Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Album 15 tracks

Second Identity - The Album (SCCD003)

Label
Scantraxx
Catalogue number
SCCD003
R
Hardtraxxer
69 posts member since 2010
last seen Jun 2013
Skedoedelefloeps wrote:heb vandaag voor het eerst het album geluisterd zoals het hoort, compleet achter elkaar door en conclusie: Nee
Second Identity is en blijft niet aan mij besteed, ik keek ernaar uit, hoopte dat er mooie dingen uit zouden komen, maar elke melo lijkt "bedacht", zonder gevoel erin, er zit geen track in die het gemiddelde omhoog brengt of die eruit schiet, geen track die een leuke sfeer heeft. Alle intro's en outro's en climaxen lijken geforceerd bedacht, alsof ze een album moesten maken en er geen zin in hadden, maar dat ze maar gewoon wat leuks erop hebben gezet van, ja das wel lollig bla bla.
nee jongens, second ID zakt steeds dieper weg op mn lijstje, zo zonde... ze kunnen zoveel beter
Helemaal mee eens. Inspiratieloos, eentonig album. Niets dat de middelmaat kan ontstijgen en al helemaal niets dat langere tijd kan boeien. Jammer, want ik had er best wel wat van verwacht!
Hardtraxx Addict
1200 posts member since 2009
last seen Aug 2011
Roells wrote:Eternal Void is echt een lekkere Raw track :love:
B-front aan mee geproduceert he :)
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Guide4U wrote:
Roells wrote:Eternal Void is echt een lekkere Raw track :love:
B-front aan mee geproduceert he :)
:nono:
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Wel mooi dat ze hun album net zo willen laten eindigen als 'Headhunterz - Studio Sessions'. Bij 'Second Identity – Eternal Void' hoor je gewoon bij het outtro terug dat ze hetzelfde als bij 'Headhunterz & Noisecontrollers - The Space We Created' proberen te doen. Alleen is het hun totaal niet gelukt.