Edit: Laat Willempie nog maar ff naar z'n maatje Joram kijken die wel de draad weer op heeft gepakt.

Nieuw/onbekende tracks topic
Moderator: Jambekkieee
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
PHardtraxxer
- 65 posts member since 2009
- last seen Jul 2012
Als dit het resultaat is van een paar maanden niets nieuws en een beetje hangen in de studio, moet dhr. rebergen zich toch misschien gaan afvragen of die voor dit beroep nog geschikt is. Ik zou aanraden; jongen neem je rust, die dikke auto heb je al en ga genieten van de rest van je leven 
Had er meer van verwacht Willem, klinkt een beetje simpel! Wel een aardige melodie, maar niet meer dan dat. Wel weer de oude vocals, klinken goed. (De zware dan)
Maar beter gaat hij Joram achter na ja! Ben benieuwd naar de ''harde'' track van hem, hoop iets experimenteels.
Maar beter gaat hij Joram achter na ja! Ben benieuwd naar de ''harde'' track van hem, hoop iets experimenteels.
Haha dat filmpje, alsof ie de track van zijn leven heeft gemaakt
Nee ik vind het niks, misschien dat ie live wat beter klinkt maar alsnog valt het weer ontzettend tegen
Klein lichtpuntje is dat ie zijn oude vocals weer gebruikt, laat hem nu maar helemaal teruggaan naar zijn stijl van 3/4 jaar geleden
Nee ik vind het niks, misschien dat ie live wat beter klinkt maar alsnog valt het weer ontzettend tegen
Klein lichtpuntje is dat ie zijn oude vocals weer gebruikt, laat hem nu maar helemaal teruggaan naar zijn stijl van 3/4 jaar geleden
-
LHardtraxxer
- 321 posts member since 2010
- last seen Aug 2013
View on YouTube
Track valt wel mee, maar ik zou het beter vinden als hij terug wat tracks ging maken als Earthquake & Twilight Zone.
Track valt wel mee, maar ik zou het beter vinden als hij terug wat tracks ging maken als Earthquake & Twilight Zone.
Vind het zeker geen slechte track. Vind hij is al iets harder dan Million Miles 
vind er weinig aan en die eminem vocals vind ik niks.wrote:View on YouTube
Best lekker die Starfuckers. Vocals in de intro worden na een tijdje alleen een beetje irritant.
wrote:Best lekker die Starfuckers. Vocals in de intro worden na een tijdje alleen een beetje irritant.
Starfuckers voelt een beetje ala Fearless. Ik vind hem erg fijn!
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
moge god hem aambeien geven
kut nummer
kut nummer
-
G
die van coone is wel ok, niet egt speciaal fzo, vin die vocals maar niks
nummer.
ever.
:')
beste.
nummer.
ever.
:')
-
M
De originaliteit is ver te zoeken.. :')
-
D
+1wrote:View on YouTube
had meer verwacht van deze track
:')wrote:View on YouTube
Wist je dat ik eerst met open mond zat te kijken dat iemand het in zijn hoofd had gehaald om dat liedje te coveren? En dat ik gewoon serieus een paar seconden nodig had om te bedenken waarom hij uitgerekend dat liedje heeft gecoverd?wrote:View on YouTube
In ieder geval: goeie clip!
Zou vast wel door Mental Theo zelf gemaakt zijnwrote:Wist je dat ik eerst met open mond zat te kijken dat iemand het in zijn hoofd had gehaald om dat liedje te coveren? En dat ik gewoon serieus een paar seconden nodig had om te bedenken waarom hij uitgerekend dat liedje heeft gecoverd?wrote:View on YouTube
In ieder geval: goeie clip!
Over dat filmpje van Headhunterz: Is dat nou dus lopende band produceren? 
wrote:Zou vast wel door Mental Theo zelf gemaakt zijnwrote:Wist je dat ik eerst met open mond zat te kijken dat iemand het in zijn hoofd had gehaald om dat liedje te coveren? En dat ik gewoon serieus een paar seconden nodig had om te bedenken waarom hij uitgerekend dat liedje heeft gecoverd?wrote:View on YouTube
In ieder geval: goeie clip!.
Hij kan geneens mixen, laat staan producen. Deze track is gemaakt door Mental Theo
Zo te zien komen The Toneshifterz ook maar met een album:
Toneshifterz:
The album has begun
-
M
Opzicht wel benieuwt.. maar heb er niet al te hoge verwachtingen van.wrote:Zo te zien komen The Toneshifterz ook maar met een album:
Toneshifterz:
The album has begun