Klopt!wrote:Gister tijdens Hard Bass, riep MC-DV8: "This is the InQontrol Anthem" (ofzo iets) tijdens dit nummer. Dus ga er maar vanuit dat dit het anthem is.wrote:Hoe weet je zo zeker dat dit nummer zo heet en dat dit de Inqontrol anthem wordt? Er is echt nog niks van bekend dus ik vind eigenlijk niet dat dit topic hier juist staat. Maargoed, het klinkt als een goed nummer al lijkt het me idd dat ie snel gaat vervelen. Net als de Bassleader anthem, die vind ik nu ook ruk.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Released EP 2 tracks Free
Noisecontrollers - Ctrl Alt Delete (Q041)
- Label
- Q-Dance Records
- Catalogue number
- Q041
- 01Ctrl Alt Delete
- 02Kasparov Remix
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Noisecontrollers verrast me eigelijk wel, eerst al dat gezeik met Q-dance, en nu in 1x Anthem inQontrol.
Maar wil m eerst even beter horen voordat ik ga oordelen!
Inderdaad, maar zoals ik al zei, ze hebben het anthem verknoeit dus straks hebben ze vast weer ruzie met Q-Dancewrote:Noisecontrollers verrast me eigelijk wel, eerst al dat gezeik met Q-dance, en nu in 1x Anthem inQontrol.
Dit is het anthem, DV8 kondigde het aan als inQontrol anthem.
-
THardtraxxer
- 616 posts member since 2008
- last seen Aug 2015
Ze maken ook wel goeie liedjeswrote:waarom msswrote:Nou krijgen ze vast wéér ruzie met Q-Dance.
en ik denk dat het ene goeie release wordt omdat nc meestal goeie liedjes maken
maar deze is toch echt aan de wat mindere kant.
Begint me nu al te vervelen en niet echt een anthem als je het aan mij vraagt maarja ik zeg altijd tgaat om het feest en niet alleen om de anthem.
-
THardtraxxer
- 616 posts member since 2008
- last seen Aug 2015
Oke daar heb je wel een punt. Ik vind gewoon dat een anthem echt gewoon boven alle tracks eruit moet klappenwrote:Maar het anthem vertegenwoordigt het feest wel.
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Vind ik nu ookwrote:
Ik vind gewoon dat een anthem echt gewoon boven alle tracks eruit moet klappen
-
RHardtraxxer
- 186 posts member since 2008
- last seen Apr 2017
Uit die filmpjes haal je nooit eruit of het een goede track is, althans ik niet.
HQ ftw
HQ ftw
-
QHardtraxx Newbie
- 17 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
Even wachten tot de gehele release er is, pas dan kan ik echt oordelen of het Inqontrol-waardig is 
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
@ Robz & Quiver:
+2
+2
Ben het niet met jullie eens, je kan al zeker horen dat bijvoorbeeld de melodie gewoon heel standaard is.
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Noisecontrollers - Ctrl Alt Delete (InQontrol Anthem 2009)
Alleen nog maar low quality gehoord. Zeer benieuw als ik hem in HQ hoor!
Arthur niet altijd zo negatief doen he
Iemand al een idee wat B-side gaat worden?
Noisecontrollers - Sanctus (MQ)
Noisecontrollers - Yellow Minute (HQ)
Noisecontrollers - The Revolution Is Here (HQ)
Yellow Minute is het vetst!
Alleen nog maar low quality gehoord. Zeer benieuw als ik hem in HQ hoor!
Arthur niet altijd zo negatief doen he
Iemand al een idee wat B-side gaat worden?
Noisecontrollers - Sanctus (MQ)
Noisecontrollers - Yellow Minute (HQ)
Noisecontrollers - The Revolution Is Here (HQ)
Yellow Minute is het vetst!
Frank.. Kijk even bij Noisecontrollers - Sanctus EP aub..
Ik ben niet snel tevreden en kijk altijd een beetje heel erg kritisch naar trackswrote:Arthur niet altijd zo negatief doen he![]()
-
RHardtraxxer
- 186 posts member since 2008
- last seen Apr 2017
Yellow minute was een goeie anthem geweest 
Idd..wrote: Ik vind gewoon dat een anthem echt gewoon boven alle tracks eruit moet klappen
Maar even afwachten nu op HQ
-
DHardtraxxer
- 593 posts member since 2009
- last seen Nov 2023
View on YouTube" target="_blank" rel="nofollow
hier hoor je hem beter
hier hoor je hem beter
Hmm, nog niet goed genoeg om een eind oordeel te geven.
Als het nummer in de live set hoor van NC in de Outland vind ik hem wel oke, maar niet super vet. De melodie is wel apart, maar het is het gewoon net niet.
En dan vraag ik me nu nog af, wat wordt de b-kant? Misschien een Crump 2008 edit? of een Shreek is Back?
En dan vraag ik me nu nog af, wat wordt de b-kant? Misschien een Crump 2008 edit? of een Shreek is Back?
Zal one sided worden denk ikwrote:Als het nummer in de live set hoor van NC in de Outland vind ik hem wel oke, maar niet super vet. De melodie is wel apart, maar het is het gewoon net niet.
Waarom dat? Vorig jaar stond er ook een edit van de Donkey Rollers op, misschien dit jaar wel eentje van de Noisecontrollers.
Heb je het ergens gehoord of gelezen dan?
Heb je het ergens gehoord of gelezen dan?
Wordt wss een Inqontrol Remix van een ouder nummer van hun, net zoals bij Thunderbeats.
Naja, dat lijkt me logisch.
Naja, dat lijkt me logisch.
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
Zou best kunnenwrote:Wordt wss een Inqontrol Remix van een ouder nummer van hun
Aan dit nummer vind ik eigelijk niks aan, is wel jammer want NC zijn toch topproducers