die kies ik hoorwrote:Noisecontrollers - CNTL ALT DELwrote:Ik vind 't nix,
Om een of andere reden raak ik niet in een IQ sfeertje ervan... 't is t net niet heb ik liever 't Sensation Black anthem van Showtek.
VS
Showtek - Black
En dan black kiezen.....
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Released EP 2 tracks Free
Noisecontrollers - Ctrl Alt Delete (Q041)
- Label
- Q-Dance Records
- Catalogue number
- Q041
- 01Ctrl Alt Delete
- 02Kasparov Remix
Ik wordt echt ziek van al dat gezeik op Showtek, echt, wat is er nu weer mis met Black ? Da's iig een stuk minder inspiratieloos dan dit nummer van NC..wrote:Noisecontrollers - CNTL ALT DELwrote:Ik vind 't nix,
Om een of andere reden raak ik niet in een IQ sfeertje ervan... 't is t net niet heb ik liever 't Sensation Black anthem van Showtek.
VS
Showtek - Black
En dan black kiezen.....
Black was zeker geen slechte track. Beste van 2008 van Showtek imo.
Qua beleving en dergelijke wel beter dan deze plichtmatige release.
Qua beleving en dergelijke wel beter dan deze plichtmatige release.
Ik denk dat je toch terug naar school moet gaan Arthur.wrote:Ik wordt echt ziek van al dat gezeik op Showtek, echt, wat is er nu weer mis met Black ? Da's iig een stuk minder inspiratieloos dan dit nummer van NC..wrote:Noisecontrollers - CNTL ALT DELwrote:Ik vind 't nix,
VS
Showtek - Black
En dan black kiezen.....
Ik heb in geen ene reply gezegd dat ik Black niet goed vindt, vind alleen dit Anthem veel harder en vetter.
Tuurlijk had Black heerlijke geluidjes etc, maar heb nooit gezegd dat ik het nummer slecht vond!
-
HHardtraxxer
- 604 posts member since 2008
- last seen Jul 2010
@ dance-tunes!!
Dat kan ik niet ruiken he, het komt iig over alsof je Black een slechte track vind..wrote:Ik denk dat je toch terug naar school moet gaan Arthur.wrote:[quote="DJ D'Railed
Noisecontrollers - CNTL ALT DEL
VS
Showtek - Black
En dan black kiezen.....
Ik wordt echt ziek van al dat gezeik op Showtek, echt, wat is er nu weer mis met Black ? Da's iig een stuk minder inspiratieloos dan dit nummer van NC..
Ik heb in geen ene reply gezegd dat ik Black niet goed vindt, vind alleen dit Anthem veel harder en vetter.
Tuurlijk had Black heerlijke geluidjes etc, maar heb nooit gezegd dat ik het nummer slecht vond!
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Flamewars!!!!
Black was wel dik imo.
Ik vind de midintro van black een stuk harder dan die van ctrl alt delete, bovendien was black nog enigzins een creatief stuk werk, dit is meer van hetzelfde, het dozijn wat een gros probeert te worden.
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Ben het helemaal met je eens.wrote:Ik vind de midintro van black een stuk harder dan die van ctrl alt delete, bovendien was black nog enigzins een creatief stuk werk, dit is meer van hetzelfde, het dozijn wat een gros probeert te worden.
-
NHardtraxxer
- 268 posts member since 2009
- last seen Oct 2024
Inderdaad, begin me behoorlijk te ergeren aan de standaard nummertjes van Noisecontrollers.
Volledig mee eens!wrote:Ik vind de midintro van black een stuk harder dan die van ctrl alt delete, bovendien was black nog enigzins een creatief stuk werk, dit is meer van hetzelfde, het dozijn wat een gros probeert te worden.
Hoewel Blck Thn Blck duidelijk nog vetter was, was Black toch best wel creatief en had originele geluiden.
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
@ JUNO

net gekocht
i like die hardcore remix
i like die hardcore remix