Wordt idd de 1e week van juli (zoals het nu lijkt). Heb de info van Kel zelf via Partyflock.
Het wachten zal beloond worden
Het wachten zal beloond worden
Source: youtube.com
waar heb je die gehoord dan? link?wrote:bioweapon remix lijkt precies zelfde
vergiste mewrote:waar heb je die gehoord dan? link?wrote:bioweapon remix lijkt precies zelfde
Ik toch wel, 2 keer zelfswrote:Ben stiekem ook wel bekend naar de B-kant. Heb hem helaas neit gehoord op Defqon
Dat waren dus allebei de originelewrote:Ik toch wel, 2 keer zelfswrote:Ben stiekem ook wel bekend naar de B-kant. Heb hem helaas neit gehoord op Defqon![]()
bij opening van Digital Punk en bij D-Block & S-te-Fan
Nee. Daar horen al Umbrealla Maldetto, Under Attack, Andromeda, Welcome to the Recordshop en Nightmare.wrote:Potentiële Top-3 van 2010?
kanshebber? 100% winst voor deze track!wrote: kanshebbertje voor beste track 2010
fail :')wrote:Nee. Daar horen al Umbrealla Maldetto, Under Attack, Andromeda en Nightmare.wrote:Potentiële Top-3 van 2010?
Fail? Hoezo dat is toch mijn mening. :')wrote:fail :')wrote:Nee. Daar horen al Umbrealla Maldetto, Under Attack, Andromeda en Nightmare.wrote:Potentiële Top-3 van 2010?
wrote:Fail? Hoezo dat is toch mijn mening. :')wrote:fail :')wrote: Nee. Daar horen al Umbrealla Maldetto, Under Attack, Andromeda en Nightmare.
En toen voegde ik nog snel een vijfde toe... Maar dat zijn tot nu toe voor mij wel de 5 beste van 2010. Gold is zeker niet slecht, maar zal uiteindelijk wel net buiten mijn top 10 vallen denk ik..wrote:ik las het verkeerd, de fail is geheel aan mij kant...sorry
dacht dat je een top 3 opnoemde maar je zei 4 tracks...dus tja
tsja je noemde wel 5 heerlijke tracks opwrote: En toen voegde ik nog snel een vijfde toe... Maar dat zijn tot nu toe voor mij wel de 5 beste van 2010. Gold is zeker niet slecht, maar zal uiteindelijk wel net buiten mijn top 10 vallen denk ik..