Lekker plaatje, alleen jammer van die break. Als die weg was was het zo'n lekkere plaat..
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Kevin Kaos bedoel je. maar deze is niet echt nieuw meer. Werd op de fearfm farewell party ook al gedraaid.wrote:Kevin Chaos - Get Down
View on YouTube
Lekkah!
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
alsjeblief hou eens op met steeds die filmpjes te quoten 
Beukt er goed op, lekkere plaatwrote:Lekkah!
Oja : alsjeblieft Ravenwood
-
G
idd lekker 
Twitter Zatox:
... The work in The studio going really well!! But still try to' make some new kind of hardstyle.... I really need new kind of hardstyle!!
Anyway, I'm busy also with the liveset for saturday at Emporiu Festival ! Zatox feat The R3bels! Will be a special Live!!!
Die gast zit ook dag en nacht in zn studio he 
-
S
Die gast leeft gewoon van hardstylewrote:Twitter Zatox:
... The work in The studio going really well!! But still try to' make some new kind of hardstyle.... I really need new kind of hardstyle!!Anyway, I'm busy also with the liveset for saturday at Emporiu Festival ! Zatox feat The R3bels! Will be a special Live!!!
Ik weet van Kevin zelf dat hij na de zomer 3 tracks gaat uit brengen waar onder dus
Absense of Light
Get Down
Absense of Light
Get Down
Get Down is echt lekker. Maar duurt dus nog lang.wrote:Ik weet van Kevin zelf dat hij na de zomer 3 tracks gaat uit brengen waar onder dus
Absense of Light
Get Down
-
THardtraxxer
- 258 posts member since 2010
- last seen Nov 2018
Mijn god, de melodieën van Raw en Expander zijn bijna precies hetzelfde en doen me ook nog eens verdacht veel denken aan de melodielijn van Frontliner - Frozen.
Prutwerk, onnodige Scantraxx-vervuiling.
Vind er zelf ook helemaal niks aan. Mooi gesproken.wrote:Mijn god, de melodieën van Raw en Expander zijn bijna precies hetzelfde en doen me ook nog eens verdacht veel denken aan de melodielijn van Frontliner - Frozen.
Waar gaat het toch heen met Scantraxx
:')

-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
sjonge jonge wat een prut to da max weer, zo zie je maar weer dat bij een groot label zitten niet altijd zo z'n voordelen heeft.
vroeger was Bioweapon veel beter!
Maximizer klinkt nog wel aardig..
vroeger was Bioweapon veel beter!
Maximizer klinkt nog wel aardig..
Arboza&Solutio - The Tree Of Life
View on YouTube
Royal-X - The Unreal
View on YouTube
Sasha F Ft Chris One - Down2Your knees
View on YouTube
Burmax - The Baddest DJ
View on YouTube
View on YouTube
Royal-X - The Unreal
View on YouTube
Sasha F Ft Chris One - Down2Your knees
View on YouTube
Burmax - The Baddest DJ
View on YouTube
Expander en RAW zijn hetzelfde?
behalve intro en vocals
Arboza & Solutio =
Arboza & Solutio =
Laat ik de melo van Frozen nou net gruwelijk vinden en die van RAW ookwrote:Mijn god, de melodieën van Raw en Expander zijn bijna precies hetzelfde en doen me ook nog eens verdacht veel denken aan de melodielijn van Frontliner - Frozen.