Klopt maar dan heb je wel een dikke track. Van mij hoeven ze sowieso geen anthems meer te maken eigenlijk. Ik draai ze zelf nooit omdat ze altijd 8 minuten ofzo duren. En als het betreffende feest geweest is vind ik ze al helemaal niet meer interessant.wrote:Jij overdrijft wel erg. Maar je hebt wel gelijk. Iedereen loopt altijd brennan heart te bashen. Hij gebruikt altijd dezelfde synth kicks etc... Nee de psyko pukkels die varrieren lekker. Altijd dezelfde vocals, vaak ook dezelfde synth en kicks. T klinkt live allemaal wel leuk wat ze produceren maar als je 1 track van hun hebt gehoord ken je ze allemaal. Dus de pp hadden t anthem ook zeker niet moeten maken. Wie wel, geen idee. Zatox, krijg je ook hetzelfde effect...wrote:Ga weg jonge. Die kneuzen Psyko Punkz maken echt te simpele tracks, ze verdienen het niet eens om uberhaupt een kaartje te mogen kopen voor Qlimax laat staan er draaien LAAT STAAN een anthem maken. Onbegrijpelijk dat mensen die gasten zo goed vinden, ze kunnen echt helemaal niks.wrote:Psyko Punkz had gewoon t Qlimax anthem moeten maken
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01BassBoom
- 02Nitro Man - Techno Prime (Psyko Punkz Remix)
- 03Psyko Punkz & Coone - Dirty Soundz (Ra-Ta-Ta)
- 04Psyko Punkz & Sound Freakerz - Voices
-
WHardtraxxer
- 568 posts member since 2009
- last seen Nov 2015
Vind Fade To Black anders nog steeds behoorlijk interessantwrote:Klopt maar dan heb je wel een dikke track. Van mij hoeven ze sowieso geen anthems meer te maken eigenlijk. Ik draai ze zelf nooit omdat ze altijd 8 minuten ofzo duren. En als het betreffende feest geweest is vind ik ze al helemaal niet meer interessant.
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
Ja joh, ze hebben al zo'n gevestigde naamwrote:Psyko Punkz had gewoon t Qlimax anthem moeten maken
Oke daar moet ik je gelijk in geven. Maar de meeste anthems boeien mij nooit zo.wrote:Vind Fade To Black anders nog steeds behoorlijk interessantwrote:Klopt maar dan heb je wel een dikke track. Van mij hoeven ze sowieso geen anthems meer te maken eigenlijk. Ik draai ze zelf nooit omdat ze altijd 8 minuten ofzo duren. En als het betreffende feest geweest is vind ik ze al helemaal niet meer interessant.
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
zo als je bij house ook dirty hebt, maakt PP dirty hardstyle lijkt het wel.. De tracks zijn niet altijd even sterk, maar op een feestje draaien ze altijd best wel lekker! Bassboom is wel een aardige sfeermaker 
Had HHZ dat in 2007 wel dan? Maar wel mee eens dat Psyko Punkz er geen hoeven te maken, TNT had 'm moeten makenwrote:Ja joh, ze hebben al zo'n gevestigde naamwrote:Psyko Punkz had gewoon t Qlimax anthem moeten maken
Wow nu kan ik het niet meer volgen hoorwrote:zo als je bij house ook dirty hebt, maakt PP dirty hardstyle lijkt het wel.. De tracks zijn niet altijd even sterk, maar op een feestje draaien ze altijd best wel lekker! Bassboom is wel een aardige sfeermaker
Dus je hebt Hardstyle wat is onderverdeeld in Early hardstyle en Nustyle. En Nustyle is dan onderverdeeld in rawstyle, dirty hardstyle en euphoric hardstyle? pfff
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
nee geen sub-genre, maar daar lijkt het op zeg ik 
-
FHardtraxx Newbie
- 26 posts member since 2010
- last seen Jul 2012
op 1 in top 40, nice nummertje die bassboom, vind de vocals nu wel goed, vond van rock ya attitude echt iri..
dan snap ik niet dat je deze niet irritant vind...op die vrouwen stem na danwrote:op 1 in top 40, nice nummertje die bassboom, vind de vocals nu wel goed, vond van rock ya attitude echt iri..
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Jep daar zat ik ook aan te denken het anthem van TnT hoewel ik de laatste release niet heel geweldig vond!wrote:Had HHZ dat in 2007 wel dan? Maar wel mee eens dat Psyko Punkz er geen hoeven te maken, TNT had 'm moeten makenwrote:Ja joh, ze hebben al zo'n gevestigde naamwrote:Psyko Punkz had gewoon t Qlimax anthem moeten maken
Technoboy in 2008 ook al hewrote: Had HHZ dat in 2007 wel dan? Maar wel mee eens dat Psyko Punkz er geen hoeven te maken, TNT had 'm moeten maken
je kan ook gewoon niet in hokjes denken, ben je van het hele gezeik af.wrote:Wow nu kan ik het niet meer volgen hoorwrote:zo als je bij house ook dirty hebt, maakt PP dirty hardstyle lijkt het wel.. De tracks zijn niet altijd even sterk, maar op een feestje draaien ze altijd best wel lekker! Bassboom is wel een aardige sfeermaker
Dus je hebt Hardstyle wat is onderverdeeld in Early hardstyle en Nustyle. En Nustyle is dan onderverdeeld in rawstyle, dirty hardstyle en euphoric hardstyle? pfff
-
IHardtraxxer
- 77 posts member since 2009
- last seen Nov 2010
Voices,Cygnus X Orange Theme,blijf van die klasiekers af!!!
psyko punks voor de anthem
Jezus. Dan zou de melodie nog voorspelbaarder klinken dan die van nu.
Ik waardeer alleen hun leads.
Jezus. Dan zou de melodie nog voorspelbaarder klinken dan die van nu.
Ik waardeer alleen hun leads.
Voor mij is het ook: je hebt hardstyle en je hebt early. de rest bestaat niet.wrote:Technoboy in 2008 ook al hewrote: Had HHZ dat in 2007 wel dan? Maar wel mee eens dat Psyko Punkz er geen hoeven te maken, TNT had 'm moeten maken
je kan ook gewoon niet in hokjes denken, ben je van het hele gezeik af.wrote:Wow nu kan ik het niet meer volgen hoorwrote:zo als je bij house ook dirty hebt, maakt PP dirty hardstyle lijkt het wel.. De tracks zijn niet altijd even sterk, maar op een feestje draaien ze altijd best wel lekker! Bassboom is wel een aardige sfeermaker
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
hehe hardstyle = hardstyle
Sub genretjes is wel leuk maar moet niet te uitgebreid worden anders is het niet meer te volgen
Sub genretjes is wel leuk maar moet niet te uitgebreid worden anders is het niet meer te volgen
samples op astral
TECHNOPRIME
VOIZES 
TECHNOPRIME
Wat een ontzettend saaie EP zeg. Enige die me nog een beetje boeit is Voizes maar de pitchkicks verneuken dat nummer ook grotendeels.
-
THardtraxx Addict
- 1039 posts member since 2009
- last seen Dec 2025
En er komt ook nog een vinyl release.
22-11-2010 @ Freaky
22-11-2010 @ Freaky
Vond Bassboom niet zo heel boeiend in het begin, maar begin em steeds lekker te vinden
Alleen de naam vind ik nog wel teleurstellend :') Techno Prime is wel baas
en de B-kant is ook prima 
Staat trouwens op Astral dat die 3,99 kost. Zeker foutje?
-
WHardtraxxer
- 201 posts member since 2009
- last seen Sep 2015
Geniaaaalwrote:https://www.astralmusic.com/#genreid=HARDSTYLE;m0=Homepage;pn=7;ps=1;qlid=405;itemno=AC153251;v=detail
SAMPLES