Klinkt idd zeer lekker! Vocals zijn van Eminem , doet me lekker terugdenken aan vroeger :pwrote:Vindt die nieuwe Coone wel lekker klinken. De vocal luisterd naar mijn mening best wel lekker weg.
Nieuw/onbekende tracks topic
Moderator: Jambekkieee
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Niet eens aan vroeger.. gewoon nog steeds, Eminem blijft gwn dewrote:Klinkt idd zeer lekker! Vocals zijn van Eminem , doet me lekker terugdenken aan vroeger :p
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Klinkt wel vet die memento rmx
Jammer dat het maar zon kort stukje is, ben benieuwd naar de rest. Hopelijk maken ze m zo dat ie wat meer betrekking heeft op de vocals.
-
RHardtraxxer
- 56 posts member since 2010
- last seen Oct 2018
Duidelijk invloeden van beide artiesten. En een hele onverwachte anticlimax die wel lekker klinkt!
Je hoort goed de opbouw van een aantal Tuneboy-tracks en de sounds van Stephanie.
Je hoort goed de opbouw van een aantal Tuneboy-tracks en de sounds van Stephanie.
Heerlijk nummertje weer, ik zou bijna zeggen dat Stephanie na Tuneboy mijn favoriet uit de Saifam-groep begint te worden. Dresspunk is ook al zo'n leuk vrolijk nummer
En die vorige 2 nummers draai ik ook nog zo nu en dan (vooral Dritton).
Eerste climax is geniaal jammer dat ze die anti niet doorzetten in de 2e climax.
Lekker nummer die van Stephanie en Tuneboy! Heb er zin in morgen! 
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
die anti climax zag ik (in tegenstelling to zo'n beetje alle andere) niet aankomen
vette plaat
vette plaat
Aah dit is echt een heerlijke track
View on YouTube
DBSTF - Loopmachine in hoge kwaliteit.
Aardige track, zeker beter dan hun laatste producties.
DBSTF - Loopmachine in hoge kwaliteit.
Aardige track, zeker beter dan hun laatste producties.
-
M
Heerlijk nummer 
Loopmachine is inderdaad wel vet, wil die morgen wel eens horen! 
High Voltage ft. D-Block & S-te-Fan - Shiverz(Nosferatu Mysteryland edit)

De melodie in Loopmachine
Ze kunnen het dus toch nog wel.
Jammer dat ik hier geen geluid op mn stage/werk heb want ik ben wel benieuwd naar Steph.tnt en de nieuwe van dbstf.wrote:De melodie in LoopmachineZe kunnen het dus toch nog wel.
Loopmachine is lekker, maar die kick moet echt anders!! veel te leeg.
die edit van shiverz ken ik helemaal niet
wat een knaller
wat een knaller
Als ze die nou ook ff met zo'n facebook actie vrij geven.wrote:die edit van shiverz ken ik helemaal niet
wat een knaller