Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 18 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Single

Ran-D - #My Way

K
Hardtraxx Addict
1848 posts member since 2011
last seen Aug 2023
Viel me op dat hij lijkt op It Must Be. :P
Hardtraxx Veteran
3210 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Kwisniks wrote:Viel me op dat hij lijkt op It Must Be. :P
Ja de eerste paar noten :P
Hardtraxx Addict
1008 posts member since 2010
last seen Apr 2015
Deze maakt bij mij een goede kans op de boutplaat van het jaar. Man wat een stront maakt deze man solo, echt onbegrijpelijk. De kicks zijn veel te oppervlakkig, de melodie is half gejat en zijn hele sound vind ik gewoon mateloos irritant. En wie voelt zich aangesproken door dit soort vocals... wat intens slecht dit. Dan hoor ik in HWS eerst dit en daarna The House of Wax, wat een contrast man.

Zo, uitgeraged.
Hardtraxxer
456 posts member since 2011
last seen Jan 2019
Maestro N wrote:Deze maakt bij mij een goede kans op de boutplaat van het jaar. Man wat een stront maakt deze man solo, echt onbegrijpelijk. De kicks zijn veel te oppervlakkig, de melodie is half gejat en zijn hele sound vind ik gewoon mateloos irritant. En wie voelt zich aangesproken door dit soort vocals... wat intens slecht dit. Dan hoor ik in HWS eerst dit en daarna The House of Wax, wat een contrast man.

Zo, uitgeraged.
:mad:

Heeeeeeerlyk nummer :thumbsup:
Hardtraxx Addict
1986 posts member since 2010
last seen Jul 2016
ik heb dit nummer eens met het 'volle' verstand geluisterd. ran-d maakt kans op de brennanheart-award van 2012. even z'n doos met geluidjes uit de kast getrokken en alles wat ooit is gebruikt is direct in een plaat gooien.

lekker origineel zelf wat inspreken in een plaat. dat is wel leuk, aangezien hij dat nooit eerder heeft gedaan. in de break lijkt het wel of hij een backstreetboys nummer gecoverd heeft.
even z'n claps erin gooien, daarna komt het vervolg van de break. slappe synth en langdradige break.
De climax komt erin en m'n angsten worden waar. slappe kicks en overdreven pitchkicks gebruikt wat zatox ook gebruikt in 'it must be'. daarna weer een (te lange) break en een nog slapper tweede deel van de climax.

bij deze is ran-d niet meer iemand die mij interesseert.
A
delange wrote:gejank
ik vind het echt een ziek vet nummer :love: best raar hoe meningen kunnen verschillen :D
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 10 days ago
Anonymous wrote:
delange wrote:gejank
ik vind het echt een ziek vet nummer :love: best raar hoe meningen kunnen verschillen :D
ik vind m ook echt best vet :D Die melodie :loving:
Hardtraxx Addict
last seen Jul 2016
meningen verschillen nu eenmaal. waarom zet je er nu gejank neer dan. bij gejank denk ik aan heel iets anders dan een fatsoenlijk onderbouwde mening :P
A
delange wrote:meningen verschillen nu eenmaal. waarom zet je er nu gejank neer dan. bij gejank denk ik aan heel iets anders dan een fatsoenlijk onderbouwde mening :P
Jaa heb je wel beetje gelijk in... :P maar ik vond het toch wel erg negatief(met Brennan Heart vergelijken xd ) en ik vind nou ook niet dat die veel van dit soort nummers heeft gemaakt, kan nu alleen Living for The Moment bedenken(die overigens wel 10x beter is).. Dus om nou te zegge allemaal hetzelfde is...
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
De nieuwe track My Way op Soundcloud. Als je snel bent, kun je hem daar downloaden, foutje van Ran-D.

De release is trouwens 1 juni, dus de release staat denk ik op het Intents Album :)

View on SoundCloud
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 18 days ago
Lekkere actie van Randy, loopt ie mooi wat opbrengsten mis denk ik zo..
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 18 days ago
kauwgombal wrote:
THArdstyler wrote:Lekkere actie van Randy, loopt ie mooi wat opbrengsten mis denk ik zo..
Denk dat het wel meevalt, hij is niet full he
Nee dat niet, maar er zijn genoeg mensen die daar wel genoegen mee nemen.
Niet dat dat trouwens de mensen zijn die überhaupt ooit een nummer zouden kopen, dus valt het wrs idd wel mee;)
Hardtraxxer
69 posts member since 2008
last seen Feb 2026
delange wrote:ik heb dit nummer eens met het 'volle' verstand geluisterd. ran-d maakt kans op de brennanheart-award van 2012. even z'n doos met geluidjes uit de kast getrokken en alles wat ooit is gebruikt is direct in een plaat gooien.

lekker origineel zelf wat inspreken in een plaat. dat is wel leuk, aangezien hij dat nooit eerder heeft gedaan. in de break lijkt het wel of hij een backstreetboys nummer gecoverd heeft.
even z'n claps erin gooien, daarna komt het vervolg van de break. slappe synth en langdradige break.
De climax komt erin en m'n angsten worden waar. slappe kicks en overdreven pitchkicks gebruikt wat zatox ook gebruikt in 'it must be'. daarna weer een (te lange) break en een nog slapper tweede deel van de climax.

Gaat het?
Hardtraxxer
69 posts member since 2008
last seen Feb 2026
JefQ wrote:
hardest wrote:WTF, tering mensen hier hebben blijkbaar echt geen muziek smaak :huh: , hoe kan je dit afkraken?
dit is weer zoon kk heerlijke ran-d plaat
beter released hij em ffe snel
Idd mang! Deze shiffa is focking pokku!
Hahahaha :worship:
Hardtraxxer
913 posts member since 2010
last seen 8 days ago
Bah, krijg hier echt een heel onaangenaam gevoel bij. Vocals zijn echt tenenkrommend, laat staan de lyrics. Wat heeft die arme Randy het toch zwaar, hij mag iedere week voor duizenden mensen performen en nog doet ie huilie huilie over alle "shit" die hij maar tot zich moet nemen.

Originaliteit is ook ver te zoeken, want zoals hier ook al genoemd is de melodie bijna een replica van It Must Be en de opzet van de plaat lijkt toch verdacht veel op platen zoals, My Life, Evil Inside en Broken. Totaal niet mijn ding.

Goed dat hij zijn eigen "way" wilt volgen, maar naar mijn mening is dit een volgende stap in een neerwaartse spiraal die, ben ik bang, nog voort zal duren.
Hardtraxx Veteran
14697 posts member since 2009
last seen 34 minutes ago
Waarom zie je in al die tl's staan dat het #MyWay is?
Wordt dat de nieuwe rage? Proberen je titel trendingtopic te krijgen? haha. Verder vind ik de plaat een beetje een slap aftreksel van Living For The Moment. Dat is echt een helden plaat. De origineel meer dan de latere versie. En kan Ran-D niet weer een keer gewoon vocals zoeken op internet ofzo? haha. Ben zijn stem een beetje beu haha.
Hardtraxx Addict
last seen Jul 2016
THArdstyler wrote:Lekkere actie van Randy, loopt ie mooi wat opbrengsten mis denk ik zo..
haha de weg die hij nu ingeslagen is zal hem sowieso opbrengsten kosten. bouttracks :P
D
Hardtraxxer
572 posts member since 2012
last seen Apr 2015
delange wrote:ik heb dit nummer eens met het 'volle' verstand geluisterd. ran-d maakt kans op de brennanheart-award van 2012. even z'n doos met geluidjes uit de kast getrokken en alles wat ooit is gebruikt is direct in een plaat gooien.

:cry:

Met veel dingen eens, maar je druk het wel erg zwart-wit uit.
Naar mijn mening is de synth bijvoorbeeld niet slecht, pitchkicks passen er ook wel bij.
Inspiratieloos en niet-origineel is ook niet helemaal juist denk ik, al spreekt hij steeds zelf in, maar de melodielijn en opbouw is lang niet makkelijk...
Al met al is deze track nou niet echt een knaller, maar slecht toch ook niet... ;)
Hardtraxx Addict
1494 posts member since 2011
last seen Aug 2016
delange wrote:bij deze is ran-d niet meer iemand die mij interesseert.
Ik word er gewoon moe van. Klaar met deze man, gaat duidelijk de verkeerde kant op :thumbdown:

Kan mooi bij het lijstje van namen die me teleur stellen t.o.v. het verleden:

- Zatox
- Frontliner
- Ran-D
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Nemesyz wrote:
Ik word er gewoon moe van. Klaar met deze man, gaat duidelijk de verkeerde kant op :thumbdown:

- Zatox
- Frontliner
- Ran-D
- Brennan Heart (ookal gaat hij de goed richting weer op nogsteeds afgeschreven
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Spreekt me toch aan op een of andere manier maar die Backstreet Boys vocals mogen van mij wel naar Amerika verzonden worden in een pakje via de UPS op dinsdag en dan graag in de ochtend.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Maestro N wrote: Dan hoor ik in HWS eerst dit en daarna The House of Wax, wat een contrast man.
Wat hebben deze tracks en HoW met elkaar te maken?
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
TiMOTHYb wrote:
Maestro N wrote: Dan hoor ik in HWS eerst dit en daarna The House of Wax, wat een contrast man.
Wat hebben deze tracks en HoW met elkaar te maken?
Opbouw in een setlist. Eerst dit nummer en dan House Of Wax
Hardtraxx Veteran
5519 posts member since 2010
Lekkere plaatje :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 16 days ago
Nemesyz wrote:

- Zatox
- Frontliner
- Ran-D
- Max Enforcer
- Tatanka
- The Prophet