Zowiezo kunnen ze iig terug mailen! en dat doen ze zelfs ook niet.wrote:Begrijpelijke frustratie, maar denk niet dat Hardstyle.com hier veel aan kan doen...
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Listen onJuno
- 01Intro
- 02Pavelow - I Just Wanna Know
- 03Dutch Master - Million Miles Away (Noisecontrollers Remix)
- 04Pillars Of Creation
- 05Bioweapon - Move Your Body (Noisecontrollers Remix)
- 06Gimme Love (Hard Edit)
- 07Noisecontrollers & Pavelow - Quatre mains
- 08Noisecontrollers ft. Daniëlle - Unite (Vocal Edit)
- 09Space
- 10Pavelow - No Idea
- 11So High
- 12Crump (Ran-D Remix)
- 13Universe was Born
- 14Noisecontrollers Feat. Alpha2 - Moonraker
- 15Noisecontrollers Feat. Pitcher - Knock Out
- 16Headhunterz & Wildstylez Feat. Noisecontrollers - Tonight (Alpha2 Remix)
- 17Revolution Is Here (Donkey Rollers Remix)
- 18E=NC2
- 19Aliens(Digital Punk Remix)
- 20Night After Night (Zany Remix)
- 21Kasparov Feat. Evil Activities - Point Of No Return
Het is inderdaad niet netjes van hardstyle.com, maar ik neem aan dat hier echt wel wat mee gebeurt. Het lijkt me dat je ook een beetje normale service wil bieden.
-
A
zelfde probleem.... En zelfde avatarwrote:Zowiezo kunnen ze iig terug mailen! en dat doen ze zelfs ook niet.wrote:Begrijpelijke frustratie, maar denk niet dat Hardstyle.com hier veel aan kan doen...
Hebben ze ook niet ergens een algemeen berichtje gedropt?wrote:Zowiezo kunnen ze iig terug mailen! en dat doen ze zelfs ook niet.wrote:Begrijpelijke frustratie, maar denk niet dat Hardstyle.com hier veel aan kan doen...
Vind het toch ook wel verpauperd slecht dat die gratis tracks er nog niet zijn. En met de samplers mogen ze binnenkort ook wel komen.
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
So High en Million Miles Away zijn al uit?wrote:Vind het toch ook wel verpauperd slecht dat die gratis tracks er nog niet zijn. En met de samplers mogen ze binnenkort ook wel komen.
Oke dat wel, maar bedoel meer de officieele samplers of hoe noem je dat?wrote:So High en Million Miles Away zijn al uit?wrote:Vind het toch ook wel verpauperd slecht dat die gratis tracks er nog niet zijn. En met de samplers mogen ze binnenkort ook wel komen.
Gij bent de enigste die hier jankt volgens mijwrote:Niet zo huilen horKomt vanzelf.
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
tonight remix is ook al uit hoor 
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2023
Noisecontrollers:
Ps: The free tracks are coming. Dont rush!
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2023
wutwrote:En Gimme love (hard edit)
Die zat op de Defqon1 dvd van 2011, geloof ik.wrote:wutwrote:En Gimme love (hard edit)?
-
IHardtraxxer
- 253 posts member since 2008
- last seen Jan 2026
Waarschijnlijk niet full
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Ik heb nog steeds geen reactie van Hardstyle.com! 24uur mijn reet
Wij hebben het over full heawrote:Die zat op de Defqon1 dvd van 2011, geloof ik.wrote:wutwrote:En Gimme love (hard edit)?
Ze hadden die free tracks ook NIET kunnen geven dus zeik niet zo stomzinnig.wrote:So High en Million Miles Away zijn al uit?wrote:Vind het toch ook wel verpauperd slecht dat die gratis tracks er nog niet zijn. En met de samplers mogen ze binnenkort ook wel komen.
Klopt, maar als ze die beloven en er vervolgens niks meer over laten horen, blijf je ook zitten met een leeg gevoelwrote:Ze hadden die free tracks ook NIET kunnen geven dus zeik niet zo stomzinnig.wrote:So High en Million Miles Away zijn al uit?wrote:Vind het toch ook wel verpauperd slecht dat die gratis tracks er nog niet zijn. En met de samplers mogen ze binnenkort ook wel komen.
Ze geven toch als info dat het er aan komt? Maak je niet zo druk. Samplers en gratis tracks komen echt wel. Geduld is een schone zaak.wrote:
Klopt, maar als ze die beloven en er vervolgens niks meer over laten horen, blijf je ook zitten met een leeg gevoel
Ik maak me er niet druk omwrote:Ze geven toch als info dat het er aan komt? Maak je niet zo druk. Samplers en gratis tracks komen echt wel. Geduld is een schone zaak.wrote:
Klopt, maar als ze die beloven en er vervolgens niks meer over laten horen, blijf je ook zitten met een leeg gevoel
wrote:Ze hadden die free tracks ook NIET kunnen geven dus zeik niet zo stomzinnig.wrote:So High en Million Miles Away zijn al uit?wrote:Vind het toch ook wel verpauperd slecht dat die gratis tracks er nog niet zijn. En met de samplers mogen ze binnenkort ook wel komen.
Ik zal er voortaan op letten zuster zeik.
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Misschien ligt het aan mij, maar zo moeilijk is het toch niet om 5 track's in een .rar bestandje te zetten en op WeTransfer te gooien?? 5 minuten werk...
Doe er nou niet zo moeilijk over, ze hebben al gezegd dat ze komen, dus een beetje geduld mag dan welwrote:Misschien ligt het aan mij, maar zo moeilijk is het toch niet om 5 track's in een .rar bestandje te zetten en op WeTransfer te gooien?? 5 minuten werk...
We blijven nederlanders hewrote:Doe er nou niet zo moeilijk over, ze hebben al gezegd dat ze komen, dus een beetje geduld mag dan welwrote:Misschien ligt het aan mij, maar zo moeilijk is het toch niet om 5 track's in een .rar bestandje te zetten en op WeTransfer te gooien?? 5 minuten werk...Heeft denk ik niet echt zin om dit topic vol te spammen met 'IK WIL GRATIS TRACSK!?!?!' of 'WAAR BLIVEJEN ZEE!?' of ook maar iets wat daar op slaat..