morgen effe naar de music store fietsen 
ben idd benieuwd of er ook een code bij zit
Kleine kans. Anders hadden ze dit denkik wel aangegevenwrote:morgen effe naar de music store fietsen
Indd, want dat is een marketing actie en als ze het niet van te voren zeggen dan blijft er niks van die marketing over.wrote:Kleine kans. Anders hadden ze dit denkik wel aangegevenwrote:morgen effe naar de music store fietsen
Maar hij komt dus gewoon in iedere Free Record shop ?wrote:Maandag op´t fietsie naar freerecordshop, zou er ook een code bijzitten voor full tracks download ?
Ja kan iemand dit bevestigen please?wrote:Maar hij komt dus gewoon in iedere Free Record shop ?wrote:Maandag op´t fietsie naar freerecordshop, zou er ook een code bijzitten voor full tracks download ?
A-lusion - Who is ready for the @2ndidentity album? It will be instores (bol.com, freerecordshop, hardstyle.com, etc) this monday! will you support us?wrote:Ja kan iemand dit bevestigen please?wrote:Maar hij komt dus gewoon in iedere Free Record shop ?wrote:Maandag op´t fietsie naar freerecordshop, zou er ook een code bijzitten voor full tracks download ?
sorry had er overheen gelezenwrote:Een paar posts boven je.
Haha ik mag niet vant school pleinwrote:Morgen gelijk naar Freerecord shop! zit 5 mins away van school, dus ff in de pauze naartoe
ZIN IN!
ik heb hem gewoon lekker online besteld:Pwrote:Morgen gelijk naar Freerecord shop! zit 5 mins away van school, dus ff in de pauze naartoe
ZIN IN!
+1wrote:ik heb hem gewoon lekker online besteld:Pwrote:Morgen gelijk naar Freerecord shop! zit 5 mins away van school, dus ff in de pauze naartoe
ZIN IN!
kan inderdaad ook niet wachten
Moet je nu gaan slapen dan is het snellerwrote:Bijna, kijk er naar uit
hahaha die staat wss in de top 5 van smoesjes om kinderen vroeg naar bed te krijgenwrote:Moet je nu gaan slapen dan is het snellerwrote:Bijna, kijk er naar uit
wrote:Haha ik mag niet vant school pleinwrote:Morgen gelijk naar Freerecord shop! zit 5 mins away van school, dus ff in de pauze naartoe
ZIN IN!![]()
Dan maar om 4uur neem aan dat hij er nog wel is hiero