Active topics in Tracks

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 54 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
HS Album 21 tracks

Noisecontrollers - E=NC2 (Album)

Listen onJuno
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
PNXRMX wrote:Staat ook op astral nu. Release date 2 maart, SCCD008, een scantraxx cd dus...
haha iedereen ragen op mij omdat ik me afvroeg waar dat album gereleased zou worden. toch niet digital age he.... haha
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
emmerick wrote:
PNXRMX wrote:Staat ook op astral nu. Release date 2 maart, SCCD008, een scantraxx cd dus...
haha iedereen ragen op mij omdat ik me afvroeg waar dat album gereleased zou worden. toch niet digital age he.... haha
Dat ie op Scantraxx gereleased word, is gewoon een slimme zet! Hiermee krijg je de meeste aandacht ;)
Zullen ze stoppen met Digital Age ofzo? Wat willen ze daar nu weer mee dan? :/
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
emmerick wrote:
Het is maar net hoe je het bekijkt, alle albums van scantraxx en haar sublabels en zuster labels (zoals midify) komen op scantraxx uit, net zoals dat de digital punk en neophyte albums op make you dance uitkwamen. Jij had het over fusion etc, omdat de stijl niet bij digital age zou passen, wat nergens op slaat. De reden dat de cd op scantraxx komt is puur business, digital age op zichzelf heeft wss het vermogen niet om CDs uit te geven. Vroeger kwamen bijv ook alle scantraxx cd's op cloud 9 uit. Nu is scantraxx die rol aan het vervullen. De samplers (van de tracks waarbij de rechten niet bij fusion liggen), met tracks zoals So high, Pillars of creation, e=nc2 etc, zullen gewoon op digital age komen - 99% zeker tenminste; de remixes komen dan op fusion, en misschien moonraker op A2 oid.
Hardtraxx Elite
2771 posts member since 2010
last seen Nov 2024
hoebedoelje wrote:
The Indicator wrote:Ik heb geprobeerd alle tracks te mijden(behalve so high) zodat de tracks een verassing zullen zijn bij het album. Weet dus nog niet wat ik kan verwachten :)
Mijden? Je hebt dus maanden geen hardstyle beluisterd?

Hier werd je toch mee doodgegooid! :D
Noisecontrollers tracks heb ik niet geluisterd ;)
S
Hardtraxx Addict
1376 posts member since 2009
last seen Feb 2015
Besteld @ astral :)

EDIT: Lol 14.49 kwijt.. Mooi prijsje voor een HEEL DIK album
S
Hardtraxxer
689 posts member since 2009
last seen Apr 2017
emmerick wrote:
Bewijst ook maar weer dat Scantraxx stiekem onderdeel is van Scantraxx. Toch vind ik het altijd maar vreemd dat NC toch bij Scantraxx zijn gekomen. In een van hun allereerste platen, die nooit gereleased zijn, hoor je op een gegeven moment 'Fuck Scantraxx'. Volgens mij waren ze boos ofzo. Marketingtechnisch is het natuurlijk logisch dat ze op het grootste hardstylelabel ter wereld zijn gekomen..
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 54 minutes ago
Stinkjanus wrote: Bewijst ook maar weer dat Scantraxx stiekem onderdeel is van Scantraxx.
Image
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Scantraxxception :oh:
D
Was toch allang bekend of ligt dat aan mij? :P
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 17 days ago
Scantraxx kan er goed monopoly spelen... Jammer dit.
W
Hardtraxx Newbie
34 posts member since 2012
last seen Feb 2012
ik kijk hier echt heel veel naar uit!
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
urbandesigner wrote:Scantraxx kan er goed monopoly spelen... Jammer dit.
Boeiend? Als het goede muziek is maakt het mij niet uit of het van Scantraxx, Fusion of desnoods Hello Kitty records komt hoor.
E
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2015
Dark Pact wrote:
Boeiend? Als het goede muziek is maakt het mij niet uit of het van Scantraxx, Fusion of desnoods Hello Kitty records komt hoor.
echt he, wat een onzin.
Hardtraxx Veteran
last seen 17 days ago
Dark Pact wrote:
Boeiend :P. Gelukkig dat er weer wat fatsoenlijke dj's bijkomen op Scantraxx danmaar.
E
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2015
urbandesigner wrote:
Dark Pact wrote:
Boeiend :P. Gelukkig dat er weer wat fatsoenlijke dj's bijkomen op Scantraxx danmaar.
waren er allang
Hardtraxx Veteran
last seen 17 days ago
Zeg toch weer. Vind verder DBSTF, Frontliner en A2 wel aardig.
Zoek er verder niks achter hoor :P.
Maar misschien dat er hierom geen Fusion artiesten op XQ stonden?
Hardtraxxer
164 posts member since 2010
last seen Apr 2013
Lachen! :)
ken alleen Space & Point Of No Return nog niet xd
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
Hardlover15 wrote:Lachen! :)
en nummer 2 en 10 dan :huh:
B
Hardtraxx Addict
1622 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Zo de tracklist voorspelt veel goeds! Ben benieuwd naar die vier nieuwe tracks. :)
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Wildstylerz wrote:
2 ;)

View on YouTube
E
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2015
Mr Lellebel wrote:
Wildstylerz wrote:
2 ;)

View on YouTube

haha lachwekkend gewoon dat jij hier dingen plaatst en het zelf blijkbaar niet eens luisterd. De enige preview van I just wanna know duurt 40 seconden . dit is gewoon die preview 2X aanelkaar geplakt :oh:
Hardtraxx Veteran
last seen May 2026
emmerick wrote: haha lachwekkend gewoon dat jij hier dingen plaatst en het zelf blijkbaar niet eens luisterd. De enige preview van I just wanna know duurt 40 seconden . dit is gewoon die preview 2X aanelkaar geplakt :oh:
Prima toch :D
E
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2015
Mr Lellebel wrote:
emmerick wrote: haha lachwekkend gewoon dat jij hier dingen plaatst en het zelf blijkbaar niet eens luisterd. De enige preview van I just wanna know duurt 40 seconden . dit is gewoon die preview 2X aanelkaar geplakt :oh:
ja kortom track 2 van het album kennen we ook nog niet. 40 seconden is niks.
Hardtraxx Veteran
last seen May 2026
emmerick wrote:
Mr Lellebel wrote:
ja kortom track 2 van het album kennen we ook nog niet. 40 seconden is niks.
Vind dat dit een prima indicatie geeft van hoe het nummer klinkt... Misschien had Wildstylerz dit nog helemaal niet gehoord.
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
yoo thanks, weet ik al ongeveer hoe de sounds gaan :P nu die andere 3 nog >.<