Hier heb je denk ik wel een zeer goed punt hahahwrote:Haha valt me nu pas op dat de titel misschien ook iets zegt? PN is wel een man van verhalen en probeert dit over te brengen in zijn tracks. Zijn album is net gereleased, de hype is hoog en meneer komt met een tering vette track. Een zogenaamde 'aftershock'?! Of denk ik nu te ver door
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01The Aftershock (Extended Mix)
- 02Strike You Down (Extended Mix)
- 03Human Machinery (The Aftershock Remix)
- 04Chaos & Order (Myst Remix)
- 05Save Me (B-Front Remix)
- 06Breathin' (Promo Remix)
Source: hardtraxx.com
wrote:Hier heb je denk ik wel een zeer goed punt hahahwrote:Haha valt me nu pas op dat de titel misschien ook iets zegt? PN is wel een man van verhalen en probeert dit over te brengen in zijn tracks. Zijn album is net gereleased, de hype is hoog en meneer komt met een tering vette track. Een zogenaamde 'aftershock'?! Of denk ik nu te ver door. Dit brengt me ook een beetje op de plaat waar deze melo heel erg op lijkt. Het is geen hardstyle nummer maar ik kan er niet op komen
Illuminati
Dit dacht ik idd toen ik hem gisteren live hoorde ook al!wrote:Haha valt me nu pas op dat de titel misschien ook iets zegt? PN is wel een man van verhalen en probeert dit over te brengen in zijn tracks. Zijn album is net gereleased, de hype is hoog en meneer komt met een tering vette track. Een zogenaamde 'aftershock'?! Of denk ik nu te ver door
Wil hem eerst ff in betere kwaliteit horen.
Klinkt zeker weer heel vet.
Die punch (tok) klinkt echter wel enorm luid t.o.v. de rest
Die punch (tok) klinkt echter wel enorm luid t.o.v. de rest
Haha Infinity gespuuuuut. Wat een parel toch weer
Wauwie
Wat komt er de laatste tijd toch verdomd veel goeie hardstyle de studio's uit rollen!
Wat komt er de laatste tijd toch verdomd veel goeie hardstyle de studio's uit rollen!
Ik kan er echt niet bij hoe vet die melodie is. Ik heb meestal niets met melodieuze tracks, omdat ik dikwijls vind dat de melodieën maar random in elkaar gestoken zijn. Maar dit is gewoon echt belachelijk goed. Heel die melodie klopt ook gewoon. Ik zeg het niet snel, maar ik denk dat dit mij TOTY gaat worden.
Kijk met jou kan ik praten! PN is zo ongelooflijk goed in het verwerken van een bepaald gevoel in zijn melo's. Hier zit weer een emotie van overwinning bijvoorbeeld in wat dus wilt zeggen 'mijn album is af en nu maak ik een mooi overwinningsnummer', zoals STVK al zei. Vind de platen van PN ook vaak echt op een soort van klassieke compositie lijken, dat maakt hem uniek in deze scene. Goede voorbeeldjes zijn The Worlds Beyond, Chaos & Order en The Enigma.wrote:Ik kan er echt niet bij hoe vet die melodie is. Ik heb meestal niets met melodieuze tracks, omdat ik dikwijls vind dat de melodieën maar random in elkaar gestoken zijn. Maar dit is gewoon echt belachelijk goed. Heel die melodie klopt ook gewoon. Ik zeg het niet snel, maar ik denk dat dit mij TOTY gaat worden.
ik blijf lekker verder fanboyen hihi
Ik ben nu niet echt een fanboy hoor
. Mijn fanboy-hart ligt bij Delete en Spoontech
. Maar het is lang geleden dat een track me nog zo heeft aangegrepen dan The Aftershock. Je verwoordt het het overwinningsgevoel dat de track losmaakt wel goed 
Die tweede climax ook weer met die uithalen

Als je denkt dat het niet beter kan dan zn albums tracks komt hij met dit aanzetten

-
CHardtraxxer
- 550 posts member since 2016
- last seen Apr 2023
Geweldig nummer TOTY materiaal 
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
Jezus, wat een heerlijke plaat weer
Producers als B-Front en Phuture Noize gaan het zo wel heel moeilijk maken om een TOTY te kiezen..
Producers als B-Front en Phuture Noize gaan het zo wel heel moeilijk maken om een TOTY te kiezen..
Ben er eindeelijk achter gekomen waar de melo uit deze plaat op lijkt. Het doet me heel erg denken aan dit bekende nummer wat dus ook meestal in het geval van een overwinning gedraaid wordt
View on YouTube
View on YouTube
wrote:Geweldig nummer TOTY materiaal
Herken hier vrij weinig van in Aftershock eigenlijk.wrote:Ben er eindeelijk achter gekomen waar de melo uit deze plaat op lijkt. Het doet me heel erg denken aan dit bekende nummer wat dus ook meestal in het geval van een overwinning gedraaid wordt
[filmpje]
Wat. Een. Plaat.
Mid-intro: heel dik. Vind dat hij elementen van de eerste climax mooi heeft verwerkt in de mid-intro, wat het meer als een geheel laat lijken.
Break: sfeeropbouw is fenomenaal.
Eerste climax: Wat een energie en drive, perfect.
Tweede climax: vette twist aan de eerste melodie gegeven.
Al met al: zover ik uit dit filmpje op kan maken klinkt het heel erg goed!