Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 37 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS EP 4 tracks

Psyko Punkz - BassBoom EP (DWX034)

Label
Dirty Workz
Catalogue number
DWX034
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
sanderovic wrote:
Gangsterdwerg wrote:
Wous1989 wrote:Psyko Punkz had gewoon t Qlimax anthem moeten maken -.-
Ga weg jonge. Die kneuzen Psyko Punkz maken echt te simpele tracks, ze verdienen het niet eens om uberhaupt een kaartje te mogen kopen voor Qlimax laat staan er draaien LAAT STAAN een anthem maken. Onbegrijpelijk dat mensen die gasten zo goed vinden, ze kunnen echt helemaal niks.
Jij overdrijft wel erg. Maar je hebt wel gelijk. Iedereen loopt altijd brennan heart te bashen. Hij gebruikt altijd dezelfde synth kicks etc... Nee de psyko pukkels die varrieren lekker. Altijd dezelfde vocals, vaak ook dezelfde synth en kicks. T klinkt live allemaal wel leuk wat ze produceren maar als je 1 track van hun hebt gehoord ken je ze allemaal. Dus de pp hadden t anthem ook zeker niet moeten maken. Wie wel, geen idee. Zatox, krijg je ook hetzelfde effect...
Klopt maar dan heb je wel een dikke track. Van mij hoeven ze sowieso geen anthems meer te maken eigenlijk. Ik draai ze zelf nooit omdat ze altijd 8 minuten ofzo duren. En als het betreffende feest geweest is vind ik ze al helemaal niet meer interessant.
W
Hardtraxxer
568 posts member since 2009
last seen Nov 2015
Gangsterdwerg wrote:Klopt maar dan heb je wel een dikke track. Van mij hoeven ze sowieso geen anthems meer te maken eigenlijk. Ik draai ze zelf nooit omdat ze altijd 8 minuten ofzo duren. En als het betreffende feest geweest is vind ik ze al helemaal niet meer interessant.
Vind Fade To Black anders nog steeds behoorlijk interessant
J
Hardtraxx Elite
2259 posts member since 2009
last seen Jan 2013
Ja joh, ze hebben al zo'n gevestigde naam
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017
WIJNUH wrote:
Gangsterdwerg wrote:Klopt maar dan heb je wel een dikke track. Van mij hoeven ze sowieso geen anthems meer te maken eigenlijk. Ik draai ze zelf nooit omdat ze altijd 8 minuten ofzo duren. En als het betreffende feest geweest is vind ik ze al helemaal niet meer interessant.
Vind Fade To Black anders nog steeds behoorlijk interessant
Oke daar moet ik je gelijk in geven. Maar de meeste anthems boeien mij nooit zo.
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
zo als je bij house ook dirty hebt, maakt PP dirty hardstyle lijkt het wel.. De tracks zijn niet altijd even sterk, maar op een feestje draaien ze altijd best wel lekker! Bassboom is wel een aardige sfeermaker ;)
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 2 hours ago
Just4Music wrote:
Had HHZ dat in 2007 wel dan? Maar wel mee eens dat Psyko Punkz er geen hoeven te maken, TNT had 'm moeten maken ^^
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017
Timmer wrote:zo als je bij house ook dirty hebt, maakt PP dirty hardstyle lijkt het wel.. De tracks zijn niet altijd even sterk, maar op een feestje draaien ze altijd best wel lekker! Bassboom is wel een aardige sfeermaker ;)
Wow nu kan ik het niet meer volgen hoor

Dus je hebt Hardstyle wat is onderverdeeld in Early hardstyle en Nustyle. En Nustyle is dan onderverdeeld in rawstyle, dirty hardstyle en euphoric hardstyle? pfff xd
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
nee geen sub-genre, maar daar lijkt het op zeg ik :D
F
Hardtraxx Newbie
26 posts member since 2010
last seen Jul 2012
op 1 in top 40, nice nummertje die bassboom, vind de vocals nu wel goed, vond van rock ya attitude echt iri..
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
fatalg wrote:op 1 in top 40, nice nummertje die bassboom, vind de vocals nu wel goed, vond van rock ya attitude echt iri..
dan snap ik niet dat je deze niet irritant vind...op die vrouwen stem na dan ;)
S
Hardtraxx Addict
1376 posts member since 2009
last seen Feb 2015
Josh-T wrote:
Just4Music wrote:
Had HHZ dat in 2007 wel dan? Maar wel mee eens dat Psyko Punkz er geen hoeven te maken, TNT had 'm moeten maken ^^
Jep daar zat ik ook aan te denken het anthem van TnT hoewel ik de laatste release niet heel geweldig vond!
Hardtraxx Addict
1200 posts member since 2009
last seen Aug 2011
Josh-T wrote: Had HHZ dat in 2007 wel dan? Maar wel mee eens dat Psyko Punkz er geen hoeven te maken, TNT had 'm moeten maken ^^
Technoboy in 2008 ook al he ;)
Gangsterdwerg wrote:
Timmer wrote:zo als je bij house ook dirty hebt, maakt PP dirty hardstyle lijkt het wel.. De tracks zijn niet altijd even sterk, maar op een feestje draaien ze altijd best wel lekker! Bassboom is wel een aardige sfeermaker ;)

Dus je hebt Hardstyle wat is onderverdeeld in Early hardstyle en Nustyle. En Nustyle is dan onderverdeeld in rawstyle, dirty hardstyle en euphoric hardstyle? pfff xd
je kan ook gewoon niet in hokjes denken, ben je van het hele gezeik af.
I
Hardtraxxer
77 posts member since 2009
last seen Nov 2010
Voices,Cygnus X Orange Theme,blijf van die klasiekers af!!!
Hardtraxxer
324 posts member since 2010
last seen Dec 2015
psyko punks voor de anthem :lol:
Jezus. Dan zou de melodie nog voorspelbaarder klinken dan die van nu.
Ik waardeer alleen hun leads.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017
Guide4U wrote:
Josh-T wrote: Had HHZ dat in 2007 wel dan? Maar wel mee eens dat Psyko Punkz er geen hoeven te maken, TNT had 'm moeten maken ^^
Technoboy in 2008 ook al he ;)
Gangsterdwerg wrote:

je kan ook gewoon niet in hokjes denken, ben je van het hele gezeik af.
Voor mij is het ook: je hebt hardstyle en je hebt early. de rest bestaat niet.
R
Hardtraxxer
953 posts member since 2009
last seen Dec 2015
hehe hardstyle = hardstyle
Sub genretjes is wel leuk maar moet niet te uitgebreid worden anders is het niet meer te volgen :P
Hardtraxx Newbie
25 posts member since 2010
last seen Jan 2013
Tekno Prime!!!! :bomb: :bomb:
Hardtraxx Addict
1424 posts member since 2009
last seen Aug 2017
samples op astral

TECHNOPRIME :bomb: VOIZES :drool:
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Wat een ontzettend saaie EP zeg. Enige die me nog een beetje boeit is Voizes maar de pitchkicks verneuken dat nummer ook grotendeels.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Technoprime :thumbsup:
Die gaat heerlijk hard live!
T
Hardtraxx Addict
1039 posts member since 2009
last seen Dec 2025
En er komt ook nog een vinyl release.

22-11-2010 @ Freaky
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Vond Bassboom niet zo heel boeiend in het begin, maar begin em steeds lekker te vinden ^^ Alleen de naam vind ik nog wel teleurstellend :') Techno Prime is wel baas :evil: en de B-kant is ook prima :)
A
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Staat trouwens op Astral dat die 3,99 kost. Zeker foutje?
W
Hardtraxxer
201 posts member since 2009
last seen Sep 2015
Almighty wrote:https://www.astralmusic.com/#genreid=HARDSTYLE;m0=Homepage;pn=7;ps=1;qlid=405;itemno=AC153251;v=detail

SAMPLES :yay:
Geniaaaal :drool: Techno Prime... :woot: