Begin de originele steeds vetter te vinden
Kasparov remix vind ik niet zo veel aan
Kasparov remix vind ik niet zo veel aan
Doe is even normaalwrote:In mijn ogen zelfs beter dan The Last City On Earth.
Ik vind Ctrl Alt Delete ook beterwrote:Doe is even normaalwrote:In mijn ogen zelfs beter dan The Last City On Earth.Die is gewoon zo dik! Al helemaal die intro!
Lesje muziekwaardering nodig??wrote:Ik vind Ctrl Alt Delete ook beterwrote:Doe is even normaalwrote:In mijn ogen zelfs beter dan The Last City On Earth.Die is gewoon zo dik! Al helemaal die intro!
heeft imo niks met muziekwaardering te maken. ieder heeft zijn smaakwrote: Lesje muziekwaardering nodig??
Die van vorig jaar is een flink stukje beter haha. Sorry dat ik het zeg, maar als Noisecontrollers een anthem maken verwacht ik meer dan dit.. Sorry!
wrote:heeft imo niks met muziekwaardering te maken. ieder heeft zijn smaakwrote: Lesje muziekwaardering nodig??
Die van vorig jaar is een flink stukje beter haha. Sorry dat ik het zeg, maar als Noisecontrollers een anthem maken verwacht ik meer dan dit.. Sorry!
Zoist.wrote:heeft imo niks met muziekwaardering te maken. ieder heeft zijn smaakwrote: Lesje muziekwaardering nodig??
The Last City On Earth was in mijn ogen vernieuwend, had een schitterende melodie (absoluut niet standaard).. Een van de beste platen van 2008 zelfs, in mijn ogen natuurlijk.wrote:Je kunt precies hetzelfde zeggen over TLCOE. Dat was best een leuk plaatje, maar echt niet bijzonder. Gewoon een standaard melodie. Zeker voor de Donkey Rollers hun doen is dat apart, omdat zij vaak vernieuwend zijn
The Last City On Earth was uber goed maar moet zeggen dat ik Ctrl Ollltwrote:Ik vind Ctrl Alt Delete ook beterwrote:Doe is even normaalwrote:In mijn ogen zelfs beter dan The Last City On Earth.Die is gewoon zo dik! Al helemaal die intro!
Zoals...?? Die o zo standaard melo's van DR?wrote:Ik vind het moeilijk om de nummers te vergelijken, op het eerste gezicht zou ik zeggen dat Ctrl Alt Delete beter is , maar TLCOE heeft gewoon iets speciaals.
Kijk naar de first post zou ik zeggen..wrote:is deze al uitgekomen?