Viel me op dat hij lijkt op It Must Be. 
Ja de eerste paar notenwrote:Viel me op dat hij lijkt op It Must Be.
Ja de eerste paar notenwrote:Viel me op dat hij lijkt op It Must Be.
wrote:Deze maakt bij mij een goede kans op de boutplaat van het jaar. Man wat een stront maakt deze man solo, echt onbegrijpelijk. De kicks zijn veel te oppervlakkig, de melodie is half gejat en zijn hele sound vind ik gewoon mateloos irritant. En wie voelt zich aangesproken door dit soort vocals... wat intens slecht dit. Dan hoor ik in HWS eerst dit en daarna The House of Wax, wat een contrast man.
Zo, uitgeraged.
ik vind het echt een ziek vet nummerwrote:gejank
ik vind m ook echt best vetwrote:ik vind het echt een ziek vet nummerwrote:gejankbest raar hoe meningen kunnen verschillen
Jaa heb je wel beetje gelijk in...wrote:meningen verschillen nu eenmaal. waarom zet je er nu gejank neer dan. bij gejank denk ik aan heel iets anders dan een fatsoenlijk onderbouwde mening
Nee dat niet, maar er zijn genoeg mensen die daar wel genoegen mee nemen.wrote:Denk dat het wel meevalt, hij is niet full hewrote:Lekkere actie van Randy, loopt ie mooi wat opbrengsten mis denk ik zo..
Gaat het?wrote:ik heb dit nummer eens met het 'volle' verstand geluisterd. ran-d maakt kans op de brennanheart-award van 2012. even z'n doos met geluidjes uit de kast getrokken en alles wat ooit is gebruikt is direct in een plaat gooien.
lekker origineel zelf wat inspreken in een plaat. dat is wel leuk, aangezien hij dat nooit eerder heeft gedaan. in de break lijkt het wel of hij een backstreetboys nummer gecoverd heeft.
even z'n claps erin gooien, daarna komt het vervolg van de break. slappe synth en langdradige break.
De climax komt erin en m'n angsten worden waar. slappe kicks en overdreven pitchkicks gebruikt wat zatox ook gebruikt in 'it must be'. daarna weer een (te lange) break en een nog slapper tweede deel van de climax.
bij deze is ran-d niet meer iemand die mij interesseert.
Hahahahawrote:Idd mang! Deze shiffa is focking pokku!wrote:WTF, tering mensen hier hebben blijkbaar echt geen muziek smaak, hoe kan je dit afkraken?
dit is weer zoon kk heerlijke ran-d plaat
beter released hij em ffe snel
haha de weg die hij nu ingeslagen is zal hem sowieso opbrengsten kosten. bouttrackswrote:Lekkere actie van Randy, loopt ie mooi wat opbrengsten mis denk ik zo..
wrote:ik heb dit nummer eens met het 'volle' verstand geluisterd. ran-d maakt kans op de brennanheart-award van 2012. even z'n doos met geluidjes uit de kast getrokken en alles wat ooit is gebruikt is direct in een plaat gooien.
lekker origineel zelf wat inspreken in een plaat. dat is wel leuk, aangezien hij dat nooit eerder heeft gedaan. in de break lijkt het wel of hij een backstreetboys nummer gecoverd heeft.
even z'n claps erin gooien, daarna komt het vervolg van de break. slappe synth en langdradige break.
De climax komt erin en m'n angsten worden waar. slappe kicks en overdreven pitchkicks gebruikt wat zatox ook gebruikt in 'it must be'. daarna weer een (te lange) break en een nog slapper tweede deel van de climax.
bij deze is ran-d niet meer iemand die mij interesseert.
Ik word er gewoon moe van. Klaar met deze man, gaat duidelijk de verkeerde kant opwrote:bij deze is ran-d niet meer iemand die mij interesseert.
- Brennan Heart (ookal gaat hij de goed richting weer op nogsteeds afgeschrevenwrote:Ik word er gewoon moe van. Klaar met deze man, gaat duidelijk de verkeerde kant opwrote:bij deze is ran-d niet meer iemand die mij interesseert.
Kan mooi bij het lijstje van namen die me teleur stellen t.o.v. het verleden:
- Zatox
- Frontliner
- Ran-D
Wat hebben deze tracks en HoW met elkaar te maken?wrote: Dan hoor ik in HWS eerst dit en daarna The House of Wax, wat een contrast man.
Opbouw in een setlist. Eerst dit nummer en dan House Of Waxwrote:Wat hebben deze tracks en HoW met elkaar te maken?wrote: Dan hoor ik in HWS eerst dit en daarna The House of Wax, wat een contrast man.
- Max Enforcerwrote:Ik word er gewoon moe van. Klaar met deze man, gaat duidelijk de verkeerde kant opwrote:bij deze is ran-d niet meer iemand die mij interesseert.
Kan mooi bij het lijstje van namen die me teleur stellen t.o.v. het verleden:
- Zatox
- Frontliner
- Ran-D