Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS Released EP 2 tracks Free

Noisecontrollers - Ctrl Alt Delete (Q041)

Label
Q-Dance Records
Catalogue number
Q041
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2008
Arthurhoihoi wrote:Wordt wss een Inqontrol Remix van een ouder nummer van hun, net zoals bij Thunderbeats.
De Crump 2008 edit misschien. Dat lijkt mij in iedergeval een grote kanshebber. Die is namelijk erg populair en kan de verkoop van de vinyl goed beinvloeden. ;)
Hardtraxx Elite
2581 posts member since 2008
last seen May 2014
KYHU Rmx?
Hardtraxxer
668 posts member since 2008
last seen Jan 2014
Lees hier meer slechte reacties als goeie reacties! :(

Ik vind dit nou echt een Anthem zoals een Anthem moet zijn!
Het feest representen en iedereen op de vloer helemaal los laten gaan!

Kicks zijn zoals gewoonlijk bij NC, weer kei en KEIhard! Melodie mag misschien wat gewoontjes zijn, hij knalt wel! :thumbup:

Supernummertje! (L) :innocent:

Sunboom wrote:KYHU Rmx?
Zou best fijn zijn zeg maar xD!
Hardtraxxer
876 posts member since 2008
last seen Nov 2013
Dennis Aka Mash wrote:Waarom dat? Vorig jaar stond er ook een edit van de Donkey Rollers op, misschien dit jaar wel eentje van de Noisecontrollers.

Heb je het ergens gehoord of gelezen dan?
A1. The Last City On Earth (InQontrol Anthem 2008)

B2. Thunderbeats (Original Mix)

dat was de vinyl van vorig jaar ;)
Hardtraxx Addict
1987 posts member since 2008
last seen Mar 2011
Op de B side stond Thunderbeats (Inqontrol Remix)
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Ik zie KYHU (Noisecontrollers Remix) ook wel als een grote kandidaat voor de B-Side.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Ik heb er weinig vertrouwen in dat er een persoonlijke remix van hen op de B-Kant komt, simpelweg omdat NC nou niet al te veel prijsgeeft qua tracks en remixes.

Heb de IQ anthem Zaterdag 2x gehoord. Echt overtuigd ben ik niet, tis een lekker plaatje, maar ik heb zo'n net niet gevoel erbij.
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Dennis Aka Mash wrote:Waarom dat? Vorig jaar stond er ook een edit van de Donkey Rollers op, misschien dit jaar wel eentje van de Noisecontrollers.

Heb je het ergens gehoord of gelezen dan?
Nee dat denk ik, maar ik wist ook niet dat thunderbeats er vorig jaar ook op stond :oh:
Hardtraxxer
904 posts member since 2009
last seen Nov 2012
maakt
headhunterz & wildstyle VS Noisecontrollers - tonight
geen goede kans om kandidaat te zijn
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Sayenjumper wrote:maakt

mm denk dat die weer apart uit zal komen, maar je weet het nooit
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Sayenjumper wrote:maakt
Simpel gezegd.. Nee.
Hardtraxxer
389 posts member since 2009
last seen Dec 2009
kweet niet wat ik vn deze vinyl moet zegge :)
typisch nc geluid ok, ramt wel door denk ik maar kweet het niet goed, OF er moest een stevige b kant kome

zoals bv:

thugz (nc remix)
KYHU (nc remix)
Shreek is back

zou uber vet zijn :worship:
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Jongens.. Ik hoop totaal niet op een remix van Noisecontrollers op de B-Kant. Ik verwacht namelijk niet dat ze die uitbrengen. En al helemaal niet op een vinyl met een anthem, maar op een aparte vinyl. Wat de B-Kant is? Misschien een remix of misschien komt er simpelweg gewoon geen B-Kant.

Feit blijft voor mij: Zolang ik geen officiele bron zie ga ik er niet vanuit dat er een remix als Thugz of KYHU of enig andere remix op de B-kant komt, omdat Noisecontrollers een dergelijk goede remix nog nooit uitgebracht hebben en naar mijn verwachting gaat dat ook niet gebeuren.
Hardtraxx Addict
1750 posts member since 2009
last seen May 2026
Khadber wrote:Jongens.. Ik hoop totaal niet op een remix van Noisecontrollers op de B-Kant. Ik verwacht namelijk niet dat ze die uitbrengen. En al helemaal niet op een vinyl met een anthem, maar op een aparte vinyl. Wat de B-Kant is? Misschien een remix of misschien komt er simpelweg gewoon geen B-Kant.

Feit blijft voor mij: Zolang ik geen officiele bron zie ga ik er niet vanuit dat er een remix als Thugz of KYHU of enig andere remix op de B-kant komt, omdat Noisecontrollers een dergelijk goede remix nog nooit uitgebracht hebben en naar mijn verwachting gaat dat ook niet gebeuren.
Ik vind het goed dat ze dat niet doen... zo blijft het tenminste nog leuk als je die op feesten hoort :thumbup:
Hardtraxxer
last seen Nov 2013
One sided vinyl lijkt me o.k :thumbup:
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2011
Khadber wrote:Jongens.. Ik hoop totaal niet op een remix van Noisecontrollers op de B-Kant. Ik verwacht namelijk niet dat ze die uitbrengen. En al helemaal niet op een vinyl met een anthem, maar op een aparte vinyl. Wat de B-Kant is? Misschien een remix of misschien komt er simpelweg gewoon geen B-Kant.

Ja dat is nou het vervelende ervan als nummers zo vroeg hier gepost worden, dan krijg je speculaties over de b-side bijvoorbeeld .. 'k Vind toch dat er wat meer informatie moet zijn voordat je hier een topic opent ^^ Dat houd het ook overzichtelijker :thumbsup:
Overigens, als er geen B-Side komt, dan eehm ja, dan is het afzetterij. One Sided Vinyls :thumbdown: :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
Nieuwe sample, betere kwaliteit!

Het wordt er toch wel steeds beter op als ik hem vaker luister!
Hardtraxx Elite
last seen May 2014
Arthurhoihoi wrote:

Ja dat is nou het vervelende ervan als nummers zo vroeg hier gepost worden, dan krijg je speculaties over de b-side bijvoorbeeld .. 'k Vind toch dat er wat meer informatie moet zijn voordat je hier een topic opent ^^ Dat houd het ook overzichtelijker :thumbsup:
Overigens, als er geen B-Side komt, dan eehm ja, dan is het afzetterij. One Sided Vinyls :thumbdown: :thumbdown:
Wat een bullshit jongens, die 'speculatie' is gebaseerd op het feit dat er vorig jaar als B-kant voor het IQ anthem wél een remix van een oud nummer van de anthemmaker kwam, en dat de Noisecontrollers behoorlijk wat van dat soort remixen in de omloop hebben. Dus er is zeker wel wat voor te zeggen (hoewel ik zelf dan toch weer denk, van niet :P).

One-sided lijkt me niet, voor zover ik weet is dat nog nooit gebeurd bij een Q-Dance anthem, dus waarom zou het nu wel zo zijn?
Hardtraxxer
389 posts member since 2009
last seen Dec 2009
ik gok op een remix :) of een remake vn een oud NC geluid
Hardtraxx Veteran
Sunboom wrote:One-sided lijkt me niet, voor zover ik weet is dat nog nooit gebeurd bij een Q-Dance anthem, dus waarom zou het nu wel zo zijn?
Het Defqon '08 anthem genaamd Biological insanity is op een one sided vinyl gereleased. En op een krommme ook nog is.. :thumbdown:
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2011
Het was toch op de a-side Extended Mix en op de b-side Cutted version?? :oh:
Hardtraxx Elite
last seen May 2014
Dennis Aka Mash wrote:
Sunboom wrote:One-sided lijkt me niet, voor zover ik weet is dat nog nooit gebeurd bij een Q-Dance anthem, dus waarom zou het nu wel zo zijn?
Het Defqon '08 anthem genaamd Biological insanity is op een one sided vinyl gereleased. En op een krommme ook nog is.. :thumbdown:
Apart, toen ik nog aan muziek sharen deed had ik een extended mix en een cutted version... Maar dat zal de webrelease geweest zijn denk ik dan? Want je hebt inderdaad gelijk, heb het even opgezocht :P.
Hardtraxx Veteran
Dat was de web release ja. ;)
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2011
Wat een afzetterij dan weer. One sided vinyls :thumbdown: :thumbdown:
Hardtraxxer
last seen Nov 2013
View on YouTube

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: