Wordt idd de 1e week van juli (zoals het nu lijkt). Heb de info van Kel zelf via Partyflock.
Het wachten zal beloond worden
Het wachten zal beloond worden
waar heb je die gehoord dan? link?wrote:bioweapon remix lijkt precies zelfde
vergiste mewrote:waar heb je die gehoord dan? link?wrote:bioweapon remix lijkt precies zelfde
Ik toch wel, 2 keer zelfswrote:Ben stiekem ook wel bekend naar de B-kant. Heb hem helaas neit gehoord op Defqon
Dat waren dus allebei de originelewrote:Ik toch wel, 2 keer zelfswrote:Ben stiekem ook wel bekend naar de B-kant. Heb hem helaas neit gehoord op Defqon![]()
bij opening van Digital Punk en bij D-Block & S-te-Fan
Nee. Daar horen al Umbrealla Maldetto, Under Attack, Andromeda, Welcome to the Recordshop en Nightmare.wrote:Potentiële Top-3 van 2010?
kanshebber? 100% winst voor deze track!wrote: kanshebbertje voor beste track 2010
fail :')wrote:Nee. Daar horen al Umbrealla Maldetto, Under Attack, Andromeda en Nightmare.wrote:Potentiële Top-3 van 2010?
Fail? Hoezo dat is toch mijn mening. :')wrote:fail :')wrote:Nee. Daar horen al Umbrealla Maldetto, Under Attack, Andromeda en Nightmare.wrote:Potentiële Top-3 van 2010?
wrote:Fail? Hoezo dat is toch mijn mening. :')wrote:fail :')wrote: Nee. Daar horen al Umbrealla Maldetto, Under Attack, Andromeda en Nightmare.
En toen voegde ik nog snel een vijfde toe... Maar dat zijn tot nu toe voor mij wel de 5 beste van 2010. Gold is zeker niet slecht, maar zal uiteindelijk wel net buiten mijn top 10 vallen denk ik..wrote:ik las het verkeerd, de fail is geheel aan mij kant...sorry
dacht dat je een top 3 opnoemde maar je zei 4 tracks...dus tja
tsja je noemde wel 5 heerlijke tracks opwrote: En toen voegde ik nog snel een vijfde toe... Maar dat zijn tot nu toe voor mij wel de 5 beste van 2010. Gold is zeker niet slecht, maar zal uiteindelijk wel net buiten mijn top 10 vallen denk ik..