Stond al 3 weken op de firstpostwrote:Update!!
Releasedate: 13 April
A1. Noisecontrollers - Ctrl Alt Delete (Original Mix)
B1. Noisecontrollers - Ctrl ALt Delete (Kasparov Rmx)
Bron: http://www.recess.nl/vinyl/products/ctr ... ers/39174/" target="_blank" rel="nofollow
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Released EP 2 tracks Free
Noisecontrollers - Ctrl Alt Delete (Q041)
- Label
- Q-Dance Records
- Catalogue number
- Q041
- 01Ctrl Alt Delete
- 02Kasparov Remix
-
HHardtraxxer
- 604 posts member since 2008
- last seen Jul 2010
3 April @ Freaky!!!
ik vind het erg vroeg vergeleken met het hardbass anthem en andere anthems. Maarja, nu is het vroeg en dan lig ik weer te klagen.

Vind het een lekker anthempje! Beter dan die van Bassleader.
Ik vind ze wel Goed. Kasparov Rmx gaat wel hard 
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Ja die Kasparov remix weet ik nog niet echt wat ik er van moet vinden, moet m denk ik een keer live horen ofzo.wrote:Ik vind ze wel Goed. Kasparov Rmx gaat wel hard
wrote:Ik vind ze wel Goed. Kasparov Rmx gaat wel hard
+1
haha ik denk juist dat deze live alleen maar beter is.. even flink er tegenaan.
Hardcore is nooit slecht voor 1 keer 
Jawel!wrote:Hardcore is nooit slecht voor 1 keer
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Hardcore is altijd lekker op zijn tijd.wrote:Hardcore is nooit slecht voor 1 keer
Vrijdag release can't wait
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2020
Weet iemand of deze ook op WEB gaat komen ?
denk wel op juno aangezien er vele Q'dances op juno zijn
http://www.junodownload.com/labels/Q-Dance/releases/" target="_blank" rel="nofollow
http://www.junodownload.com/labels/Q-Dance/releases/" target="_blank" rel="nofollow
Deze zal ongetwijfeld op WEB komen.. Daar is de release te groot voor om niet te doen. Wanneer weet ik niet, maar ik gok op volgende week, gezien dat met de meeste WEB-jes zo is.
Misschien dat Dance-Tunes hem deze week al in de update heeft, merk het vanzelf.
Misschien dat Dance-Tunes hem deze week al in de update heeft, merk het vanzelf.
ben tot op de dag vndaag ng altyd aant twijfelen of ik hem ga kopen

ik vind het ene waardig anthem voor dit jaar
jaa dat dachten we al, het is ene goeie trackwrote:ik vind het ene waardig anthem voor dit jaar
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2020
wrote:jaa dat dachten we al, het is ene goeie trackwrote:ik vind het ene waardig anthem voor dit jaar
Hahawrote:jaa dat dachten we al, het is ene goeie trackwrote:ik vind het ene waardig anthem voor dit jaar
Ik vind 't nix,
Om een of andere reden raak ik niet in een IQ sfeertje ervan... 't is t net niet heb ik liever 't Sensation Black anthem van Showtek.
Edit: Die hardcore Remix is al helemáál nix
Om een of andere reden raak ik niet in een IQ sfeertje ervan... 't is t net niet heb ik liever 't Sensation Black anthem van Showtek.
Edit: Die hardcore Remix is al helemáál nix
Ik las het interview van Showtek... Ze vonden In Qontrol een technologisch feest en wilden daarom dat sfeertje neerzetten in hun track. Nou, dan hadden ze beter even naar Thalamus kunnen luisteren, die kon dat toch een behoorlijk stuk beter
.
De hardcore remix is een leuk idee, maar die kick is echt keihard verneukt... Kasparov vind ik toch echt geen goede releases hebben tot nu toe.
De hardcore remix is een leuk idee, maar die kick is echt keihard verneukt... Kasparov vind ik toch echt geen goede releases hebben tot nu toe.
ik vind hem wél goed
heeft toch een lekker duister sfeertje, en ik vind het vet hoe af en toe die bass zo op en neer gaat
climax is ook prima
A: 8,5/10
B: 7,5/10 (omdat ik hardcore wel kan waarderen
)
heeft toch een lekker duister sfeertje, en ik vind het vet hoe af en toe die bass zo op en neer gaat
climax is ook prima
A: 8,5/10
B: 7,5/10 (omdat ik hardcore wel kan waarderen
ow ik vind Time en Brainproblem wel leukwrote: