Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 8 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 21 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Album 21 tracks

Noisecontrollers - E=NC2 (Album)

Listen onJuno
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Carminizerz wrote:We blijven nederlanders he
Klopt klopt, ik wil ze zelf natuurlijk ook maar al te graag hebben. Maar als ze zeggen van ze komen er aan nog een beetje geduld, komt het vast wel goed :P
A
Carminizerz wrote:'IK WIL M'N BETAALDE TRACSK!?!?!' of 'WAAR BLIVEJEN ZEE!?' of ook maar iets wat daar op slaat.. >.<
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Khadber wrote: Ze geven toch als info dat het er aan komt? Maak je niet zo druk. Samplers en gratis tracks komen echt wel. Geduld is een schone zaak.
Mijn geduld bij het wachten op tracks van Digital Age is wel zo'n beetje op. Teeerrriingggg wat duurt dat allemaal laaaaannngggg daaarrrrr vooorrraaallll meet Wiiiildstyylleezzzzzzzz
Hardtraxxer
343 posts member since 2009
Anonymous wrote:
Carminizerz wrote:'IK WIL M'N BETAALDE TRACSK!?!?!' of 'WAAR BLIVEJEN ZEE!?' of ook maar iets wat daar op slaat.. >.<
IK HEB GEEN GEDULD!!!! xd
A
Ps: The free tracks are coming. Dont rush!
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Almighty wrote:
Ps: The free tracks are coming. Dont rush!
Image
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
:lol:
M
Hardtraxxer
313 posts member since 2012
last seen Nov 2017
Meer mensen een e-mail gehad van Hardstyle.com?
Ze bieden daarin hun excuses aan voor de lange wachttijd en geen reactie, alle bestellingen tussen 2 maart en 12 maart zijn onderweg. En ze hebben een presentje voor ons als je de mail beantwoord met je username
A
Murcie wrote:Meer mensen een e-mail gehad van Hardstyle.com?
Ze bieden daarin hun excuses aan voor de lange wachttijd en geen reactie, alle bestellingen tussen 2 maart en 12 maart zijn onderweg. En ze hebben een presentje voor ons als je de mail beantwoord met je username
Nog niks :(

Misschien krijgen we die gratis tracks? Want als het al verstuurd is gaan ze lijkt me niet nog iets opsture? Nouja ik wil die CD gewoon :woot:
J
Hardtraxxer
114 posts member since 2009
last seen Apr 2017
Anonymous wrote:
Nog niks :(

Misschien krijgen we die gratis tracks? Want als het al verstuurd is gaan ze lijkt me niet nog iets opsture? Nouja ik wil die CD gewoon :woot:
Die free tracks komen sowieso. Zou maar zo kunnen dat ze voor vrijdag beschikbaar zijn. Ik vindt t al tof dat we ze krijgen want zoals iemand eerder hier al schreef; ze hadden ze ook niet kunnen geven :)
Hardtraxxer
148 posts member since 2011
last seen Jan 2013
Wel netjes van ze, heb alleen nog geen mail gehad :/
Hardtraxxer
660 posts member since 2010
last seen Jun 2016
Juupie wrote:
ja die mail had ik ook gekregen, best wel netjes toch van ze, had niet eens door dat deze bestelling wat langer duurde eigenlijk :slow:
Hardtraxxer
148 posts member since 2011
last seen Jan 2013
knotsjebilly wrote:
Juupie wrote:
ja die mail had ik ook gekregen, best wel netjes toch van ze, had niet eens door dat deze bestelling wat langer duurde eigenlijk :slow:
wanneer kreeg jij die mail precies?
O
Hardtraxx Addict
1337 posts member since 2011
last seen May 2016
Geen mail daarover gehad, maar ze hebben me wel om adresgegevens gevraagd, ze waren het adres kwijtgeraakt ?? Ik begon mij al zorgen te maken. Die mail is al meer dan 2 weken geleden :/

Ik hoop dat ik het pakket nog krijg xd
M
Hardtraxxer
last seen Nov 2017
Ox_Ite wrote:
Geen mail daarover gehad, maar ze hebben me wel om adresgegevens gevraagd, ze waren het adres kwijtgeraakt ?? Ik begon mij al zorgen te maken. Die mail is al meer dan 2 weken geleden :/

Ik hoop dat ik het pakket nog krijg xd
Ik kreeg hem de 13e smiddags ofzo, ben wel benieuwd wanneer ze nu eigenlijk binnenkomen..
M
Hardtraxxer
last seen Nov 2017
Heb me pakketje vanmiddag binnen gehad :) , had hem maandag avond besteld.. Dus gaat nog redelijk snel
A
Murcie wrote:Heb me pakketje vanmiddag binnen gehad :) , had hem maandag avond besteld.. Dus gaat nog redelijk snel
haha wattt ik had hem maand geleden gepreorderd nog steeds niks :') terwijl ik ook al die baas heb gesproken
J
Hardtraxxer
681 posts member since 2009
last seen Jun 2026
HMMMM nog steeds geen free tracks, hoe moeilijk kan het zijn, vertel anders even waarom ze er nog niet zijn of waneer ze er wel aan komen
het duurt maar en het duurt maar.
J
Hardtraxxer
114 posts member since 2009
last seen Apr 2017
jeff wrote:HMMMM nog steeds geen free tracks, hoe moeilijk kan het zijn, vertel anders even waarom ze er nog niet zijn of waneer ze er wel aan komen
het duurt maar en het duurt maar.
En het KAN nog wel langer duren. Zeuren heeft geen zin want t komt zelf.

Ze komen wanneer je het niet verwacht :P
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
misschien geven ze die nog een extra twist die free tracks :P
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Hopelijk duurt het zo lang, omdat ze met Wouter bezig zijn over de rechten van Pounding Sences!
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Of Interview ff masteren met hun huidige kennis. :cool:
A
Faces of Creation is op Reverze gedraaid, wie weet komt daar een gemasterde versie van uit? Aangezien die geleakte versie kwalitatief niet veel soeps was..
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 26 days ago
Dakpan wrote:Of Interview ff masteren met hun huidige kennis. :cool:
:love:
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Almighty wrote:Faces of Creation is op Reverze gedraaid, wie weet komt daar een gemasterde versie van uit? Aangezien die geleakte versie kwalitatief niet veel soeps was..
Precies wat ik ook dacht toen ik die tl zag indd! Vandaar dat het misschien zo lang op zich laat wachten.