Tis ook nooit goed met jullie he. Eerst allemaal Q-dance afzeiken dat ze nooit kansen geven aan de onbekende artiesten, en dan vervolgens gaan zeuren dat de djs TE onbekend zijn 
Nieuw/onbekende tracks topic
Moderator: Jambekkieee
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
eerst zeuren dat er meer onbekende DJ's meoten draaien, krijg je dat is t weer niet goed 
+1, hehehewrote:Tis ook nooit goed met jullie he. Eerst allemaal Q-dance afzeiken dat ze nooit kansen geven aan de onbekende artiesten, en dan vervolgens gaan zeuren dat de djs TE onbekend zijn
Als ik zeg dat Q onbekende artiesten de kans moet geven, doel ik op artiesten zoals Solutio & The I's, Degos & Re-Done, Arboza noem maar op.wrote:Tis ook nooit goed met jullie he. Eerst allemaal Q-dance afzeiken dat ze nooit kansen geven aan de onbekende artiesten, en dan vervolgens gaan zeuren dat de djs TE onbekend zijn
Het gaat me meer om wat ze gedaan hebben. Namen als Frequencerz, The Vision & Titan hebben zich al lichtjes kunnen bewijzen. Voor Artic is het bijvoorbeeld zijn 1e optreden.. Een aantal zijn ook Australisch, dus kan ik niet over oordelen.wrote:Tis ook nooit goed met jullie he. Eerst allemaal Q-dance afzeiken dat ze nooit kansen geven aan de onbekende artiesten, en dan vervolgens gaan zeuren dat de djs TE onbekend zijn
Ik heb meer zoiets van: geef dan een DJ ala Dweazle ook een kans, een man die al zo belachelijk veel optredens heeft gedaan.
Ik zou zeggen: Geef iedereen de kans..wrote:Als ik zeg dat Q onbekende artiesten de kans moet geven, doel ik op artiesten zoals Solutio & The I's, Degos & Re-Done, Arboza noem maar op.wrote:Tis ook nooit goed met jullie he. Eerst allemaal Q-dance afzeiken dat ze nooit kansen geven aan de onbekende artiesten, en dan vervolgens gaan zeuren dat de djs TE onbekend zijn
-
S
wrote:Aliens heeft een aparte en geniale opbouw, een heerlijke bass en een fijne melodie, en was toendertijd sowieso uniek. Dat nieuwe nummer heeft... uhm... niks. Standaard-intro, standaard melodie, alles hetzelfde als de rest.
Artic is volgens mij een nieuwe alias voor een producer die al langere tijd bezig is. Ik geloof dat het Haze is, maar weet het niet 100% zeker.wrote:Het gaat me meer om wat ze gedaan hebben. Namen als Frequencerz, The Vision & Titan hebben zich al lichtjes kunnen bewijzen. Voor Artic is het bijvoorbeeld zijn 1e optreden.. Een aantal zijn ook Australisch, dus kan ik niet over oordelen.wrote:Tis ook nooit goed met jullie he. Eerst allemaal Q-dance afzeiken dat ze nooit kansen geven aan de onbekende artiesten, en dan vervolgens gaan zeuren dat de djs TE onbekend zijn
Ik heb meer zoiets van: geef dan een DJ ala Dweazle ook een kans, een man die al zo belachelijk veel optredens heeft gedaan.
-
G
het zijn net vrouwenwrote:Tis ook nooit goed met jullie he. Eerst allemaal Q-dance afzeiken dat ze nooit kansen geven aan de onbekende artiesten, en dan vervolgens gaan zeuren dat de djs TE onbekend zijn
Haha precies, eerst gaan er mensen zeuren over een feest dat ze moeten geven met wat onbekendere DJ's. Nu hebben ze een tent met allemaal van dit soort DJ's en dan zijn ze te onbekend. Terwijl je er eigenlijk nog niets van af weet
Misschien zetten die gasten wel een set neer van hier tot tokio. 
Geloof me, ik heb naast Dakpan gestaan bij BH, veel doet ie niet.wrote:Wat is dat in godsnaam toch voor een onbegrijpelijke hetze tegen Brennan Heart? Ik weet 100% zeker dat alle bashers gewoon keihard staan te stampen, of mee staan te zingen als een van zijn tracks wordt gedraaid op een feestje. Ik vind het soms een beetje triest
Ik heb dakpan op hardbass ook gewoon stil zien staan bij BH, het is dus echt een man naar zijn woorden!wrote:Geloof me, ik heb naast Dakpan gestaan bij BH, veel doet ie niet.wrote:Wat is dat in godsnaam toch voor een onbegrijpelijke hetze tegen Brennan Heart? Ik weet 100% zeker dat alle bashers gewoon keihard staan te stampen, of mee staan te zingen als een van zijn tracks wordt gedraaid op een feestje. Ik vind het soms een beetje triest
Beide klinken weer heel erg vet! En dan gaat mijn voorkeur uit naar de nieuwe Low-E Vs. Alter Egosz!wrote:Nieuwe Low-E vs. Alter-Egosz
View on YouTube
En deze Josh & Wesz - Tormented Souls:![]()
View on YouTube
ik wacht nog ff op hogere Q voordat ik mijn oordeel geefwrote:Nieuwe Low-E vs. Alter-Egosz
View on YouTube
En deze Josh & Wesz - Tormented Souls:![]()
View on YouTube
Stond hier al op pagina 104-105, dus echt nieuw zal ie voor velen hier niet meer zijn
Zo ver had ik nog niet teruggekekenwrote:[...]
Stond hier al op pagina 104-105, dus echt nieuw zal ie voor velen hier niet meer zijn
Geen probleem hoor, vind het best een leuke plaat, dus geen erg om die nog is te horenwrote:Zo ver had ik nog niet teruggekekenwrote:[...]
Kevin Chaos - Get Down
View on YouTube
View on YouTube
OMG
vind het mara niks
zeker wete, lekker plaatje