Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 11 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
HS Album 21 tracks

Noisecontrollers - E=NC2 (Album)

Listen onJuno
M
Hardtraxxer
67 posts member since 2012
last seen Jun 2012
YESS
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
16. Headhunterz & Wildstylez Feat. Noisecontrollers - Tonight (Alpha2 Remix)
?
M
Hardtraxx Newbie
23 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Cruelty wrote:
Rik wrote:
16. Headhunterz & Wildstylez Feat. Noisecontrollers - Tonight (Alpha2 Remix)
?
beste plaat van het album :thumbsup:
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
[/quote]
beste plaat van het album :thumbsup:[/quote]
Image
M
Hardtraxxer
67 posts member since 2012
last seen Jun 2012
Wildstylerz wrote:
beste plaat van het album :thumbsup:[/quote]
Image[/quote]

JIMMYYY

#HWS9
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Leer es quoten allemaal
S
Hardtraxxer
689 posts member since 2009
last seen Apr 2017
Dysphoria wrote:Was toch allang bekend of ligt dat aan mij? :P
Er zijn toch diverse hardtraxxers geweest die het niet wilde geloven ook al was er genoeg bewijs. En het maakt me ook geen zak uit hoor, zolang ik het album maar krijg mag die op het label van K3 gereleased worden
Hardtraxx Addict
1522 posts member since 2011
last seen Jan 2015
Wordt het album nu op Scantraxx gereleased... Waar is dat hele Digital Age gebeuren dan goed voor geweest als het uiteindelijk toch op scantraxx komt?
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 17 days ago
Squid wrote:Wordt het album nu op Scantraxx gereleased... Waar is dat hele Digital Age gebeuren dan goed voor geweest als het uiteindelijk toch op scantraxx komt?
Zo laat het hardstyle kartel net lijken alsof er veel labels zijn, maar in principe heb je Fusion of Scantraxx, volgens mij vallen zelfs TillT en Italian hardstyle onder Scantraxx. En dan nog wat losse labels als DWX, Theracords en Sys-X.
Scantraxx is dus zowat alleenheerser.
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
urbandesigner wrote:
Squid wrote:Wordt het album nu op Scantraxx gereleased... Waar is dat hele Digital Age gebeuren dan goed voor geweest als het uiteindelijk toch op scantraxx komt?
Zo laat het hardstyle kartel net lijken alsof er veel labels zijn, maar in principe heb je Fusion of Scantraxx, volgens mij vallen zelfs TillT en Italian hardstyle onder Scantraxx. En dan nog wat losse labels als DWX, Theracords en Sys-X.
Scantraxx is dus zowat alleenheerser.
en daar is gelukkig niks mis mee, in een relatief klein muziek genre als hardstyle moet je krachten bundelen. Daarom valt veel onder hetzelfde. Zo werkt de baas vans hardstyle.com ook bij scantraxx. Noisecontrollers hebben ook altijd een studio bij scantraxx gehad ookal zaten ze bij fusion. 1 grote familie.
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Het is wel een grote familie onder elkaar, maar als het gaat om business is de strijd aanwezig. Het zijn natuurlijk elkaars grootste concurrenten. Eigenlijk hebben de Nosiecontrollers een soort macht, omdat iedereen ze wel wil hebben haha. Ze kunnen gewoon kiezen bij wie ze zitten :P Geintje hoor, ik denk niet dat dat het geval is, ze krijgen gewoon de vrijheid. Ik snap eigenlijk niet waarom ze niet verdergaan met Digital Age! Er is nog zoveel potentie. Er is werkelijk geen enkele activiteit meer de laatste weken. Zonde!
Last edited by jambekkie on 10 Feb 2012 11:37, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
jambekkie wrote:Het is wel een grote familie onder elkaar, maar als het gaat om business is de strijd aanwezig. Het zijn natuurlijk elkaars grootste concurrenten. Eigenlijk hebben de Nosiecontrollers een soort macht, omdat iedereen ze wel wil hebben haha. Ze kunnen gewoon kiezen bij wie ze zitten :P Geintje hoor, ik denk niet dat dat het geval is, ze krijgen gewoon de vrijheid. Ik snap eigenlijk niet waarom ze stoppen met Digital Age! Er is werkelijk geen enkele activiteit meer de laatste weken. Zonde!
Hoezo stoppen ze ermee? Wildstylez heeft maar een paar tracks gehad, die denk ik binnenkort wel zullen komen, en NC wacht met releasen totdat het album uit is.
J
Heb ik wat gemist dat ze gaan stoppen met Digital Age?

Zoja, dan ben ik benieuwd naar welk Label ze dan gaan.
J
Hardtraxx Elite
last seen May 2014
JEFSKIII wrote:Heb ik wat gemist dat ze gaan stoppen met Digital Age?

Ohh, ik moet me even herstellen. Het lijkt alsof ze ermee stoppen bedoel ik eigenlijk :$ :cry:
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 9 hours ago
Ze stoppen er niet mee!
Hardtraxx Addict
1819 posts member since 2010
Nou de fuck en, het is slechts een naampje waaronder tracks gereleased worden. Ze gaan niet anders produceren erdoor, zodra ze een strobreed in de weg gelegd wordt, gaan ze naar de ander toe.
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Pffff jongens als je een IQ hebt lager dan 80 reageer dan gewoon niet. Digital Age = Scantraxx, is al 100.000 keer verteld. Echt als ik 3 marathons achter elkaar loop met een baksteen aan iedere voet ben ik minder vermoeid dan wanneer ik die reacties van jullie doorlees.
J
jambekkie wrote:

Ohh, ik moet me even herstellen. Het lijkt alsof ze ermee stoppen bedoel ik eigenlijk :$ :cry:
Jij weer he jambekkie, als jij zo doorgaat laat je me nog in sinterklaas geloven, boefje!
Hardtraxx Addict
1831 posts member since 2009
last seen Dec 2019
Stinkjanus wrote:In een van hun allereerste platen, die nooit gereleased zijn, hoor je op een gegeven moment 'Fuck Scantraxx'. Volgens mij waren ze boos ofzo. Marketingtechnisch is het natuurlijk logisch dat ze op het grootste hardstylelabel ter wereld zijn gekomen..

jij haalt echt de gekste dingen in je heuft!
J
Hardtraxx Elite
last seen May 2014
JEFSKIII wrote:
jambekkie wrote:

Jij weer he jambekkie, als jij zo doorgaat laat je me nog in sinterklaas geloven, boefje!
Sorry JEFSKIII :$
Hardtraxxer
68 posts member since 2011
last seen Feb 2015
Facebook noisecontrollers:

Together with our upcoming album E=NC2 We will give away some free tracks wich will be some of the unreleased oldies people keep asking for.

More info around the releasedate: 2nd of March.
Dit is toch wel heel goed nieuws zeg.. Denk dat de meesten hopen op de pounding senses edit :thumbup:
Last edited by Italian Stallion on 10 Feb 2012 11:50, edited 2 times in total.
A
Pounding Senses edit
Gaia
Shout
Duck Sauce remix
Repelsteeltje - Set U Free
Alle edits van Zwemporium 2008
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Nu wel een goede kans dat Interview :bomb: uitgebracht word!
J
Op die eendensaus remix wacht ik ook al een tijdje ja, en Gaia blijft goud.
Hardtraxxer
68 posts member since 2011
last seen Feb 2015
Pounding senses (NC & Zany edit)
Crump Emporium 2008 edit
Shreek climax 2009 edit

Ow wat kijk ik hier naar uit zeg.. Zeer benieuwd of ze daadwerkelijk alles weg gaan geven.. wat me sterk lijkt, gezien de waslijst aan niet gereleasde tracks ?!