Wat een lekker zomers kippenvel plaatje zeg! 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Inderdaad erg wazig gemixed, ik gok dat ie nog geen goede mix outro heeft, en het dan maar op deze manier oplost omdat ie 'm toch wel heel graag wou draaien.
Check B2S Epdisode 24 ouwe!wrote:Dat is toch zo? Of zit ik helemaal fout?wrote:wat lul jij nou weerwrote:B-Front remix zou wel leuk geweest zijn ivm raw stage. Dan heb je een plaat voor de mainstage en rawstage. Nu heb je twee platen voor de mainstage..je doet net alsof dit het anthem van decibel is xD
check een paar posts boven je ouwe!wrote: Check B2S Epdisode 24 ouwe!
-
WHardtraxxer
- 568 posts member since 2009
- last seen Nov 2015
deze zal niet lang meer duren denk ik aangezien 002 al voor juli gepland staat
juni duurt nog 24,5 dagen. tijd zat.wrote:deze zal niet lang meer duren denk ik aangezien 002 al voor juli gepland staat
Over 25 minuten nog 24,25 dagen.wrote:juni duurt nog 24,5 dagen. tijd zat.wrote:deze zal niet lang meer duren denk ik aangezien 002 al voor juli gepland staat
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Heerlijke plaat
.
-
WHardtraxxer
- 568 posts member since 2009
- last seen Nov 2015
dat is toch vrij kort nog... we zijn van bijv. scantraxx wel anders gewendwrote:juni duurt nog 24,5 dagen. tijd zat.wrote:deze zal niet lang meer duren denk ik aangezien 002 al voor juli gepland staat
Ik kan niet wachten op deze release! en ben zeker benieuwd naar de remix 
+1wrote:Ik kan niet wachten op deze release! en ben zeker benieuwd naar de remix
+2wrote:+1wrote:Ik kan niet wachten op deze release! en ben zeker benieuwd naar de remix
-
PHardtraxxer
- 174 posts member since 2009
- last seen Jul 2012
bron?wrote:Komt pas begin juli uit
B2S Episode 24.wrote:bron?wrote:Komt pas begin juli uit
-
PHardtraxxer
- 174 posts member since 2009
- last seen Jul 2012
daar zegt hij juni toch?wrote:B2S Episode 24.wrote:bron?wrote:Komt pas begin juli uit
bioweapon remix lijkt precies zelfde
Waar heb je hem gehoord?wrote:bioweapon remix lijkt precies zelfde
Iemand van Tilltwrote:bron?wrote:Komt pas begin juli uit
-
MHardtraxxer
- 605 posts member since 2009
- last seen Oct 2015
Vind gold toch wel een lekker nummertje hoor!!