lol... mijn definitie van rauw is net een tikkeltje anders.. neemt niet weg dat dit al een heel stuk beter is dan psychedelic etc.
Nieuw/onbekende tracks topic
Moderator: Jambekkieee
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Wie heeft ooit gezegt dat DIT de raw track zou worden van hem? Hij heeft meerdere tweets gedaan, ook met dat hij in een rap/hip-hop stemming was 
Heb je wel een punt Tel, al met al vind ik dat piano gepingel wel lekker moet ik zeggen dat hij zelf de vocals inspreekt vind ik wel stoer eigenlijk.wrote:Wie heeft ooit gezegt dat DIT de raw track zou worden van hem? Hij heeft meerdere tweets gedaan, ook met dat hij in een rap/hip-hop stemming was
Track klinkt wel redelijk denk ik zo.
snap alleen niet waarom ie er zo'n gedoe rond maakt voor een halvegare preview van een nieuwe track.
snap alleen niet waarom ie er zo'n gedoe rond maakt voor een halvegare preview van een nieuwe track.
Vind het nog niet echt super klinken, maar wacht op het eindresultaat.
-
LHardtraxxer
- 855 posts member since 2010
- last seen Dec 2014
echt baas hoe hij produced
Had die 'hardere' track ook verwacht, maar ik vind dit nummer echt vet zover ik het hoor!wrote:Heb je wel een punt Tel, al met al vind ik dat piano gepingel wel lekker moet ik zeggen dat hij zelf de vocals inspreekt vind ik wel stoer eigenlijk.wrote:Wie heeft ooit gezegt dat DIT de raw track zou worden van hem? Hij heeft meerdere tweets gedaan, ook met dat hij in een rap/hip-hop stemming was
Denk niet dat hij met dit nummer die "raw style" plaat bedoelt hoor
Hij was met meerdere dingen bezig he 
Op zich vind ik het wel een grappig plaatje, doet me meer dan z'n laatste producties
Op zich vind ik het wel een grappig plaatje, doet me meer dan z'n laatste producties
-
RHardtraxxer
- 471 posts member since 2009
- last seen Feb 2017
Vind het zeker niet verkeerd klinken,

weet ik niet. dat las ik overal. ik kijk nooit op twitter man :') en als ik erop kijk dan al zeker niet op die van hhz..wrote:Wie heeft ooit gezegt dat DIT de raw track zou worden van hem? Hij heeft meerdere tweets gedaan, ook met dat hij in een rap/hip-hop stemming was
Niet wat ik verwachte, maar kan best fijne track worden. Vind de vocal trouwens wel weer Headhunterz waardig. Nog steeds wil ik de Raw track horen! 
Het filmpje heb ik wel met plezier afgekeken, niet daarvan. Alleen moet hij nou weer zo nodig met zijn BMWtje showen? 
En ook een beetje sentimenteel doen, naah. Het hoeft van mij allemaal niet
dacht ik ook al.. ff patsen met z'n bak enzo...wrote:Het filmpje heb ik wel met plezier afgekeken, niet daarvan. Alleen moet hij nou weer zo nodig met zijn BMWtje showen?
Serieus wetf...oke het is beter dan zn voorgaande.. maar dan nog.. dit is meer een showtek gevoel dan een raw gevoel.. HOpelijk hebben we het over een andere track die raw is...
Het lijkt net of hij net van zijn afsluiting van defqon.1 afkomt als ie in zijn auto stapt! Kerel bijna in tranen!
Vind het nummer nog niet heel sterk maar moet hem miss vaker horen. We zeer vet filmpje!
Vind het nummer nog niet heel sterk maar moet hem miss vaker horen. We zeer vet filmpje!
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Clip is inderdaad vet! Ook leip dat hij zelf die vocals doet!
Even wachten tot ik me er over ga uitspreken!
Idd zo'n blik van 'Ik kan niet geloven wat ik zojuist gedaan heb!' hoeft er niet in... Welk leuk om te zien wat er allemaal in zijn studio staatwrote: En ook een beetje sentimenteel doen, naah. Het hoeft van mij allemaal niet
Wel stoer die Beamer, maarja ben benieuwd, dat piano gedoe etc deed hij ook bij zn eerste tracks als ik dat goed heb?wrote:Het filmpje heb ik wel met plezier afgekeken, niet daarvan. Alleen moet hij nou weer zo nodig met zijn BMWtje showen?
Als die zich daar toch goed bij voelt? Boeiend... Misschien is dat wel zn pavelow lookwrote:En Bas weer met zn hoedje.
Egt hewrote:En Bas weer met zn hoedje.
Vind het er gewoon nie uitzien. Maar hij mag het idd zelf weten.wrote:Als die zich daar toch goed bij voelt? Boeiend... Misschien is dat wel zn pavelow lookwrote:En Bas weer met zn hoedje.
Toch doet die plaat me weer wat denken aan z'n oudere werk, komt ook door de sound van de vocals
Ik vind dit wel weer een vooruitgang van headhunterz, hopelijk blijft hij doorgaan met deze stijgende lijn dan wordt het wel weer wat
Wildstylez was ook zo weer bovenop z'n dipje
Mij dus ook, dat pianogepingel, dat hij zn eigen vocals weer inspreekt, ik ben benieuwd ook naar zn nieuwere tracks. Ook al wat Willem afgekraakt altijd als hij zegt dat hij met een nieuwe track komt ben ik benieuwd.wrote:Toch doet die plaat me weer wat denken aan z'n oudere werk, komt ook door de sound van de vocalsIk vind dit wel weer een vooruitgang van headhunterz, hopelijk blijft hij doorgaan met deze stijgende lijn dan wordt het wel weer wat
![]()
Ik blijf nieuwsgierig...
-
M
Vind het opzicht best een leuke track