Active topics in Tracks

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
HS Album 15 tracks

Second Identity - The Album (SCCD003)

Label
Scantraxx
Catalogue number
SCCD003
S
Hardtraxx Addict
1376 posts member since 2009
last seen Feb 2015
Hoppa weer 2 lekkere tracks! Ik vind tot nu toe God of the underworld toch wel de beste! Laat maar komen dat album!
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Nog steeds allemaal een beetje zwak en niet overtuigend. Vind Alien Intelligence iig wel de minst slechte tot nu toe, maar zit verder geen 1 track tussen die k echt leuk vind. Gewoon niet mijn ding - schijnbaar vinden genoeg anderen 't leuk :)
D
kvind God Of The Underworld en Eternal Void echt dikke tracks :love: :worship:
W
Hardtraxxer
568 posts member since 2009
last seen Nov 2015
Klementino wrote:
The Indicator wrote:hoop wel dat het beter is als project one ;)
Dat zou dan wel breaking news zijn, want als je het mij vraagt is het Project One album tot nu toe nog het beste album dat er te krijgen is van een hardstyle DJ of duo.

En eerlijk gezegd vind ik Scope DJ en A-lusion goeie dj's maar ze halen bij lange na het niveau niet dat Headhunterz en Wildstylez(zowel samen als individueel) toch een flink aantal keren hebben laten zien.
Vond Zany's album toch echt beter hoor
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
me 2! :thumbsup:

was er nou al een release datum dan?

edit: weet het al :)
J
Hardtraxx Elite
2259 posts member since 2009
last seen Jan 2013
PNXRMX wrote:Nog steeds allemaal een beetje zwak en niet overtuigend. Vind Alien Intelligence iig wel de minst slechte tot nu toe, maar zit verder geen 1 track tussen die k echt leuk vind. Gewoon niet mijn ding - schijnbaar vinden genoeg anderen 't leuk :)
Ik vind er ook bar weinig aan allemaal. Meer van hetzelfde en niet echt blijven hangend.
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Allemaal platen zonder energie en geen gevoel. Het voelt allemaal zo gemaakt.
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Teknizion wrote:Allemaal platen zonder energie en geen gevoel. Het voelt allemaal zo gemaakt.
Ik wacht ook nog op de knaller van het album, is me allemaal iets te simpel, jammer. Had er meer van verwacht, beter had A-Lusion alleen een album gemaakt... verlang weer naar plaatjes als Blue Fairy, Perfect It, Veritas, In Trouble, Future Shock en No Regrets.
Maar het is geen slecht album, maar ook niet van ''Woooh''. Alien Intelligence klinkt wel lekker vind ik.
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
En oja, wat niet is, kan nog komen.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Ik vind het fucking vet, mij raken die melodieën en kicks echt op de een of andere manier. Maar dat heb ik altijd al gehad met goede producties van beide heren van SI (vooral Scope DJ).

Ben benieuwd hoe het album straks wegluistert als 1 geheel, voorlopig vind ik het toch een erg geslaagd project. En komt zeker in de buurt van het niveau Project One/Zany.
Hardtraxxer
729 posts member since 2009
Pfft, ik luister niet naar de nieuwe previews. Ik zal het wel horen wanneer ik het album heb. :P
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Het is niet allemaal moeilijk, maar dat vind ik heel erg fijn. Kan een heerlijk luisteralbum worden!
Hardtraxx Addict
1200 posts member since 2009
last seen Aug 2011
dawasiknie wrote:Ik vind het fucking vet, mij raken die melodieën en kicks echt op de een of andere manier. Maar dat heb ik altijd al gehad met goede producties van beide heren van SI (vooral Scope DJ).

Ben benieuwd hoe het album straks wegluistert als 1 geheel, voorlopig vind ik het toch een erg geslaagd project. En komt zeker in de buurt van het niveau Project One/Zany.
Tering, hoe bedoel je wij delen hier over dezelfde mening ^^
P
Hardtraxxer
174 posts member since 2009
last seen Jul 2012
ik ga dit album zwaar waarderen! :thumbsup:
Hardtraxx Newbie
32 posts member since 2010
last seen Apr 2013
Music to be heard zit wel lekkere bass in en een redelijk melodie maar blijft maar blijft niet hangen..
Alien intelligence kan nog een aardige party nummer zijn als er een lekkere remix van word gemaakt..
Tot nu toe 7 / 10 voor beide :thumbup:
Hardtraxx Newbie
22 posts member since 2010
last seen May 2011
atlantis is echt super nice :D
K
Hardtraxxer
50 posts member since 2010
last seen Jul 2012
killlogg wrote:atlantis is echt super nice :D
Eens! Geweldige track. Maandag komt ie hopelijk (de cd dan) :D
S
Hardtraxx Addict
1376 posts member since 2009
last seen Feb 2015
ksborg wrote:
killlogg wrote:atlantis is echt super nice :D
Eens! Geweldige track. Maandag komt ie hopelijk (de cd dan) :D
Maandag komt ie zowiezo alleen dan wordt ie ook pas verzonden. Heb hem besteld @ hardstyle.com. Dus als hij maandag wordt verzonden heb je hem dinsdag als TNT gewoon zijn werk doet xD:)
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Maandag op´t fietsie naar freerecordshop, zou er ook een code bijzitten voor full tracks download ?
1999 posts member since 2009
last seen Apr 2014
zou je die ook in engeland kunnen kopen?
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Vast wel :P
S
1805 posts member since 2010
last seen Oct 2025
scantraxx twitter:

RT @2ndidentity: hmm what day is it tomorrow??? 27 september??! Our album will be in stores!
L
Hardtraxxer
321 posts member since 2010
last seen Aug 2013
Net de preview van Alien Intelligence beluisterd en ik ben er toch vrij positief over.
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Talk Iz Tomorrow en God of The Underworld doen het voor mij in de previews. hoop dat dit zo'n vet album wordt :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
View on YouTube