haha iedereen ragen op mij omdat ik me afvroeg waar dat album gereleased zou worden. toch niet digital age he.... hahawrote:Staat ook op astral nu. Release date 2 maart, SCCD008, een scantraxx cd dus...
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Listen onJuno
- 01Intro
- 02Pavelow - I Just Wanna Know
- 03Dutch Master - Million Miles Away (Noisecontrollers Remix)
- 04Pillars Of Creation
- 05Bioweapon - Move Your Body (Noisecontrollers Remix)
- 06Gimme Love (Hard Edit)
- 07Noisecontrollers & Pavelow - Quatre mains
- 08Noisecontrollers ft. Daniëlle - Unite (Vocal Edit)
- 09Space
- 10Pavelow - No Idea
- 11So High
- 12Crump (Ran-D Remix)
- 13Universe was Born
- 14Noisecontrollers Feat. Alpha2 - Moonraker
- 15Noisecontrollers Feat. Pitcher - Knock Out
- 16Headhunterz & Wildstylez Feat. Noisecontrollers - Tonight (Alpha2 Remix)
- 17Revolution Is Here (Donkey Rollers Remix)
- 18E=NC2
- 19Aliens(Digital Punk Remix)
- 20Night After Night (Zany Remix)
- 21Kasparov Feat. Evil Activities - Point Of No Return
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Dat ie op Scantraxx gereleased word, is gewoon een slimme zet! Hiermee krijg je de meeste aandachtwrote:haha iedereen ragen op mij omdat ik me afvroeg waar dat album gereleased zou worden. toch niet digital age he.... hahawrote:Staat ook op astral nu. Release date 2 maart, SCCD008, een scantraxx cd dus...
Zullen ze stoppen met Digital Age ofzo? Wat willen ze daar nu weer mee dan?
Het is maar net hoe je het bekijkt, alle albums van scantraxx en haar sublabels en zuster labels (zoals midify) komen op scantraxx uit, net zoals dat de digital punk en neophyte albums op make you dance uitkwamen. Jij had het over fusion etc, omdat de stijl niet bij digital age zou passen, wat nergens op slaat. De reden dat de cd op scantraxx komt is puur business, digital age op zichzelf heeft wss het vermogen niet om CDs uit te geven. Vroeger kwamen bijv ook alle scantraxx cd's op cloud 9 uit. Nu is scantraxx die rol aan het vervullen. De samplers (van de tracks waarbij de rechten niet bij fusion liggen), met tracks zoals So high, Pillars of creation, e=nc2 etc, zullen gewoon op digital age komen - 99% zeker tenminste; de remixes komen dan op fusion, en misschien moonraker op A2 oid.wrote:haha iedereen ragen op mij omdat ik me afvroeg waar dat album gereleased zou worden. toch niet digital age he.... hahawrote:Staat ook op astral nu. Release date 2 maart, SCCD008, een scantraxx cd dus...
Noisecontrollers tracks heb ik niet geluisterdwrote:Mijden? Je hebt dus maanden geen hardstyle beluisterd?wrote:Ik heb geprobeerd alle tracks te mijden(behalve so high) zodat de tracks een verassing zullen zijn bij het album. Weet dus nog niet wat ik kan verwachten
Hier werd je toch mee doodgegooid!
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Besteld @ astral 
EDIT: Lol 14.49 kwijt.. Mooi prijsje voor een HEEL DIK album
EDIT: Lol 14.49 kwijt.. Mooi prijsje voor een HEEL DIK album
-
SHardtraxxer
- 689 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
Bewijst ook maar weer dat Scantraxx stiekem onderdeel is van Scantraxx. Toch vind ik het altijd maar vreemd dat NC toch bij Scantraxx zijn gekomen. In een van hun allereerste platen, die nooit gereleased zijn, hoor je op een gegeven moment 'Fuck Scantraxx'. Volgens mij waren ze boos ofzo. Marketingtechnisch is het natuurlijk logisch dat ze op het grootste hardstylelabel ter wereld zijn gekomen..wrote:haha iedereen ragen op mij omdat ik me afvroeg waar dat album gereleased zou worden. toch niet digital age he.... hahawrote:Staat ook op astral nu. Release date 2 maart, SCCD008, een scantraxx cd dus...
wrote: Bewijst ook maar weer dat Scantraxx stiekem onderdeel is van Scantraxx.
-
D
Was toch allang bekend of ligt dat aan mij? 
Scantraxx kan er goed monopoly spelen... Jammer dit.
-
WHardtraxx Newbie
- 34 posts member since 2012
- last seen Feb 2012
ik kijk hier echt heel veel naar uit!
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Boeiend? Als het goede muziek is maakt het mij niet uit of het van Scantraxx, Fusion of desnoods Hello Kitty records komt hoor.wrote:Scantraxx kan er goed monopoly spelen... Jammer dit.
-
EHardtraxx Elite
- last seen Jul 2015
echt he, wat een onzin.wrote:Boeiend? Als het goede muziek is maakt het mij niet uit of het van Scantraxx, Fusion of desnoods Hello Kitty records komt hoor.wrote:Scantraxx kan er goed monopoly spelen... Jammer dit.
Boeiendwrote:Boeiend? Als het goede muziek is maakt het mij niet uit of het van Scantraxx, Fusion of desnoods Hello Kitty records komt hoor.wrote:Scantraxx kan er goed monopoly spelen... Jammer dit.
-
EHardtraxx Elite
- last seen Jul 2015
waren er allangwrote:Boeiendwrote:Boeiend? Als het goede muziek is maakt het mij niet uit of het van Scantraxx, Fusion of desnoods Hello Kitty records komt hoor.wrote:Scantraxx kan er goed monopoly spelen... Jammer dit.. Gelukkig dat er weer wat fatsoenlijke dj's bijkomen op Scantraxx danmaar.
Zeg toch weer. Vind verder DBSTF, Frontliner en A2 wel aardig.
Zoek er verder niks achter hoor
.
Maar misschien dat er hierom geen Fusion artiesten op XQ stonden?
Zoek er verder niks achter hoor
Maar misschien dat er hierom geen Fusion artiesten op XQ stonden?
Lachen!
ken alleen Space & Point Of No Return nog niet
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
en nummer 2 en 10 danwrote:Lachen!![]()
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Zo de tracklist voorspelt veel goeds! Ben benieuwd naar die vier nieuwe tracks. 
2wrote:en nummer 2 en 10 danwrote:Lachen!![]()
View on YouTube
-
EHardtraxx Elite
- last seen Jul 2015
wrote:2wrote:en nummer 2 en 10 danwrote:Lachen!![]()
View on YouTube
haha lachwekkend gewoon dat jij hier dingen plaatst en het zelf blijkbaar niet eens luisterd. De enige preview van I just wanna know duurt 40 seconden . dit is gewoon die preview 2X aanelkaar geplakt
Prima tochwrote: haha lachwekkend gewoon dat jij hier dingen plaatst en het zelf blijkbaar niet eens luisterd. De enige preview van I just wanna know duurt 40 seconden . dit is gewoon die preview 2X aanelkaar geplakt
-
EHardtraxx Elite
- last seen Jul 2015
ja kortom track 2 van het album kennen we ook nog niet. 40 seconden is niks.wrote:Prima tochwrote: haha lachwekkend gewoon dat jij hier dingen plaatst en het zelf blijkbaar niet eens luisterd. De enige preview van I just wanna know duurt 40 seconden . dit is gewoon die preview 2X aanelkaar geplakt
Vind dat dit een prima indicatie geeft van hoe het nummer klinkt... Misschien had Wildstylerz dit nog helemaal niet gehoord.wrote:ja kortom track 2 van het album kennen we ook nog niet. 40 seconden is niks.wrote:Prima tochwrote: haha lachwekkend gewoon dat jij hier dingen plaatst en het zelf blijkbaar niet eens luisterd. De enige preview van I just wanna know duurt 40 seconden . dit is gewoon die preview 2X aanelkaar geplakt
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
yoo thanks, weet ik al ongeveer hoe de sounds gaan
nu die andere 3 nog