Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 20 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Tis ook nooit goed met jullie he. Eerst allemaal Q-dance afzeiken dat ze nooit kansen geven aan de onbekende artiesten, en dan vervolgens gaan zeuren dat de djs TE onbekend zijn :lol:
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
eerst zeuren dat er meer onbekende DJ's meoten draaien, krijg je dat is t weer niet goed -.-
Hardtraxx Elite
2581 posts member since 2008
last seen May 2014
PNXRMX wrote:Tis ook nooit goed met jullie he. Eerst allemaal Q-dance afzeiken dat ze nooit kansen geven aan de onbekende artiesten, en dan vervolgens gaan zeuren dat de djs TE onbekend zijn :lol:
+1, hehehe :P
Hardtraxxer
958 posts member since 2010
last seen Oct 2021
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
PNXRMX wrote:Tis ook nooit goed met jullie he. Eerst allemaal Q-dance afzeiken dat ze nooit kansen geven aan de onbekende artiesten, en dan vervolgens gaan zeuren dat de djs TE onbekend zijn :lol:
Als ik zeg dat Q onbekende artiesten de kans moet geven, doel ik op artiesten zoals Solutio & The I's, Degos & Re-Done, Arboza noem maar op.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Het gaat me meer om wat ze gedaan hebben. Namen als Frequencerz, The Vision & Titan hebben zich al lichtjes kunnen bewijzen. Voor Artic is het bijvoorbeeld zijn 1e optreden.. Een aantal zijn ook Australisch, dus kan ik niet over oordelen.

Ik heb meer zoiets van: geef dan een DJ ala Dweazle ook een kans, een man die al zo belachelijk veel optredens heeft gedaan.
Hardtraxx Addict
1715 posts member since 2009
last seen Nov 2014
Dakpan wrote:
Als ik zeg dat Q onbekende artiesten de kans moet geven, doel ik op artiesten zoals Solutio & The I's, Degos & Re-Done, Arboza noem maar op.
Ik zou zeggen: Geef iedereen de kans..
S
dawasiknie wrote:Aliens heeft een aparte en geniale opbouw, een heerlijke bass en een fijne melodie, en was toendertijd sowieso uniek. Dat nieuwe nummer heeft... uhm... niks. Standaard-intro, standaard melodie, alles hetzelfde als de rest.
(L)
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Khadber wrote:
Het gaat me meer om wat ze gedaan hebben. Namen als Frequencerz, The Vision & Titan hebben zich al lichtjes kunnen bewijzen. Voor Artic is het bijvoorbeeld zijn 1e optreden.. Een aantal zijn ook Australisch, dus kan ik niet over oordelen.

Ik heb meer zoiets van: geef dan een DJ ala Dweazle ook een kans, een man die al zo belachelijk veel optredens heeft gedaan.
Artic is volgens mij een nieuwe alias voor een producer die al langere tijd bezig is. Ik geloof dat het Haze is, maar weet het niet 100% zeker.
G
het zijn net vrouwen :P ze weten niet wat ze willen xd
Hardtraxxer
766 posts member since 2010
last seen Jun 2019
Haha precies, eerst gaan er mensen zeuren over een feest dat ze moeten geven met wat onbekendere DJ's. Nu hebben ze een tent met allemaal van dit soort DJ's en dan zijn ze te onbekend. Terwijl je er eigenlijk nog niets van af weet :x Misschien zetten die gasten wel een set neer van hier tot tokio. :thumbsup:
Hardtraxx Addict
1739 posts member since 2009
last seen 3 days ago
UUenZeL wrote:Wat is dat in godsnaam toch voor een onbegrijpelijke hetze tegen Brennan Heart? Ik weet 100% zeker dat alle bashers gewoon keihard staan te stampen, of mee staan te zingen als een van zijn tracks wordt gedraaid op een feestje. Ik vind het soms een beetje triest ;)
Geloof me, ik heb naast Dakpan gestaan bij BH, veel doet ie niet. :$
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Paling wrote:
UUenZeL wrote:Wat is dat in godsnaam toch voor een onbegrijpelijke hetze tegen Brennan Heart? Ik weet 100% zeker dat alle bashers gewoon keihard staan te stampen, of mee staan te zingen als een van zijn tracks wordt gedraaid op een feestje. Ik vind het soms een beetje triest ;)
Geloof me, ik heb naast Dakpan gestaan bij BH, veel doet ie niet. :$
Ik heb dakpan op hardbass ook gewoon stil zien staan bij BH, het is dus echt een man naar zijn woorden!
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Nieuwe Low-E vs. Alter-Egosz
View on YouTube

En deze Josh & Wesz - Tormented Souls: :bomb:
View on YouTube
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Chukkels wrote:Nieuwe Low-E vs. Alter-Egosz
View on YouTube

View on YouTube
Beide klinken weer heel erg vet! En dan gaat mijn voorkeur uit naar de nieuwe Low-E Vs. Alter Egosz!
Hardtraxxer
958 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Chukkels wrote:Nieuwe Low-E vs. Alter-Egosz
View on YouTube

View on YouTube
ik wacht nog ff op hogere Q voordat ik mijn oordeel geef ;)
Hardtraxxer
51 posts member since 2010
last seen Nov 2012
New Da Tweekaz :)

View on YouTube
Hardtraxx Addict
1568 posts member since 2010
last seen Jan 2014
E-Stylezz wrote:New Da Tweekaz :)

View on YouTube
Stond hier al op pagina 104-105, dus echt nieuw zal ie voor velen hier niet meer zijn ;)
Hardtraxxer
51 posts member since 2010
last seen Nov 2012
bourzwain wrote:[...]
Stond hier al op pagina 104-105, dus echt nieuw zal ie voor velen hier niet meer zijn ;)
Zo ver had ik nog niet teruggekeken ;)
Hardtraxx Addict
1568 posts member since 2010
last seen Jan 2014
E-Stylezz wrote:
bourzwain wrote:[...]
Zo ver had ik nog niet teruggekeken ;)
Geen probleem hoor, vind het best een leuke plaat, dus geen erg om die nog is te horen :cool:
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Kevin Chaos - Get Down
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
View on YouTube

Klinkt goed! :thumbsup:
Donateur
4992 posts member since 2008