Hoppa weer 2 lekkere tracks! Ik vind tot nu toe God of the underworld toch wel de beste! Laat maar komen dat album!
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01Our Identity (Intro)
- 02Karma Circle
- 03Identify (Album Mix)
- 04Atlantis
- 05Distorted Device
- 06Music On Demand (feat. Mc Chucky)
- 07Amplified
- 08Scope DJ - Final Destination (Second Identity Remix)
- 09Alien Intelligence
- 10A-lusion - Talk Iz Tomorrow (Second Identity Remix)
- 11Live Without Existing
- 12Music To Be Heard
- 13Moving Madness
- 14God Of The Underworld
- 15Eternal Void
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Nog steeds allemaal een beetje zwak en niet overtuigend. Vind Alien Intelligence iig wel de minst slechte tot nu toe, maar zit verder geen 1 track tussen die k echt leuk vind. Gewoon niet mijn ding - schijnbaar vinden genoeg anderen 't leuk 
-
D
kvind God Of The Underworld en Eternal Void echt dikke tracks

-
WHardtraxxer
- 568 posts member since 2009
- last seen Nov 2015
Vond Zany's album toch echt beter hoorwrote:Dat zou dan wel breaking news zijn, want als je het mij vraagt is het Project One album tot nu toe nog het beste album dat er te krijgen is van een hardstyle DJ of duo.wrote:hoop wel dat het beter is als project one
En eerlijk gezegd vind ik Scope DJ en A-lusion goeie dj's maar ze halen bij lange na het niveau niet dat Headhunterz en Wildstylez(zowel samen als individueel) toch een flink aantal keren hebben laten zien.
me 2!
was er nou al een release datum dan?
edit: weet het al
was er nou al een release datum dan?
edit: weet het al
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
Ik vind er ook bar weinig aan allemaal. Meer van hetzelfde en niet echt blijven hangend.wrote:Nog steeds allemaal een beetje zwak en niet overtuigend. Vind Alien Intelligence iig wel de minst slechte tot nu toe, maar zit verder geen 1 track tussen die k echt leuk vind. Gewoon niet mijn ding - schijnbaar vinden genoeg anderen 't leuk
Allemaal platen zonder energie en geen gevoel. Het voelt allemaal zo gemaakt.
Ik wacht ook nog op de knaller van het album, is me allemaal iets te simpel, jammer. Had er meer van verwacht, beter had A-Lusion alleen een album gemaakt... verlang weer naar plaatjes als Blue Fairy, Perfect It, Veritas, In Trouble, Future Shock en No Regrets.wrote:Allemaal platen zonder energie en geen gevoel. Het voelt allemaal zo gemaakt.
Maar het is geen slecht album, maar ook niet van ''Woooh''. Alien Intelligence klinkt wel lekker vind ik.
En oja, wat niet is, kan nog komen.
Ik vind het fucking vet, mij raken die melodieën en kicks echt op de een of andere manier. Maar dat heb ik altijd al gehad met goede producties van beide heren van SI (vooral Scope DJ).
Ben benieuwd hoe het album straks wegluistert als 1 geheel, voorlopig vind ik het toch een erg geslaagd project. En komt zeker in de buurt van het niveau Project One/Zany.
Ben benieuwd hoe het album straks wegluistert als 1 geheel, voorlopig vind ik het toch een erg geslaagd project. En komt zeker in de buurt van het niveau Project One/Zany.
Pfft, ik luister niet naar de nieuwe previews. Ik zal het wel horen wanneer ik het album heb. 
Het is niet allemaal moeilijk, maar dat vind ik heel erg fijn. Kan een heerlijk luisteralbum worden!
Tering, hoe bedoel je wij delen hier over dezelfde meningwrote:Ik vind het fucking vet, mij raken die melodieën en kicks echt op de een of andere manier. Maar dat heb ik altijd al gehad met goede producties van beide heren van SI (vooral Scope DJ).
-
PHardtraxxer
- 174 posts member since 2009
- last seen Jul 2012
ik ga dit album zwaar waarderen! 
Music to be heard zit wel lekkere bass in en een redelijk melodie maar blijft maar blijft niet hangen..
Alien intelligence kan nog een aardige party nummer zijn als er een lekkere remix van word gemaakt..
Tot nu toe 7 / 10 voor beide
Alien intelligence kan nog een aardige party nummer zijn als er een lekkere remix van word gemaakt..
Tot nu toe 7 / 10 voor beide
-
KHardtraxxer
- 50 posts member since 2010
- last seen Jul 2012
Eens! Geweldige track. Maandag komt ie hopelijk (de cd dan)wrote:atlantis is echt super nice
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Maandag komt ie zowiezo alleen dan wordt ie ook pas verzonden. Heb hem besteld @ hardstyle.com. Dus als hij maandag wordt verzonden heb je hem dinsdag als TNT gewoon zijn werk doet xD:)wrote:Eens! Geweldige track. Maandag komt ie hopelijk (de cd dan)wrote:atlantis is echt super nice
Maandag op´t fietsie naar freerecordshop, zou er ook een code bijzitten voor full tracks download ?
-
SArtiest
- 1805 posts member since 2010
- last seen Oct 2025
scantraxx twitter:
RT @2ndidentity: hmm what day is it tomorrow??? 27 september??! Our album will be in stores!
RT @2ndidentity: hmm what day is it tomorrow??? 27 september??! Our album will be in stores!
-
LHardtraxxer
- 321 posts member since 2010
- last seen Aug 2013
Net de preview van Alien Intelligence beluisterd en ik ben er toch vrij positief over.
Talk Iz Tomorrow en God of The Underworld doen het voor mij in de previews. hoop dat dit zo'n vet album wordt