Het is geen My Way man, het is #MyWay! Vet hip, zo'n hashtag voor de titel.
:')
:')
Die Never Scared maakt wat mij betreft zelfs in LQ al een hoop goed ;pwrote:- Max Enforcerwrote:Ik word er gewoon moe van. Klaar met deze man, gaat duidelijk de verkeerde kant opwrote:bij deze is ran-d niet meer iemand die mij interesseert.
Kan mooi bij het lijstje van namen die me teleur stellen t.o.v. het verleden:
- Zatox
- Frontliner
- Ran-D
- Tatanka
- The Prophet
het blijft een mening wat je zegt. al probeer je het te brengen als een feit.. ik hou niet van dit stijltje omdat hij zn sound uitmelkt, en die sounds zijn erg saai.wrote:Waarom heeft men altijd kritiek op een plaat als dat niet zijn of haar stijl is?
Het is toch logisch dat mensen hier van houden, of juist helemaal niet. Maar er wordt op gereageerd door sommigen, alsof de plaat kwaliteit slecht in mekaar steekt. Ik denk dat dat onjuist is. Ik begrijp het als je de break met z'n 'boybandvocals' niks vindt, maar Ran-D kan gewoon goed zingen, dus daar maakt hij gebruik van. In dat opzicht heeft hij iets unieks vergeleken met veel andere producers.
Wat ik me wél voor kan stellen is dat het een beetje op elkaar begint te lijken, qua breaks, vocals en z'n stijltje. Gelukkig heeft die ook een harde kant (Never Scared)
OT: Topplaat, persoonlijk vind ik de vocals juist te gek. Vind de melo iets te veel weg hebben van It must be, maar dat zie ik door de vingers.
Amen, broederwrote:Ik dacht het wel een heerlijk plaatje te vinden, maar toen zag ik die # ervoor, en oh wat is het een kutplaat.
wrote:Amen, broederwrote:Ik dacht het wel een heerlijk plaatje te vinden, maar toen zag ik die # ervoor, en oh wat is het een kutplaat.
moet zeker wat over het nummer vertellen als je nog niet eens het verschil kan horen tussen taking en makingwrote:@ 1:50 Sick of all the shit that I'm making?
Standaard track to the max, vind het in geen enkel opzicht interessant klinken.
wrote:Dit nummer heeft alles waar ik een hekel aan heb. Zang voor de intro, uitgemolken intro sounds, slappe kicks, lange zing break, yeahhh geroep en saaie melodie met een standaard ran-d synth. Komt nog bij dat ik me ontzettend irriteer aan die hashtag voor de titel en natuurlijk die klote clip.
Tja, klinkt een beetje bot idd maar deel de mening welwrote:wrote:Dit nummer heeft alles waar ik een hekel aan heb. Zang voor de intro, uitgemolken intro sounds, slappe kicks, lange zing break, yeahhh geroep en saaie melodie met een standaard ran-d synth. Komt nog bij dat ik me ontzettend irriteer aan die hashtag voor de titel en natuurlijk die klote clip.
haha idd.wrote:Vind het echt gvd geil nummer![]()
Alleen hoe Ran-D klapt is beetje gay, van die slappe handjes
Neu, waarom?wrote: maar dit is toch veel beter dan die lose my mind meuk?
wrote:#zumkotzen