te lekker album
deze gaat zeker als glimmend schijfje aangeschaft worden 
Inderdaad. Anders ga ik hem gewoon 'illegaal' meenemenwrote:Fysiek album? Dan wordt hij 100% aangeschaft.
Inderdaad. Anders ga ik hem gewoon 'illegaal' meenemenwrote:Fysiek album? Dan wordt hij 100% aangeschaft.
stoutertwrote:Inderdaad. Anders ga ik hem gewoon 'illegaal' meenemenwrote:Fysiek album? Dan wordt hij 100% aangeschaft.
Zo ben ik nou eenmaalwrote:stoutertwrote:Inderdaad. Anders ga ik hem gewoon 'illegaal' meenemenwrote:Fysiek album? Dan wordt hij 100% aangeschaft.
Lijkt me sterk wil deze niet fysiek komen!wrote:Fysiek album? Dan wordt hij 100% aangeschaft.
wrote:Ik vind alleen die Unite Edit echt verschrikkelijkDe rest (op de onbekenden na) vind ik eigenlijk allemaal vet, alleen Move Your Body Remix & Gimme Love Edit vind ik niet zo boeiend. En Tonight Remix heb ik al te vaak gehoord. Maar verder helemaal goed
Dit! Wat was het geniaal geweest als Pounding Senses remix er stiekem op kwamwrote:Knock Out samen met The Pitcher. Heerlijk dat ie er op staat!
Machtig mooie tracklist zeg. Heel erg veel zin in dit album!
Jaja, misschien een hidden track, net als bij DBST toendertijd met We Be Kick'n Bass.wrote: Machtig mooie tracklist zeg. Heel erg veel zin in dit album!
Dit! Wat was het geniaal geweest als Pounding Senses remix er stiekem op kwam
Die mis ik inderdaad ook ! Die Just like you kwam uit een onverwachte hoek. Maar klapte er wel op daar in de HMH zegwrote:dan mis ik toch ook smd - just like you(2011 refixx) , Wildstylez & Noisecontrollers - A different story (anti edit)
Evil Activities - Point Of No Returnwrote:toch wel stiekem benieuwt naar die K&EA plaat
https://www.recess.nl/cd-dvd/info/e=nc2 ... ers/51266/wrote:DIK!
kan je deze al pre-orderen?
Daar staat 10 ook Noisecontrollers - No Idea ipv Pavelowwrote:https://www.recess.nl/cd-dvd/info/e=nc2 ... ers/51266/wrote:DIK!
kan je deze al pre-orderen?
Mijden? Je hebt dus maanden geen hardstyle beluisterd?wrote:Ik heb geprobeerd alle tracks te mijden(behalve so high) zodat de tracks een verassing zullen zijn bij het album. Weet dus nog niet wat ik kan verwachten