Klopt klopt, ik wil ze zelf natuurlijk ook maar al te graag hebben. Maar als ze zeggen van ze komen er aan nog een beetje geduld, komt het vast wel goedwrote:We blijven nederlanders he
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Listen onJuno
- 01Intro
- 02Pavelow - I Just Wanna Know
- 03Dutch Master - Million Miles Away (Noisecontrollers Remix)
- 04Pillars Of Creation
- 05Bioweapon - Move Your Body (Noisecontrollers Remix)
- 06Gimme Love (Hard Edit)
- 07Noisecontrollers & Pavelow - Quatre mains
- 08Noisecontrollers ft. Daniëlle - Unite (Vocal Edit)
- 09Space
- 10Pavelow - No Idea
- 11So High
- 12Crump (Ran-D Remix)
- 13Universe was Born
- 14Noisecontrollers Feat. Alpha2 - Moonraker
- 15Noisecontrollers Feat. Pitcher - Knock Out
- 16Headhunterz & Wildstylez Feat. Noisecontrollers - Tonight (Alpha2 Remix)
- 17Revolution Is Here (Donkey Rollers Remix)
- 18E=NC2
- 19Aliens(Digital Punk Remix)
- 20Night After Night (Zany Remix)
- 21Kasparov Feat. Evil Activities - Point Of No Return
-
A
wrote:'IK WIL M'N BETAALDE TRACSK!?!?!' of 'WAAR BLIVEJEN ZEE!?' of ook maar iets wat daar op slaat..
Mijn geduld bij het wachten op tracks van Digital Age is wel zo'n beetje op. Teeerrriingggg wat duurt dat allemaal laaaaannngggg daaarrrrr vooorrraaallll meet Wiiiildstyylleezzzzzzzzwrote: Ze geven toch als info dat het er aan komt? Maak je niet zo druk. Samplers en gratis tracks komen echt wel. Geduld is een schone zaak.
IK HEB GEEN GEDULD!!!!wrote:wrote:'IK WIL M'N BETAALDE TRACSK!?!?!' of 'WAAR BLIVEJEN ZEE!?' of ook maar iets wat daar op slaat..
-
A
Ps: The free tracks are coming. Dont rush!
wrote:Ps: The free tracks are coming. Dont rush!

-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
-
MHardtraxxer
- 313 posts member since 2012
- last seen Nov 2017
Meer mensen een e-mail gehad van Hardstyle.com?
Ze bieden daarin hun excuses aan voor de lange wachttijd en geen reactie, alle bestellingen tussen 2 maart en 12 maart zijn onderweg. En ze hebben een presentje voor ons als je de mail beantwoord met je username
Ze bieden daarin hun excuses aan voor de lange wachttijd en geen reactie, alle bestellingen tussen 2 maart en 12 maart zijn onderweg. En ze hebben een presentje voor ons als je de mail beantwoord met je username
-
A
Nog nikswrote:Meer mensen een e-mail gehad van Hardstyle.com?
Misschien krijgen we die gratis tracks? Want als het al verstuurd is gaan ze lijkt me niet nog iets opsture? Nouja ik wil die CD gewoon
-
JHardtraxxer
- 114 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
Die free tracks komen sowieso. Zou maar zo kunnen dat ze voor vrijdag beschikbaar zijn. Ik vindt t al tof dat we ze krijgen want zoals iemand eerder hier al schreef; ze hadden ze ook niet kunnen gevenwrote:Nog nikswrote:Meer mensen een e-mail gehad van Hardstyle.com?
Misschien krijgen we die gratis tracks? Want als het al verstuurd is gaan ze lijkt me niet nog iets opsture? Nouja ik wil die CD gewoon
Wel netjes van ze, heb alleen nog geen mail gehadwrote:Meer mensen een e-mail gehad van Hardstyle.com?
ja die mail had ik ook gekregen, best wel netjes toch van ze, had niet eens door dat deze bestelling wat langer duurde eigenlijkwrote:Wel netjes van ze, heb alleen nog geen mail gehadwrote:Meer mensen een e-mail gehad van Hardstyle.com?
wanneer kreeg jij die mail precies?wrote:ja die mail had ik ook gekregen, best wel netjes toch van ze, had niet eens door dat deze bestelling wat langer duurde eigenlijkwrote:Wel netjes van ze, heb alleen nog geen mail gehadwrote:Meer mensen een e-mail gehad van Hardstyle.com?
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Geen mail daarover gehad, maar ze hebben me wel om adresgegevens gevraagd, ze waren het adres kwijtgeraakt ?? Ik begon mij al zorgen te maken. Die mail is al meer dan 2 weken geledenwrote:Meer mensen een e-mail gehad van Hardstyle.com?
Ik hoop dat ik het pakket nog krijg
-
MHardtraxxer
- last seen Nov 2017
Ik kreeg hem de 13e smiddags ofzo, ben wel benieuwd wanneer ze nu eigenlijk binnenkomen..wrote:Geen mail daarover gehad, maar ze hebben me wel om adresgegevens gevraagd, ze waren het adres kwijtgeraakt ?? Ik begon mij al zorgen te maken. Die mail is al meer dan 2 weken geledenwrote:Meer mensen een e-mail gehad van Hardstyle.com?
Ze bieden daarin hun excuses aan voor de lange wachttijd en geen reactie, alle bestellingen tussen 2 maart en 12 maart zijn onderweg. En ze hebben een presentje voor ons als je de mail beantwoord met je username![]()
Ik hoop dat ik het pakket nog krijg
-
MHardtraxxer
- last seen Nov 2017
Heb me pakketje vanmiddag binnen gehad
, had hem maandag avond besteld.. Dus gaat nog redelijk snel
-
A
haha wattt ik had hem maand geleden gepreorderd nog steeds niks :') terwijl ik ook al die baas heb gesprokenwrote:Heb me pakketje vanmiddag binnen gehad, had hem maandag avond besteld.. Dus gaat nog redelijk snel
-
JHardtraxxer
- 681 posts member since 2009
- last seen Jun 2026
HMMMM nog steeds geen free tracks, hoe moeilijk kan het zijn, vertel anders even waarom ze er nog niet zijn of waneer ze er wel aan komen
het duurt maar en het duurt maar.
-
JHardtraxxer
- 114 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
En het KAN nog wel langer duren. Zeuren heeft geen zin want t komt zelf.wrote:HMMMM nog steeds geen free tracks, hoe moeilijk kan het zijn, vertel anders even waarom ze er nog niet zijn of waneer ze er wel aan komen
Ze komen wanneer je het niet verwacht
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
misschien geven ze die nog een extra twist die free tracks 
Hopelijk duurt het zo lang, omdat ze met Wouter bezig zijn over de rechten van Pounding Sences!
Of Interview ff masteren met hun huidige kennis. 
-
A
Faces of Creation is op Reverze gedraaid, wie weet komt daar een gemasterde versie van uit? Aangezien die geleakte versie kwalitatief niet veel soeps was..
wrote:Of Interview ff masteren met hun huidige kennis.
Precies wat ik ook dacht toen ik die tl zag indd! Vandaar dat het misschien zo lang op zich laat wachten.wrote:Faces of Creation is op Reverze gedraaid, wie weet komt daar een gemasterde versie van uit? Aangezien die geleakte versie kwalitatief niet veel soeps was..