Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
HS EP 6 tracks

Phuture Noize - The Aftershock

Source: hardtraxx.com

Hardtraxxer
146 posts member since 2016
last seen Jul 2026
Broken Balance wrote:Gehoord op Hardfest en vind er eigenlijk niet veel bijzonders aan. Kicks klonken niet lekker, prima melodie en plaat maar zeker niet zo goed als de rest hier noemt imo.
Dus de kicks klonken op Hardfest niet lekker en jij denkt serieus dat dat aan de plaat zelf ligt? :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 23 hours ago
Ja dat kan toch. Hij zal meerdere nummers gehoord hebben op hetzelfde geluid dus in die zin kan hij wel een vergelijking maken. Moet zeggen dat zijn kicks over het algemeen het minste punt is in zijn tracks, maar doordat de rest eromheen zo goed is stoor ik me er vrijwel niet aan.
Last edited by Jordy on , edited 1 time in total.
H
Broken Balance wrote:Gehoord op Hardfest en vind er eigenlijk niet veel bijzonders aan. Kicks klonken niet lekker, prima melodie en plaat maar zeker niet zo goed als de rest hier noemt imo.
Nou deze ging best lekker op Hardfest :woot:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
TropicalDanny wrote:
Dus de kicks klonken op Hardfest niet lekker en jij denkt serieus dat dat aan de plaat zelf ligt? :lol: :lol:
Ik kan toch vergelijkingen trekken op het zelfde systeem?

En linksvoor was het geluid prima. Dus daar kon ik het goed zat beoordelen. Platen als The Worlds Beyond, Suicidal Superstar, The Temple e.d. klonken veel beter.
Hardtraxxer
682 posts member since 2013
last seen Jan 2024
STVK wrote:Haha valt me nu pas op dat de titel misschien ook iets zegt? PN is wel een man van verhalen en probeert dit over te brengen in zijn tracks. Zijn album is net gereleased, de hype is hoog en meneer komt met een tering vette track. Een zogenaamde 'aftershock'?! Of denk ik nu te ver door :whistle:
Aan de hand van een recente post van hem op facebook, een foto waaronder hij zelf ook zegt: "The Aftershock", denk ik dat je de spijker aardig op de kop slaat. Heel zijn album is als het ware een verhaal, hij stopt iets meer in een track dan gemiddeld producer. Ik denk dat hij dus ook erg blij en tevreden is met het resultaat én met alle positieve reacties, komt hij even met 'The Aftershock' als bedankje naar alle fans.
Hardtraxxer
239 posts member since 2016
last seen Jul 2020
Hardstylistic wrote:
STVK wrote:Haha valt me nu pas op dat de titel misschien ook iets zegt? PN is wel een man van verhalen en probeert dit over te brengen in zijn tracks. Zijn album is net gereleased, de hype is hoog en meneer komt met een tering vette track. Een zogenaamde 'aftershock'?! Of denk ik nu te ver door :whistle:
Aan de hand van een recente post van hem op facebook, een foto waaronder hij zelf ook zegt: "The Aftershock", denk ik dat je de spijker aardig op de kop slaat. Heel zijn album is als het ware een verhaal, hij stopt iets meer in een track dan gemiddeld producer. Ik denk dat hij dus ook erg blij en tevreden is met het resultaat én met alle positieve reacties, komt hij even met 'The Aftershock' als bedankje naar alle fans.
Klopt helemaal! Heb het hem zelf nog gevraagd op Hardfest :P
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Vind deze ook erg lekker. Alleen de 2e climax vind ik nog niet geweldig, past mijns inziens niet zo goed bij de rest van de plaat.
Hardtraxxer
733 posts member since 2017
last seen Dec 2024
Op rebirth dacht ik echt wow welke plaat is dit en kwam die echt aan als een shock... Op hardfest goed voor gaan staan om hem beter te beluisteren maar wat een pareltje dit :loving:
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Die melodie, wat goed zeg. :cry:

Tweede climax vind ik ook wat minder.
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Daveytl wrote:Vind deze ook erg lekker. Alleen de 2e climax vind ik nog niet geweldig, past mijns inziens niet zo goed bij de rest van de plaat.
In mijn ogen is de 2e climax juist perfect. Ik zou het niet anders gedaan hebben iedergeval. Zelfde hoeveelheid gevoel in die uithalen als in the worlds beyond. Zoals André Hazes een snik in zijn stem heeft, zo heeft Phuture Noize dat in zijn uithalen. Dat is hoe ik het voel xd
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Ben dr net achter gekomen dat de vocals van deze plaat, op de album cover van Pursuit of Thunder staat. Is dit een hint? :corn:
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
RoyAPO wrote:Ben dr net achter gekomen dat de vocals van deze plaat, op de album cover van Pursuit of Thunder staat. Is dit een hint? :corn:
Als je de cd achterstevoren afspeelt staat er nog een heel nieuw album op!!!¡
C
Hardtraxxer
550 posts member since 2016
last seen Apr 2023
ThaBomba. wrote:
RoyAPO wrote:Ben dr net achter gekomen dat de vocals van deze plaat, op de album cover van Pursuit of Thunder staat. Is dit een hint? :corn:
Als je de cd achterstevoren afspeelt staat er nog een heel nieuw album op!!!¡
Moet ik de cd dan andersom erin doen?
Hardtraxxer
733 posts member since 2017
last seen Dec 2024
Prachtige beelden van deze en strike you down vanuit stage in instagram story van PN... echt niet normaal mooi :love:
Hardtraxxer
108 posts member since 2014
last seen Jan 2024
View on SoundCloud
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 11 days ago
Wat betekent HQ volgens jou?
T
Hardtraxx Addict
1542 posts member since 2016
last seen Oct 2023
Chroman wrote:Wat betekent HQ volgens jou?
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Hardtraxxer
108 posts member since 2014
last seen Jan 2024
Chroman wrote:Wat betekent HQ volgens jou?
Hoofdkwartier..

Nee zonder gekheid, HQ lijkt me op dit moment reëel. Het is geen directe rip van en preview natuurlijk..
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 8 days ago
Beste PN plaat voor mij samen met Not Afraid remix! :loving:
Hardtraxxer
850 posts member since 2016
last seen May 2018
Deze hangt nu al dagen in m'n hoofd! Wat een ongekend vette plaat. :loving:
Hardtraxxer
531 posts member since 2012
last seen 1 day ago
The Aftershock will strike tonight...