen zijn het weer dikke sounds, ik wacht toch nog even met oordelen tot ik 'm in betere kwaliteit heb gehoord.
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
bij The Machine kan ik niet goed oordelen in LQ. dus ik wacht op HQ 
Dit was toch eerst The Dead Walk? Stond iig bovenin z'n Fruity Loops project. Die anti climax(achtig iets) klinkt iig supervet in LQ.
Hoop toch nog wel op een track van het kaliber Place of Terror of Mistress of Darkness want die heb ik helaas nog niet voorbij horen komen.
Hoop toch nog wel op een track van het kaliber Place of Terror of Mistress of Darkness want die heb ik helaas nog niet voorbij horen komen.
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
die ging volgens mij anders, andere vocals etc..wrote:Dit was toch eerst The Dead Walk? Stond iig bovenin z'n Fruity Loops project. Die anti climax(achtig iets) klinkt iig supervet in LQ.
Inderdaad, vind de meeste tracks van het album in HQ nog niet echt denderend.. Hoop ook nog op op z'n minst 1 keiharde plaat. Ga deze binnenkort wel even luisteren.wrote: Hoop toch nog wel op een track van het kaliber Place of Terror of Mistress of Darkness want die heb ik helaas nog niet voorbij horen komen.
Never Fall Asleep is toch echt wel een parel die op het album komtwrote:Inderdaad, vind de meeste tracks van het album in HQ nog niet echt denderend.. Hoop ook nog op op z'n minst 1 keiharde plaat. Ga deze binnenkort wel even luisteren.wrote: Hoop toch nog wel op een track van het kaliber Place of Terror of Mistress of Darkness want die heb ik helaas nog niet voorbij horen komen.
Van wat ik kan horen, klinkt hij best dik 
Damn volgens mij is die wel lekker!
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2013
wat is het toch een zieke track 
1:28 kreeg letterlijk kippevel bij dat opkomende deuntje
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
-