Heerlijke tracks allemaal.
Ra-ta-ta..
+1wrote:Ik vind Voices echt de beste van deze EP.. mooie duistere climax ( weliswaar afgeleid van een oud Sensation anthem) en de intro en outro klinken lekker energiek en hard
dat idd welwrote:Ze mogen Techno Prime wel aanpassen aan de vocals want dat geneuzel wordt echt gewoon te vaak gezegt in het lied.
Het is al lang gedrukt, dus dat gaat het niet worden.wrote:Ze mogen Techno Prime wel aanpassen aan de vocals want dat geneuzel wordt echt gewoon te vaak gezegt in het lied.
Nu ineens vind iedereen Bassboom een waardeloze track. Eerst werd ie nog flink opgehemeld.wrote:Grappig. Nu ineens vind iedereen Bassboom een waardeloze track. Eerst werd ie nog flink opgehemeld.
Blijft voor mij goed. Je moet gewoon niet ieder setje luisteren dan bljift hij gewoon vet.
Overigens in Ratata lijkt de melodie wel van Coone.
wrote:als je bass boom af en toe luistert blijft het gewoon geweldige track!
Jammer =(wrote:Het is al lang gedrukt, dus dat gaat het niet worden.wrote:Ze mogen Techno Prime wel aanpassen aan de vocals want dat geneuzel wordt echt gewoon te vaak gezegt in het lied.
Vind Voices erg sterk, doet me inderdaad denken aan The Orange Theme (melodie is een letterlijke kopie, dus zo gek is dat niet). Ratata moet ik denk ik een keer live horen. Technoprime vind ik wel aardig.
wrote:wrote:als je bass boom af en toe luistert blijft het gewoon geweldige track!
dat! ik vind Bassboom echt een heerlijke plaat, die vocals zijn weer eens wat anders dan we gewend zijn!wrote:Ik vind Bassboom nog steeds leuk, maar het is wel jammer dat ie nu helemaal kapot wordt gedraaid.