Laten we het dan over 1 ding eens zijn, het zijn beide geen Wildstylez collabswrote:Geen dingen zeggen waarvan je niet weet dat of het waar is ja of neewrote:Tonight is in feite een Wildstylez Remix van een Hhz, Wsz & NC track, dus ook niet echt een collab. En A2 collabs worden niet door Wildstylez gedaan. Moonraker is volgens mij gewoon een track van Bas met iemand van A2 die er naast zit ofzo.wrote:Wat is Tonight dan? En als je A² tracks meerekent?
En kijk gewoon naar de credits, dan heb je je antwoord.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Listen onJuno
- 01Intro
- 02Pavelow - I Just Wanna Know
- 03Dutch Master - Million Miles Away (Noisecontrollers Remix)
- 04Pillars Of Creation
- 05Bioweapon - Move Your Body (Noisecontrollers Remix)
- 06Gimme Love (Hard Edit)
- 07Noisecontrollers & Pavelow - Quatre mains
- 08Noisecontrollers ft. Daniëlle - Unite (Vocal Edit)
- 09Space
- 10Pavelow - No Idea
- 11So High
- 12Crump (Ran-D Remix)
- 13Universe was Born
- 14Noisecontrollers Feat. Alpha2 - Moonraker
- 15Noisecontrollers Feat. Pitcher - Knock Out
- 16Headhunterz & Wildstylez Feat. Noisecontrollers - Tonight (Alpha2 Remix)
- 17Revolution Is Here (Donkey Rollers Remix)
- 18E=NC2
- 19Aliens(Digital Punk Remix)
- 20Night After Night (Zany Remix)
- 21Kasparov Feat. Evil Activities - Point Of No Return
-
A
Zoals verwacht, hopelijk nog deze maand maar ik denk het niet.
-
A
laatste keer hardstyle.com voor mij......
Oke.wrote:laatste keer hardstyle.com voor mij......
+1wrote:laatste keer hardstyle.com voor mij......
heb hem op http://www.armadamusicshop.com gekocht...
3 euro goedkoper, binnen een dag binnen en een mooie keycord erbij
3 euro goedkoper, binnen een dag binnen en een mooie keycord erbij
-
A
KEYCORDwrote: mooie keycord erbij
-
C
Hardstyle.com is bij deze voor mij afgeschreven... Zo lange wachttijd, geen support en veel klachten.
Ik wil gewoon mijn product waar ik betaald voor heb, niet meer en niet minder!
-
AHardtraxxer
- 466 posts member since 2011
- last seen Dec 2022
Kheb geen problemen met hardstyle.com gehad met deze actie, had em ook vrij snel (diezelfde nacht dat het bekent was) besteld. Heb wel eens een keer een ticket geschreven naar de support, maar wat is die kaas zeg
Snap wel dat mensen hardstyle.com wat minder vinden.
Ook leek het mij dat er een handtekening op de CD/Poster zou staan, waar ik verder niets meer over heb gehoord. Leek mij toch best leuk om dat nog als 'speciaal' iets erop te hebben staan zeg maar. Ik koop namelijk nooit CD's alleen leek het mij wel een leuke actie dit.
Voor de rest, lekker album, maar de dubstep part had van mij iets minder gemogen, heb het niet zo op dubstep. De rest toppie
Ook leek het mij dat er een handtekening op de CD/Poster zou staan, waar ik verder niets meer over heb gehoord. Leek mij toch best leuk om dat nog als 'speciaal' iets erop te hebben staan zeg maar. Ik koop namelijk nooit CD's alleen leek het mij wel een leuke actie dit.
Voor de rest, lekker album, maar de dubstep part had van mij iets minder gemogen, heb het niet zo op dubstep. De rest toppie
Last edited by Aep on 10 Mar 2012 12:18, edited 2 times in total.
-
A
dit duswrote:Hardstyle.com is bij deze voor mij afgeschreven... Zo lange wachttijd, geen support en veel klachten.
@ Aep ben je backlinks aan het genereren ofzo?
-
A
8 dagen na dato? Had je pre-order?wrote:Net binnen gekregen
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Beter laat dan nooit 
aliens is trouwens wel een verrekt fijne plaat. er zijn helaas maar een paar uitschieters bij 
-
J
Wanneer komen die samplers?
-
A
wrote:Wanneer komen die Oude NC platen?
-
MHardtraxxer
- 313 posts member since 2012
- last seen Nov 2017
Net t-shirt, poster en album besteld ben benieuwd wanneer ik hem binnen krijg..
wrote:wrote:Wanneer komen die Oude NC platen?
-
J
wrote:Wanneer komen die samplers en Oude NC platen?
wat zijn dat voor loser bij hardstyle.com nog steeds die cd niet binnen! zitten zij hier in nederland? weet iemand een adres dat zou wel mooi zijn!
Heb m ook besteld bij hardstyle.com en ook nog niet binnen, maar wat is je reden om daar langs te gaan?
Fittie?
Fittie?
ja dat zowiezo opdonderen met hun noem je dit een pre order? ze reageren niet op mailtjes twitter of facebook.
Dan sturen ze een mail met inlog gegevens ik koop zowiezo nooit nummers bij hun en nu zeker helemaal niks meer!!
Dan sturen ze een mail met inlog gegevens ik koop zowiezo nooit nummers bij hun en nu zeker helemaal niks meer!!