Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 10 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
Hardtraxx Elite
2107 posts member since 2010
last seen Feb 2018
Ik vind hem helemaal niet slecht ook al ben ik absoluut geen fan van zijn producties het afgelopen jaar. De vocals deden me idd meteen denken aan The Sacrifice. Gewoon dat effect erover. Helaas klinkt dat stukje met skin niet zo vloeiend maar volgensmij hoort iedereen dat wel?
Hardtraxx Elite
2417 posts member since 2009
last seen Jan 2024
Kodex - Universe ( Original Mix )

View on YouTube
Hardtraxx Elite
last seen Feb 2018
View on YouTube
interesting :D
Hardtraxx Elite
2583 posts member since 2010
last seen Oct 2012
Vind het leuk klinken, maar ik hoor niet genoeg in de clip om een echt oordeel te vellen. Ben benieuwd naar de volledige track :P (HHZ)
Hardtraxx Addict
1055 posts member since 2008
last seen Nov 2021
Struikrover wrote:View on YouTube
Doet me beetje denken aan ze oude platen.. klinkt lekker en blijft wel in je hoofd hangen :P
Gelukkig hoef ik zijn overdreven "acteer" werk niet te zien maar z'n studio ziet er nice uit ^^

Ik kan deze track wel waarderen :)
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Ben zo blij dat HHZ weer met van die typische vocals komt! Het effect wat hij daarop heeft vindt ik zo geniaal! Track klinkt verder best ok, wacht nog wel even op het eindresultaat.
S
Nieuwe HHZ klinkt beter dan z'n recentelijke. Alleen die kick wordt maar half geimplanteerd heb ik zo'n gevoel :(.
D
Hardtraxxer
775 posts member since 2009
last seen Jul 2024
Vette track hoor, die van Headhunterz! Leuk om die vocal stem ook weer is te horen die ook in Digiwave, Scantraxx Rootz, Forever Az One etc zat.. Hoop niet dat die snel verveeld.. Filmpje laat ook weer een stukje van zijn leven zien, en zijn oh zo geile BMW.. Wat Wildstylez betreft: Back 2 basics intro is best wel standaard, maar zit mischien ook wel in de naam.. Melodie is ook appart en doet me denken aan Activator, mischien zouden ze is samen wat moeten produceren =). En Huh? is zeker appart, en moet ik eerst 3x luisteren voordat ik hem echt lekker vind klinken.. Maar goed dat er meer experimentele dingen er aan komt, heeft deze scene nodig! :thumbup:
R
Hardtraxxer
471 posts member since 2009
last seen Feb 2017
Ambassador Inc. - Hit You With The Bombs
View on YouTube
Coone & Deepack - It's Your DJ (Bonzai Tribute III)
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Ricardo1991 wrote:Ambassador Inc. - Hit You With The Bombs
View on YouTube
Coone & Deepack - It's Your DJ (Bonzai Tribute III)
View on YouTube
Die Ambassador Inc. vind ik niet veel en die Bonzai Tribute III mag wel ff op Qlimax worden gedraait, door DBSTF a.s. Zaterdag!
Hardtraxx Veteran
3341 posts member since 2010
last seen Sep 2016
Vind de hhz plaat inspirerend, wil em wel eens live horen, goede vrolijke plaat wat mij betreft...
Ook de eerste pitchkicks die ik lekker vind :huh:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Luc wtf heb jij geslikt man :P
Ik vind het wel inspirerend nu ik het filmpje erbij zie, maar de melodie is te chaotisch en spreekt me niet aan. Alweer niet :(
Hardtraxxer
468 posts member since 2010
last seen Oct 2013
in HQ
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2016
dawasiknie wrote:Luc wtf heb jij geslikt man :P
Ik vind het wel inspirerend nu ik het filmpje erbij zie, maar de melodie is te chaotisch en spreekt me niet aan. Alweer niet :(
Geen idee, op 1 of andere manier klinkt het gewoon goed en steekt het prima in elkaar...
De climax komt er ook prima in :)
Donateur
last seen Mar 2017
De nieuwe Bonzai-tribute :love: klinkt die ff geil zeg! Die eerste 2 waren ook al gruwelijk, vooral Mayday Dream.
Hardtraxx Elite
last seen Feb 2018
derniels wrote:in HQ
View on YouTube
Jij hebt wss onder een steen geleefd? :x Hij is al gereleased..
M
RobertV wrote:
derniels wrote:in HQ
View on YouTube
Jij hebt wss onder een steen geleefd? :x Hij is al gereleased..
Indeed :P
Hardtraxxer
468 posts member since 2010
last seen Oct 2013
sorry ik las verkeerd Psyko Punkz - BassBoom EP (DWX034)
dacht dat deze sinds 2 dagen gereleased was
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Ik ben blij dat Heady weer terug is :D Nieuwe plaat klinkt fijn, ben ook benieuwd naar die raw-plaat, maar als ik dit zo hoor, denk ik dat die raw plaat een beetje in de stijl van Speakafreak komt...En dat vind ik niet erg !!! :D
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2016
Tel wrote:Het filmpje heb ik wel met plezier afgekeken, niet daarvan. Alleen moet hij nou weer zo nodig met zijn BMWtje showen? :P
En ook een beetje sentimenteel doen, naah. Het hoeft van mij allemaal niet :)
Het gaat om de track meneer Tel, die bmw en de rest moet je maar even doorheen kijken :kiss:
Donateur
last seen Mar 2017
Van mij hoeft dat sentimentele gedoe ook niet maar ik vind het wel leuk om een keer te zien aan de andere kant :)
A
dawasiknie wrote:Van mij hoeft dat sentimentele gedoe ook niet maar ik vind het wel leuk om een keer te zien aan de andere kant :)
Denk dat het eerder was dat ie moe was van een nacht in de studio ipv dat ie huilt :P
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Plaat van hhz klinkt best lekker, weer lekker die scantraxx reloaded vocals om het zo maar even te noemen. Melodie is simpel maar pakkend! Wil m graag live horen!
Hardtraxx Addict
1851 posts member since 2009
last seen Jan 2014
Ben ik dan de enige die die plaat toch wat tegen vind vallen. Vind er niet echt wat bijzonders aan. Lijkt een beetje veel op save your scrap for victory.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
veel te cheesy voor mij..
kan huh? wel waarderen, alleen dat stukje melodie vind ik nietd, verder is hij nu op de goede tour met de experimentelere tracks die hij maakt.