Ik begin die a kant steeds vetter te vinden
BassBoom!!!
BassBoom!!!
idd Voices zonder twijfel het beste...de rest beetje standaard PP shitwrote:Voices is 't enige nummer die ik echt vet vind, andere zijn ook goed te doen.
original is ook niet te overtreffen, dit is een slap aftrekselwrote:Die climax van Technoprime nog niet eerder gehoord, vind em ook niet echt super helaas.
Rank 1 - Sensation White Anthem 2003 volgens mijwrote:welke trance plaat is het die je hoort in voices ?
ja volgens mij is dat die idd...kvind Voices wel echt vet...andere 3 saaiwrote:Rank 1 - Sensation White Anthem 2003 volgens mijwrote:welke trance plaat is het die je hoort in voices ??
View on YouTubewrote:ja volgens mij is dat die idd...kvind Voices wel echt vet...andere 3 saaiwrote:Rank 1 - Sensation White Anthem 2003 volgens mijwrote:welke trance plaat is het die je hoort in voices ??
Als ie veel gedraaid is, maakt het dan een slechte track?wrote:geen 1 plaat is boeiend....
bassboom al veels te vaak gedraaid
technprime heef techt kut vocals,, irriteer me der echt aan..
voices heeft lelijke pitchkicks
en dirty soundz is niet bijzonder ofsoo
erg magere release dit
nee dat niet...maar PP hebben altijd dezelfde opbouw kwa vocals en de vocals klinken ook altijd het zelfde op de tekst na dan...en dan irriteert hem/mij ook wel...er zit niet echt afwisseling in hun tracks...voor mezelf gesproken zijn erook maar op een hand te tellen tracks van hun die ik vet vind...srry meningwrote:Als ie veel gedraaid is, maakt het dan een slechte track?wrote:geen 1 plaat is boeiend....
bassboom al veels te vaak gedraaid
technprime heef techt kut vocals,, irriteer me der echt aan..
voices heeft lelijke pitchkicks
en dirty soundz is niet bijzonder ofsoo
erg magere release dit
Vind dit zelf een hele sterke release, lekkere psyko punkz stijl
ja daar geef ik je dan ook gelijk in...hij had het wel ff moeten onderbouwen...maar toch het blijft kut trackwrote:Tegen je mening heb ik niks in te brengen, maar als hij zegt dat Bassboom kut is puur omdat ie veel gedraaid is dan vind ik dat een beetje scheef